Gå til innhold

Urin i sofaen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat kjøpt oss ny sofa. 13 åringen var syk, sovnet og tisset MASSE i sofaen. Det lukter helt forferdelig. Skjedde for en uke siden. Jeg har prøvd å spraye på noe son skal fjerne katte tiss, uten hell. Damp masken. Vasket med vann hver dag. Det lukter bare helt forferdelig. Nå har jeg sprayet på den rosa zalo flaska, men urin lukta dunster enda 😥 Sofaputene sittet fast og er en stoff sofa. Noen  Som har råd? 

Anonymkode: 4e317...e03

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat kjøpt oss ny sofa. 13 åringen var syk, sovnet og tisset MASSE i sofaen. Det lukter helt forferdelig. Skjedde for en uke siden. Jeg har prøvd å spraye på noe son skal fjerne katte tiss, uten hell. Damp masken. Vasket med vann hver dag. Det lukter bare helt forferdelig. Nå har jeg sprayet på den rosa zalo flaska, men urin lukta dunster enda 😥 Sofaputene sittet fast og er en stoff sofa. Noen  Som har råd? 

Kontakt forsikringsselskapet. 

Anonymkode: da025...54f

• Liker 2
Skrevet

Tror du vi kan få igjen på forsikringen ?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du vi kan få igjen på forsikringen ?

Det er skade på innbo, og det kan vel ikke hevdes uaktsomhet siden det var sykdom hos et barn som forårsaket skaden. 

Anonymkode: da025...54f

Skrevet

Da har jeg meldt skade. Håper det går. Fryktelig lukt 😥

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg meldt skade. Håper det går. Fryktelig lukt 😥

Man skal få svar ganske fort. Oppdater oss da :) 

Anonymkode: da6c1...c18

• Liker 1
Skrevet

Har du vasket med eddikvann? Bland sterk eddik hvis stoffet tåler det. Ta en liten test på et sted som er lite synlig. Bruk håndkler til å suge opp fuktigheten mellom "vaskene" på den måten trekker du ut den gamle urinen. La det tørke helt og hvis det er løse puter, sett de ut til tørk.
PS: Du må ha toppforsikring for å få igjen noe på forsikringen pluss at du må ut med en egenandel. Min er på kr 4000- hva din er vet jeg ikke. Sjekk forsikringen din så du vet om du får noe igjen i det hele tatt. Ikke alle har toppforsikring, det får en ikke automatisk, men må betale et tillegg for det.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...