Gå til innhold

Sopp i svelget (ganen)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg svelger så merker jeg en sånn følelse på den ene siden av svelget. Kan dette være sopp eller syre kanskje? Har time hos legen om et par dager.

Anonymkode: 90800...3a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent til du har vært hos legen. Vi kan ikke gi deg noen diagnose

Anonymkode: 3855a...9a9

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vent til du har vært hos legen. Vi kan ikke gi deg noen diagnose

Anonymkode: 3855a...9a9

Er ikke etter noen diagnose ei heller tror jeg dere er leger.   MEN om noen har opplevd det samme.

• Liker 1
Skrevet

Bump

Skrevet

Hmm, dette var visst veldig uvanlig :fnise: 

Skrevet

Jeg har hatt samme synptomer, og da var det sopp som jeg hadde pådratt meg etter en antibiotikakur.

Skrevet
4 minutter siden, Svinepels skrev:

Jeg har hatt samme synptomer, og da var det sopp som jeg hadde pådratt meg etter en antibiotikakur.

Ok, fikk du noe behandling? Jeg har ikke hatt noe antibiotika kur men har vært syk med hoste. Hvordan testet legen det hos deg? Er så ubehagelig å ha det sånn.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, fikk du noe behandling? Jeg har ikke hatt noe antibiotika kur men har vært syk med hoste. Hvordan testet legen det hos deg? Er så ubehagelig å ha det sånn.

Han tittet på det og sa det så ut som sopp. Hadde ganske store smerter. Så fikke jeg en flaske med noe lysegult som jeg skulle drikke morgen og kveld og etter et par dager begynte symptomene å gi seg.

Skrevet
1 time siden, Svinepels skrev:

Han tittet på det og sa det så ut som sopp. Hadde ganske store smerter. Så fikke jeg en flaske med noe lysegult som jeg skulle drikke morgen og kveld og etter et par dager begynte symptomene å gi seg.

Har ikke så vondt egentlig, bare litt ubehagelig. Men takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...