Gå til innhold

Ikke pen nok for Snapchat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei:) 

er det noen som har det på samme måte som meg? er en jente på 17 år som gruer meg for å poste ting på snapchat fordi jeg alltid ser mindre pen ut. På Insta er det så lett å poste redigerte bilder men det klarer jeg ikke på snap. Selv om jeg pynter meg og gjør alt jeg kan for å bli fin så ser jeg bare fæl ut på alle snapper:( hater det. Har spurt veninnene mine om det har det på samme måten men de skjønner ikke hva jeg prater om:( føler at jeg ikke fortjener å være på snap.

Anonymkode: 54f23...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er en unge enda, når du omsider blir voksen vil du forstå at dette ikke er et reelt problem. .  Fokuser på noe i livet ditt som har mening.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke sånn sexy-filter på snapchat'a? Det har jeg, bruker det stadig vekk :fnise: (som de fleste andre, i guess..)

Anonymkode: 49121...554

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Boomonster skrev:

Du er en unge enda, når du omsider blir voksen vil du forstå at dette ikke er et reelt problem. .  Fokuser på noe i livet ditt som har mening.  

Jeg tror kanskje ikke at dette er bare noe unge folk føler. Det er så mye press på og være perfekt også for de voksne

Anonymkode: 54f23...c24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke sånn sexy-filter på snapchat'a? Det har jeg, bruker det stadig vekk :fnise: (som de fleste andre, i guess..)

Anonymkode: 49121...554

Hva er sexy filter? Jeg har bare de med rev, hund blomsterkrans osv.

Anonymkode: 54f23...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei:) 

er det noen som har det på samme måte som meg? er en jente på 17 år som gruer meg for å poste ting på snapchat fordi jeg alltid ser mindre pen ut. På Insta er det så lett å poste redigerte bilder men det klarer jeg ikke på snap. Selv om jeg pynter meg og gjør alt jeg kan for å bli fin så ser jeg bare fæl ut på alle snapper:( hater det. Har spurt veninnene mine om det har det på samme måten men de skjønner ikke hva jeg prater om:( føler at jeg ikke fortjener å være på snap.

Anonymkode: 54f23...c24

R u for real?

Anonymkode: be4cf...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje ikke at dette er bare noe unge folk føler. Det er så mye press på og være perfekt også for de voksne

Anonymkode: 54f23...c24

Hvor mye press det er på snapbilder som det diskuteres her bestemmer man helt selv. Det er ingen som presser deg til å konstant legge ut komplett unødvendige selfies av deg selv 14 ganger daglig.  Hva er poenget??    

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På Monday, December 19, 2016 den 23.57, AnonymBruker skrev:

Hei:) 

er det noen som har det på samme måte som meg? er en jente på 17 år som gruer meg for å poste ting på snapchat fordi jeg alltid ser mindre pen ut. På Insta er det så lett å poste redigerte bilder men det klarer jeg ikke på snap. Selv om jeg pynter meg og gjør alt jeg kan for å bli fin så ser jeg bare fæl ut på alle snapper:( hater det. Har spurt veninnene mine om det har det på samme måten men de skjønner ikke hva jeg prater om:( føler at jeg ikke fortjener å være på snap.

Anonymkode: 54f23...c24

Hvilket av kameraene på tlf bruker du? Jeg syns at det bakpå tlf (har samsung) gir bedre bilder, finere farger osv enn "selfiekameraet" foran. Så du kan vurdere å se på det. Tenk også kameravinkel; tar du ovenfra, eller liggende og så ovenfra, kan du få ansiktet til å se smalere ut f eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "blå" filteret på snapchat er mye brukt. Blir et blåskjær over bildet samt at ansiktet blir smalere ol. 

Anonymkode: 3226c...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undersøkelser utført av OKCupid har vist at iPhone kamera får deg til å se mer attraktiv ut. Jeg vil gjette at du har en billig dårlig telefon med dårlig kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så interessant å se 50 bilder av venninna si uansett, ta heller bilder av interessante ting

Anonymkode: d87ba...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2016 den 23.57, AnonymBruker skrev:

Hei:) 

er det noen som har det på samme måte som meg? er en jente på 17 år som gruer meg for å poste ting på snapchat fordi jeg alltid ser mindre pen ut. På Insta er det så lett å poste redigerte bilder men det klarer jeg ikke på snap. Selv om jeg pynter meg og gjør alt jeg kan for å bli fin så ser jeg bare fæl ut på alle snapper:( hater det. Har spurt veninnene mine om det har det på samme måten men de skjønner ikke hva jeg prater om:( føler at jeg ikke fortjener å være på snap.

Anonymkode: 54f23...c24

Så slett deg fra Snap, da. 

Herregud. Så utrolig sytete du er!

Anonymkode: 94031...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så slett deg fra Snap, da. 

Herregud. Så utrolig sytete du er!

Anonymkode: 94031...5c1

Helt enig. Snapchat er bare noe stort tull. Gidder ikke å bruke. Og jeg er såkalt pen.

Anonymkode: be4cf...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...