Gå til innhold

If you try black, you never go back!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBrunkrem
Skrevet
På 21/12/2016 den 8.53, AnonymBruker skrev:

Valg er frihet. Valg er ansvar.

Anonymkode: 456bd...ea9

Ikke når staten/skattebetalerne tar regningen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min nye kone er svart, og vi har fantastisk sex sammen. Bedre en hva jeg noensinne opplevde med min X

Anonymkode: 4d123...c78

Skrevet
På Saturday, December 24, 2016 den 16.28, AnonymBrunkrem skrev:

Ikke når staten/skattebetalerne tar regningen.

Tosk. Er ikke å ta ansvar det. Da er det ansvars fraskrivelse der samfunnet griper inn. Om nivået på tilskuddet er for høyt hører under et annet forum.

Skrevet
På Saturday, December 24, 2016 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Dette blir husket som det tiåret der hetrofile menn var sykelig opptatt av andre menn. Ts er et troll. Alle vet at afrikanere bare har større i slapp tilstand og at det varierer fra sted til sted. Jeg er ikke rasistisk i det hele tatt, mwn hadde aldri blitt sammen med en jente som hadde holdt oå med en afrikaner som ikke er født i Norge. Vil ikke risikere smitte

Anonymkode: 171f0...2c8

Så så. Det finnes mange damer som liker pinsett pikk. Det er noe for alle der ute. Alle skal få. Du også.

Anonymkode: cfef1...062

• Liker 2
Gjest AnonymBrunkrem
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tosk. Er ikke å ta ansvar det. 

Nei, det er akkurat det jeg sier.

Skrevet
På 24.12.2016 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Dette blir husket som det tiåret der hetrofile menn var sykelig opptatt av andre menn. Ts er et troll. Alle vet at afrikanere bare har større i slapp tilstand og at det varierer fra sted til sted. Jeg er ikke rasistisk i det hele tatt, mwn hadde aldri blitt sammen med en jente som hadde holdt oå med en afrikaner som ikke er født i Norge. Vil ikke risikere smitte

Anonymkode: 171f0...2c8

"Jeg er ikke rasist, men..." er en like flott måte å starte et argument med som det er å starte julen med.

Ja ja, godt å høre at du allerede har utelukket meg. :nissevink:

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 timer siden, applestories skrev:

"Jeg er ikke rasist, men..." er en like flott måte å starte et argument med som det er å starte julen med.

Ja ja, godt å høre at du allerede har utelukket meg. :nissevink:

Sånn blir det når politisk korrekthet skal knekke fakta og bli brukt som munnkurv for at minoriteter ikke skal belage seg på samme takhøyde som etniske hvite.

På bakgrunn av at skalaen var feilfordelt tidligere, så skal vi feilfordele den igen, men på motsatt side. Hvem er det som ikke forstår at det er nettopp det som gir grubunn for rasisme? 

Endret av BadToTheBone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...