AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Vi har vært gift i 7 år og har 2 barn på 2 og 5 år. Vi skulle ha hans foreldre hos oss i jula og alt er klart for jul hjemme hos oss. Vi skulle jobbe til og med Onsdag begge to for så å ha fri til 2 Januar. I går så pakket han ned klær til seg selv og barna, noe jeg stusset på. Da jeg spurte hvorfor så fikk jeg bare ett kort svar om at han skulle bort. Skulle plutselig feire jul med barna i syden. Jeg forsøkte virkelig å stoppe han, men pga barna så ville jeg ikke kjefte for mye. Nå er de på en av Kanariøyene og her sitter jeg i skokk. Foreldrene hans og mine er også helt satt ut. De er hjemme igjen om 1 uke ifølge han, men jeg er skeptisk. Jula er helt ødelagt og jeg skjønner ikke no. Vi har ikke kranglet, han bare dro. Siden han så enkelt kunne gjøre dette, så skremmer det meg at det kan skje igjen. Vet ikke hva jeg vil med innlegget, måtte bare få det ut. Selv så bare gråter jeg hele tiden og til og med alle julegavene tilbarna ligger igjen hjemme. Anonymkode: e74c3...d9a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Han tok barna og dro utenlands og du ville ikke kjefte? ? Jeg hadde ringt politiet. Dette lukter kidnapping og ustabil mann lang vei! Hvilken nasjonalitet har din mann? Anonymkode: e4788...2cc 47
Gjest Anthrax Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Dette var IKKE bra. Ring politi!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Dette klarer jeg ikke å tro på! Anonymkode: 8542e...a8f 14
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært gift i 7 år og har 2 barn på 2 og 5 år. Vi skulle ha hans foreldre hos oss i jula og alt er klart for jul hjemme hos oss. Vi skulle jobbe til og med Onsdag begge to for så å ha fri til 2 Januar. I går så pakket han ned klær til seg selv og barna, noe jeg stusset på. Da jeg spurte hvorfor så fikk jeg bare ett kort svar om at han skulle bort. Skulle plutselig feire jul med barna i syden. Jeg forsøkte virkelig å stoppe han, men pga barna så ville jeg ikke kjefte for mye. Nå er de på en av Kanariøyene og her sitter jeg i skokk. Foreldrene hans og mine er også helt satt ut. De er hjemme igjen om 1 uke ifølge han, men jeg er skeptisk. Jula er helt ødelagt og jeg skjønner ikke no. Vi har ikke kranglet, han bare dro. Siden han så enkelt kunne gjøre dette, så skremmer det meg at det kan skje igjen. Vet ikke hva jeg vil med innlegget, måtte bare få det ut. Selv så bare gråter jeg hele tiden og til og med alle julegavene tilbarna ligger igjen hjemme. Anonymkode: e74c3...d9a What??? Skje igjen.? Det har skjedd. Dette er jo kidnapping! Vet du hvor de er? Hvilket hotell osv? Er dette tull? Anonymkode: 1b837...393 6
TheGirlWhoWaited Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 Dette kan bare IKKE ha kommet ut av ingenting. Det må være en bakgrunnshistorie her! Eller du bare tuller. 8
GammelKaktus Skrevet 20. desember 2016 #7 Skrevet 20. desember 2016 Herlighet, du må jo gjøre noe da! Politi og advokat. Finn ut hvor de er å kom deg på et fly nedover. Ta med noen som kan støtte deg. 3
Alice123 Skrevet 20. desember 2016 #8 Skrevet 20. desember 2016 Mannen din har ut av det blå tatt ungene til utlandet, og du tenker på at jula er ødelagt? Om dette er sant er langt mer enn jula ødelagt... ekteskapet ditt, for eksempel. kontakt politi, først og fremst. 31
jabx Skrevet 20. desember 2016 #9 Skrevet 20. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært gift i 7 år og har 2 barn på 2 og 5 år. Vi skulle ha hans foreldre hos oss i jula og alt er klart for jul hjemme hos oss. Vi skulle jobbe til og med Onsdag begge to for så å ha fri til 2 Januar. I går så pakket han ned klær til seg selv og barna, noe jeg stusset på. Da jeg spurte hvorfor så fikk jeg bare ett kort svar om at han skulle bort. Skulle plutselig feire jul med barna i syden. Jeg forsøkte virkelig å stoppe han, men pga barna så ville jeg ikke kjefte for mye. Nå er de på en av Kanariøyene og her sitter jeg i skokk. Foreldrene hans og mine er også helt satt ut. De er hjemme igjen om 1 uke ifølge han, men jeg er skeptisk. Jula er helt ødelagt og jeg skjønner ikke no. Vi har ikke kranglet, han bare dro. Siden han så enkelt kunne gjøre dette, så skremmer det meg at det kan skje igjen. Vet ikke hva jeg vil med innlegget, måtte bare få det ut. Selv så bare gråter jeg hele tiden og til og med alle julegavene tilbarna ligger igjen hjemme. Anonymkode: e74c3...d9a Er han norsk? 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #10 Skrevet 20. desember 2016 Han kan jo ha gått inn i en psykose. Hvis dette kom helt ut av det blå og er helt utenfor noe du tenker han kunne komme på, er det veldig bekymringsfullt, og du bør ringe politiet for å høre hva de kan gjøre. Er du sikker på at barna dine er trygge med han? Anonymkode: 79a7c...a48 11
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #11 Skrevet 20. desember 2016 Hvorfor ba han ikke deg med? Hvor gamle er barna? Dette er veldig bekymringsfullt. Jeg skjønner at dere er i sjokk, men tror det er på tide å finne ut hva som skjer.. Er han frisk? Kontakt politi, og norske ambassaden der han er.. Kontakt hotellet. Hva sier han når du runger han? Har en av ungene telefon? En i familien bør reise ned. Anonymkode: cb753...07a 4
Tash Skrevet 20. desember 2016 #12 Skrevet 20. desember 2016 Hadde noen kidnappet barna mine og tatt de med utenlands så hadde jeg ringt politiet fortere enn svint. 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #13 Skrevet 20. desember 2016 Altså han er pappaen til barna, hvorfor skal man ringe politiet mener dere. Politiet gjør ingenting! Anonymkode: 83068...08f 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #14 Skrevet 20. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså han er pappaen til barna, hvorfor skal man ringe politiet mener dere. Politiet gjør ingenting! Anonymkode: 83068...08f Selvfølgelig gjør de det, det er ulovlig og ta barn med seg til utlandet uten begge foreldrenes samtykke! Anonymkode: b3b74...17b 10
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #15 Skrevet 20. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså han er pappaen til barna, hvorfor skal man ringe politiet mener dere. Politiet gjør ingenting! Anonymkode: 83068...08f Myndighetene tar det særdeles alvorlig når foreldre forlater landet med barn uten samtykke fra den andre forelderen. Dette er kidnapping. https://www.regjeringen.no/no/sub/barnebortforing/flytting-og-reiser/kan-du-reise-eller-flytte-med-barnet-d-2/id733015/ Anonymkode: dea82...791 10
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #16 Skrevet 20. desember 2016 For en normal frisk person gjør ikke sånt!! Enten ligger det noe psykisk bak, eller så er det noe annet.. Anonymkode: cb753...07a 3
Batteri Skrevet 20. desember 2016 #17 Skrevet 20. desember 2016 Dette er jo bare tull. Det er INGEN som setter seg ned og skriver et innlegg på KG når barna nettopp har blitt kidnappet. 14
Gjest Nori Skrevet 20. desember 2016 #18 Skrevet 20. desember 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Nori, mod
Kittykat Skrevet 20. desember 2016 #19 Skrevet 20. desember 2016 Jeg hadde ringt politiet med en gang om han hadde nevnt at han og barna skal til syden, helt ut av det blå og bare tatt de med seg uten min tillatelse. Han hadde ikke kommet seg på flyet i det hele tatt. Jeg hadde laget et helvete for å si det sånn.... Du er mammaen til disse barna og burde stoppet han før han fikk sjanse til å komme seg til flyplassen. Det er lett å være etterpåklok, men jeg kan ikke forstå at du ikke kjeftet på han og nektet han å ta barna med. Og ingen mor/far kommer hjem og bare bestemmer seg for å dra til syden med barna uten den andre forelderen. Så her har noe skjedd, som du ikke vet om. Og enten er det psykisk eller så har han rett og slett bare fått nok av et eller annet og trengte å komme seg vekk. Men igjen, så tar en forelder ikke bare barna med seg uten å avklare det med den andre forelderen. Gå til politiet, anmeld han, finn ut hvilket hotell han er på, ring han, ring ungene, kjøp bilett og kom deg ned og ta barna dine med deg hjem igjen. Dette kan du ikke la han slippe unna med. Kommer han hjem igjen med barna dine etter 1 uke, så hadde også forholdet vært over for min del.... 5
Violetta Skrevet 20. desember 2016 #20 Skrevet 20. desember 2016 Er det dine/deres barn eller hans? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå