AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Hei. Jeg har vært hos en lege på Volvat et par ganger nå for den samme årsaken, og har noen spørsmål rundt henvisning ol. Ganske mange spørsmål med andre ord. I tillegg til at jeg greier meg fryktelig dårlig over telefon, så ønsker jeg ikke å forstyrre legen med alle spørsmålene med tanke på andre pasienter osv. Vet noen om sentralbordet kan gi ut mailen til legene? Jobbmailen, altså! Jeg vet at det bare er å ringe å spørre, men som sagt greier jeg meg dårlig over telefon, og liker å vite så mye jeg kan på forhånd. Takk Anonymkode: bc32a...6cf
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Du får sende en e-post til resepsjonen og spørre. Da slipper du å ringe. Anonymkode: 814ae...726
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Finner ingen epost på nettsiden deres. Mulig jeg er dårlig på å lete også Anonymkode: bc32a...6cf
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har vært hos en lege på Volvat et par ganger nå for den samme årsaken, og har noen spørsmål rundt henvisning ol. Ganske mange spørsmål med andre ord. I tillegg til at jeg greier meg fryktelig dårlig over telefon, så ønsker jeg ikke å forstyrre legen med alle spørsmålene med tanke på andre pasienter osv. Vet noen om sentralbordet kan gi ut mailen til legene? Jobbmailen, altså! Jeg vet at det bare er å ringe å spørre, men som sagt greier jeg meg dårlig over telefon, og liker å vite så mye jeg kan på forhånd. Takk Anonymkode: bc32a...6cf Hei Kan du evt bestille en time for å snakke med legen om de spørsmålene som du har? Anonymkode: d5118...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finner ingen epost på nettsiden deres. Mulig jeg er dårlig på å lete også Anonymkode: bc32a...6cf De har en postadresse som du kan skrive til "Volvat hovedkontor Besøksadresse: Borgenveien 2A, 0370 Oslo Tlf.: 22 95 75 00 Postadresse: Postboks 5280 Majorstua, 0303 Oslo" https://www.volvat.no/sentrene/oslo-majorstuen/ Anonymkode: d5118...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 Tror ikke helsepersonell vil sende e-post. Blir ikke sett på som sikkert nok mtp at det er veldig sensitiv info det er snakk om Anonymkode: ea66d...3b9 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #7 Skrevet 20. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke helsepersonell vil sende e-post. Blir ikke sett på som sikkert nok mtp at det er veldig sensitiv info det er snakk om Anonymkode: ea66d...3b9 Okei, takk for svar! Anonymkode: bc32a...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #8 Skrevet 20. desember 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har en postadresse som du kan skrive til "Volvat hovedkontor Besøksadresse: Borgenveien 2A, 0370 Oslo Tlf.: 22 95 75 00 Postadresse: Postboks 5280 Majorstua, 0303 Oslo" https://www.volvat.no/sentrene/oslo-majorstuen/ Anonymkode: d5118...7eb Takk, men den fant jeg. Anonymkode: bc32a...6cf 1
Gjest Margit Spat Skrevet 20. desember 2016 #9 Skrevet 20. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke helsepersonell vil sende e-post. Blir ikke sett på som sikkert nok mtp at det er veldig sensitiv info det er snakk om Anonymkode: ea66d...3b9 Som den jeg har sitert også skriver: Ingen legekontorer eller andre helseforetak vil bruke e-post til helseinformasjon pga at det ikke er sikkert nok. Siden du har en del ting du lurer på: skriv ned alle spørsmålene dine og bestill time til legen for å få svar på det du lurer på.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #10 Skrevet 20. desember 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finner ingen epost på nettsiden deres. Mulig jeg er dårlig på å lete også Anonymkode: bc32a...6cf Jeg fant e-post til resepsjonen i Bergen i hvert fall. Er det der du har vært? I så fall kan jeg lete den frem, de svarer fort. Anonymkode: 814ae...726 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå