AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Hei, søte og små! Grei er den at når jeg skal drite, så er det slik at avføringen min er treg før den går ned i doskåla. Altså når jeg presser så føler jeg at avføringen går ned, men den bruker lissom 5-10 sek før den er nede i skåla. Og når den er halvveis nede, så blir den lange bæsjen delt i to. Så må presse igjen. Hvorfor slik? Anonymkode: 448e1...b0e
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Synes du burde spørre psykologen din om det Anonymkode: 209a1...d52 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Synes du burde spørre psykologen din om det Anonymkode: 209a1...d52 Seriøse svar, takk. Anonymkode: 448e1...b0e
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Da jeg for noen år siden var inne i en "god periode" (obs! ingen oppfølging fra psykisk helsevern), var jeg skikkelig stolt av min egen møkk som bidro til velferd i Oslo-samfunnet. For ja, jeg spiste supersunt og dreit noe så helt fantastisk. Litt skuffa for at byrådet ikke har tatt kontakt med meg, men ja ja. Anonymkode: 7e82f...99f
Sulosi Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. Sulosi, mod.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 Du blir altså nødt til å klippe bæsjen? Jeg må sjelden presse når jeg er på do. Det kommer av seg selv. Fast rutine, etter første kaffekopp om morgenen. Da gjør tarmene jobben, fremfor musklene. Da klippes den ikke, og man har ingen rester så et tørk er nok Spis mer fiber, drikk mer vann, gå kun på do når du må skikkelig (en gang om dagen feks.) Anonymkode: 21fc0...6b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå