AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Lørdag fikk jeg plutselig vondt i halsen, men kun på venstre side. Utover kvelden fikk jeg vondt i øret også. I går hadde jeg kun vondt i øret, ikke i halsen. Jeg var hos legen i dag, men han kunne ikke se tegn til betennelse. Nå i kveld er smertene i øret borte, men nå har jeg plutselig fått helt vanvittig vondt i en tann øverst i munnen på venstre side. Det dunker skikkelig i den og jeg klarer ikke tygge noe uten store smerter. Har jeg liksom fått hull i tanna på toppen av det hele, eller kan dette ha sammenheng med smertene i øret? Jeg er ikke tett i nesa, men jeg har en trykkende følelse over neserota og jeg har vondt i hodet. Anonymkode: f35a2...f6c
hopeful Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Kanskje du kan ha fått bihulebetennelse? Da får en vondt i hode, trykkende smerter i panne/øverste del av nesen, og har hørt om tilfelle hvor en har hatt så store smerter i munnen at vedkommende har dratt til tannlegen, men ingenting galt, da var det bihulebetennelse.
Pinkee Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Bihulebetennelse, eller tannrotbetennelse er det jeg tenker på etter det du skriver. Så en tur til tannlegen hvis det ikke er bedre i morgen er kanskje lurt?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Takk for svar. Har det ikke gitt seg til i morgen, skal jeg absolutt oppsøke tannlegen. Anonymkode: f35a2...f6c
Bergtatt Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 (endret) 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lørdag fikk jeg plutselig vondt i halsen, men kun på venstre side. Utover kvelden fikk jeg vondt i øret også. I går hadde jeg kun vondt i øret, ikke i halsen. Jeg var hos legen i dag, men han kunne ikke se tegn til betennelse. Nå i kveld er smertene i øret borte, men nå har jeg plutselig fått helt vanvittig vondt i en tann øverst i munnen på venstre side. Det dunker skikkelig i den og jeg klarer ikke tygge noe uten store smerter. Har jeg liksom fått hull i tanna på toppen av det hele, eller kan dette ha sammenheng med smertene i øret? Jeg er ikke tett i nesa, men jeg har en trykkende følelse over neserota og jeg har vondt i hodet. Anonymkode: f35a2...f6c Hvor gammel er du? Har du fremdeles visdomstenner? Mulig at du har betennelse rundt visdomstann... Kanskje du har hull i tanna... Ved bihulebetennelse er det ofte flere tenner som er vond, ikke bare bakerste. Tipper på, hvis du er ung og pusser bra, at det er visdomstanna. Ring tannlegen din i mrg. tidlig Endret 19. desember 2016 av Bergtatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå