AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Del Skrevet 19. desember 2016 Hei:) er det noen som har det på samme måte som meg? er en jente på 17 år som gruer meg for å poste ting på snapchat fordi jeg alltid ser mindre pen ut. På Insta er det så lett å poste redigerte bilder men det klarer jeg ikke på snap. Selv om jeg pynter meg og gjør alt jeg kan for å bli fin så ser jeg bare fæl ut på alle snapper:( hater det. Har spurt veninnene mine om det har det på samme måten men de skjønner ikke hva jeg prater om:( føler at jeg ikke fortjener å være på snap. Anonymkode: 54f23...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2016 #2 Del Skrevet 19. desember 2016 Du er en unge enda, når du omsider blir voksen vil du forstå at dette ikke er et reelt problem. . Fokuser på noe i livet ditt som har mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Del Skrevet 19. desember 2016 Har du ikke sånn sexy-filter på snapchat'a? Det har jeg, bruker det stadig vekk (som de fleste andre, i guess..) Anonymkode: 49121...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Del Skrevet 19. desember 2016 1 minutt siden, Boomonster skrev: Du er en unge enda, når du omsider blir voksen vil du forstå at dette ikke er et reelt problem. . Fokuser på noe i livet ditt som har mening. Jeg tror kanskje ikke at dette er bare noe unge folk føler. Det er så mye press på og være perfekt også for de voksne Anonymkode: 54f23...c24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Del Skrevet 19. desember 2016 Du trenger da ikke å poste noe på snapchat da vel? Anonymkode: 6af46...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #6 Del Skrevet 19. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke sånn sexy-filter på snapchat'a? Det har jeg, bruker det stadig vekk (som de fleste andre, i guess..) Anonymkode: 49121...554 Hva er sexy filter? Jeg har bare de med rev, hund blomsterkrans osv. Anonymkode: 54f23...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #7 Del Skrevet 19. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei:) er det noen som har det på samme måte som meg? er en jente på 17 år som gruer meg for å poste ting på snapchat fordi jeg alltid ser mindre pen ut. På Insta er det så lett å poste redigerte bilder men det klarer jeg ikke på snap. Selv om jeg pynter meg og gjør alt jeg kan for å bli fin så ser jeg bare fæl ut på alle snapper:( hater det. Har spurt veninnene mine om det har det på samme måten men de skjønner ikke hva jeg prater om:( føler at jeg ikke fortjener å være på snap. Anonymkode: 54f23...c24 R u for real? Anonymkode: be4cf...207 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2016 #8 Del Skrevet 19. desember 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror kanskje ikke at dette er bare noe unge folk føler. Det er så mye press på og være perfekt også for de voksne Anonymkode: 54f23...c24 Hvor mye press det er på snapbilder som det diskuteres her bestemmer man helt selv. Det er ingen som presser deg til å konstant legge ut komplett unødvendige selfies av deg selv 14 ganger daglig. Hva er poenget?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legokloss Skrevet 31. desember 2016 #9 Del Skrevet 31. desember 2016 På Monday, December 19, 2016 den 23.57, AnonymBruker skrev: Hei:) er det noen som har det på samme måte som meg? er en jente på 17 år som gruer meg for å poste ting på snapchat fordi jeg alltid ser mindre pen ut. På Insta er det så lett å poste redigerte bilder men det klarer jeg ikke på snap. Selv om jeg pynter meg og gjør alt jeg kan for å bli fin så ser jeg bare fæl ut på alle snapper:( hater det. Har spurt veninnene mine om det har det på samme måten men de skjønner ikke hva jeg prater om:( føler at jeg ikke fortjener å være på snap. Anonymkode: 54f23...c24 Hvilket av kameraene på tlf bruker du? Jeg syns at det bakpå tlf (har samsung) gir bedre bilder, finere farger osv enn "selfiekameraet" foran. Så du kan vurdere å se på det. Tenk også kameravinkel; tar du ovenfra, eller liggende og så ovenfra, kan du få ansiktet til å se smalere ut f eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #10 Del Skrevet 31. desember 2016 Det "blå" filteret på snapchat er mye brukt. Blir et blåskjær over bildet samt at ansiktet blir smalere ol. Anonymkode: 3226c...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 31. desember 2016 #11 Del Skrevet 31. desember 2016 Undersøkelser utført av OKCupid har vist at iPhone kamera får deg til å se mer attraktiv ut. Jeg vil gjette at du har en billig dårlig telefon med dårlig kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #12 Del Skrevet 31. desember 2016 Det er ikke så interessant å se 50 bilder av venninna si uansett, ta heller bilder av interessante ting Anonymkode: d87ba...58a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #13 Del Skrevet 31. desember 2016 På 19.12.2016 den 23.57, AnonymBruker skrev: Hei:) er det noen som har det på samme måte som meg? er en jente på 17 år som gruer meg for å poste ting på snapchat fordi jeg alltid ser mindre pen ut. På Insta er det så lett å poste redigerte bilder men det klarer jeg ikke på snap. Selv om jeg pynter meg og gjør alt jeg kan for å bli fin så ser jeg bare fæl ut på alle snapper:( hater det. Har spurt veninnene mine om det har det på samme måten men de skjønner ikke hva jeg prater om:( føler at jeg ikke fortjener å være på snap. Anonymkode: 54f23...c24 Så slett deg fra Snap, da. Herregud. Så utrolig sytete du er! Anonymkode: 94031...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #14 Del Skrevet 31. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så slett deg fra Snap, da. Herregud. Så utrolig sytete du er! Anonymkode: 94031...5c1 Helt enig. Snapchat er bare noe stort tull. Gidder ikke å bruke. Og jeg er såkalt pen. Anonymkode: be4cf...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå