Gå til innhold

Menn som handler med mora si.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Voksne menn som handler klær med moren sin er 110% nono i min bok. Dette er en mann ingen normal kvinne vil ta i med ildtang. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Antoinette skrev:

Voksne menn som handler klær med moren sin er 110% nono i min bok. Dette er en mann ingen normal kvinne vil ta i med ildtang. 

Men det er greit med voksne kvinner som handler klær med mora si ?

Anonymkode: 35bce...1f8

• Liker 2
Skrevet
På 19.12.2016 den 13.49, AnonymBruker skrev:

Er dette annerledes enn når kvinner handler med mora si ?

Det spørs hva du tenker på.

Handler han med mora si fordi de gjør det fordi det er hyggelig?

Eller fordi hun trenger hjelp til handlingen?

Eller fordi han aldri har kjøpt klær selv, nærmer seg 30-40 år, og må ha med sin mor for å få hjelp til å finne klær?

Eller enda verre: at han snylter på sin mor og får hun til å betale for det som han skal kjøpe.

(De 2 sistnevnte er ikke positive).

Anonymkode: dbf4c...636

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er greit med voksne kvinner som handler klær med mora si ?

Nei, absolutt ikke.

Men når mamma skal handle til seg selv liker hun at jeg er med så hun unngår de verste kjerringfellene. 

Skrevet

Handler stundom med mora mi. Men ho er då i midten av 90-åra.

Skrevet

Min voksne sønn og jeg skal handle inn mat til jul sammen. Er det noen som mener at det er galt også? Veldig praktisk å ha en sterk sønn til å bære f.eks. Dessuten er det hyggelig å handle inn til jul sammen :) 

Anonymkode: 0f65a...d55

• Liker 1
Skrevet

Det er vel bare hyggelig hvis en mann drar på shopping med mora si? Ærlig talt, folk må slutte å reagere negativt på alt mulig. 

• Liker 2
Skrevet
På 12/20/2016 den 17.59, AnonymBruker skrev:

Voksne menn (sånn fra 25 og oppover) som må ta med seg mora si for å kjøpe klær til seg selv er "litt spesielle" for å si det pent.

Jeg finner intet sjarmerende ved synet av en 35 åring som titter ut fra prøverommet og sier "Mamma, kan du komme hit og se om dette er sånn som passer meg?"

Anonymkode: 78a2c...2c5

Er 25 år. går å handler klær med min mor sikkert 2-3 ganger i året. er helt tilfeldig. vist vi skal noe med familien sammen og er i butikken så går vi innom av å til. eller når det nærmer seg vinter og min mor insisterer på at jeg må ha ny vinterjakke og jeg gir en god faen i det. så blir det så mye mas til slutt at jeg bare sier ja for at det skal bli stille. gjore d sist jul og det var greit. ingen som er retard fordi de handler med sin mor. jeg pulte nå forsatt hver helg selv om jeg handlet med moren min 2-3 ganger i året.

Skrevet
5 timer siden, Trex90 skrev:

jeg pulte nå forsatt hver helg selv om jeg handlet med moren min 2-3 ganger i året.

Jammen, da er det jo greit. Dèt er jo et skikkelig kvalitetesstempel.

Anonymkode: ebe82...d80

Skrevet
5 timer siden, Trex90 skrev:

Er 25 år. går å handler klær med min mor sikkert 2-3 ganger i året. er helt tilfeldig. vist vi skal noe med familien sammen og er i butikken så går vi innom av å til. eller når det nærmer seg vinter og min mor insisterer på at jeg må ha ny vinterjakke og jeg gir en god faen i det. så blir det så mye mas til slutt at jeg bare sier ja for at det skal bli stille. gjore d sist jul og det var greit. ingen som er retard fordi de handler med sin mor. jeg pulte nå forsatt hver helg selv om jeg handlet med moren min 2-3 ganger i året.

Bor du hjemme hos moren din?

Skrevet
1 time siden, Hulderen skrev:

Bor du hjemme hos moren din?

Jeg har bodd ute siden jeg var 18. får ikke hjelp av foreldrene mine til en jevla dritt. men min mor insisterer på vinterjakke og nye sko når hun mener de er oppbrukt eller for gammle selv om de er helt fine i mine øyne...så da blir d vell sånn ca 2 ganger i året vi går sammen...hun slutter å mase ivertfall

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jammen, da er det jo greit. Dèt er jo et skikkelig kvalitetesstempel.

Anonymkode: ebe82...d80

Ja. noen her på forumet fikk jo det for seg at de som handler med moren sin i ny og ne er tapere eller idioter.... å ha ofte sex med vakre kvinner er sukksess for en mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...