Gå til innhold

Hvem finner slike lepper attraktive?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør noen noe sånt med seg selv? Leppene har jo til og med mistet den naturlige buen på overleppen som er så fin.

Ikke misforstå, hun er sikkert grei. Vet ikke hvem hun er. Rakk aldri å se Paradise Hotel.

Jeg forstår ikke. Er det fint? Hele videoen maser jo sex på en måte som gjør at jeg får lyst til å gå ut og kjøpe fiskepinner og blomkål.

Jeg ønsker ikke å henge ut noen, men når hun lager videoer av seg selv som dette, er det vel ment for alle.

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Synes det er finere med små naturlige lepper enn store unaturlige lepper. Skjønner ikke hvorfor så mange jenter gjør dette. De vil vel ha oppmerksomhet fra menn? Menn liker jo som regel store pupper og lepper. Jeg er jente og skjønner virkelig ikke at noen synes det er fint da men... 

Anonymkode: 00422...e6c

• Liker 4
Skrevet

EPISK!

Leppene sine får hun gjøre hva hun vil med for min del. Slike er gode å kysse på, men det ser litt rart ut.

Skrevet

Var ikke mye til julestemning av denne sangen 😴

Anonymkode: 820c8...0c7

• Liker 8
Skrevet

Bare meg som synes de leppene lignet veldig på et rumpehull?

Anonymkode: 8f02e...fea

• Liker 24
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho::hoho::hoho:

Anonymkode: 00422...e6c

• Liker 3
Skrevet

Psykisk syke mennesker

Anonymkode: f1c0e...3d7

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var å dra det langt, men jeg henger meg på et stykke;)

• Liker 1
Skrevet

Hun ser så unaturlig ut at jeg blir ulykkelig og brydd.

• Liker 6
Skrevet

Her var det mye som hadde gått galt..... Slike lepper er ganske fascinerende i profil også...

Er falske øyevipper veldig tunge? Synes alltid de som bruker sånne ser så trøtte ut. De blunker så saaakte.

Skrevet

Jeg syns falske lepper er grusomt. Greit, jeg syns kanskje store naturlige lepper kan være finere enn små lepper noen ganger, men falske store lepper er det styggeste. De passer liksom ikke til personen.. Det er så synd, fordi noen har skikkelig søte små lepper som passer til deres ansikt, også når de fylles så blir det veldig nebbete. Det er liksom ikke leppene som bare fylles ut, men alt det "bak" leppene på en måte, ser det ut som. At leppene står ut som et nebb. Huff, vil heller ha mine egne lepper med særtrekk, enn lepper som er "in".

Anonymkode: a62f0...e0b

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Lanista1984 skrev:

Hvorfor gjør noen noe sånt med seg selv? Leppene har jo til og med mistet den naturlige buen på overleppen som er så fin.

Ikke misforstå, hun er sikkert grei. Vet ikke hvem hun er. Rakk aldri å se Paradise Hotel.

Jeg forstår ikke. Er det fint? Hele videoen maser jo sex på en måte som gjør at jeg får lyst til å gå ut og kjøpe fiskepinner og blomkål.

Jeg ønsker ikke å henge ut noen, men når hun lager videoer av seg selv som dette, er det vel ment for alle.

Gjør det noe da? Du skal ikke bli sammen med henne, så at du ikke finner Iselin attraktiv betyr jo ikke at andre ikke gjør det. Jeg aner ikke om hun lager disse videoene av seg selv. Hun er morsom da. Hun har en skikkelig morsom og søt musestemme. :) 

Skrevet

Det virker som kvinner som sliter med leppekomplekser liker den leppestilen der. Som får det for seg at deres egne lepper er for små og ikke bra nok! 

Jeg synes naturlige lepper er vakrest uansett størrelse. 

Skulle ønske det ikke fantes slike komplekser. :smilorange:

• Liker 1
Skrevet

Oh lord! Så jævlig! :overrasket:  Foreldrene som får sånne barn som gjør sånn her mot seg selv, er i mine tanker :sad:

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Gjør det noe da? Du skal ikke bli sammen med henne, så at du ikke finner Iselin attraktiv betyr jo ikke at andre ikke gjør det. Jeg aner ikke om hun lager disse videoene av seg selv. Hun er morsom da. Hun har en skikkelig morsom og søt musestemme. :) 

Det gjør ikke noe, men kan påvirke yngre jenter.  Som sagt, kan det hende hun er både morsom og grei. Har ikke sett hun før. 

Det kan gå galt...

Endret av Lanista1984
  • Liker 1
Skrevet

Oioioi, dette var bare... Klarte ikke å se hele videoen, det var for pinlig. Har hun virkelig gjort det der (både leppene og sangen) fordi hun synes det er fint, eller er det et slags forsøk på å være morsom? All autotune i verden kan ikke gjøre det der bra.

Anonymkode: 23ccb...cca

• Liker 1
Skrevet

Enkelte vil se ut som plastikk knulledukker, og det finnes selvfølgelig menn som tenner på det. Alt trenger da ikke være naturlig og fint for å være attraktivt for noen, hva man vil pule og hva som er fint å se på trenger ikke passe i en og samme kategori engang.

Anonymkode: 72e6e...46c

• Liker 1
Skrevet

Barbielookalike-jentunger er i det heletatt total turnoff.

Anonymkode: 0c841...84e

• Liker 2
Skrevet

er det bare meg som generelt ikke legger merke til lepper, utenom når de er så tydelig falske (og stygge etter min mening)?
gutter: legger dere egentlig så mye merke til leppene hos jenter?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...