Gå til innhold

Hva kan dette skyldes?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg spiser ikke så sjukt mye fiber først og fremst, men frukt spiser jeg. Cirka et eple.

Men når jeg skal drite, så er det slik at avføringen er treg før den går ned i doskåla. Altså jeg presser så føler jeg at avføringen går ned, men tar noen sekunder ekstra. Og når den er halvveis nede, så blir den lange bæsjen delt i to. Så må presse igjen.

Hvorfor sånn?

Anonymkode: d5739...169

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

Gi deg, vi vet alle hvem du er. Slapp av, og så trenger du heller ikke lage fem like tråder.

Anonymkode: 4b18f...7e2

Skrevet

Drikk mer vann og beveg deg mer.

Anonymkode: 068fe...8e9

Skrevet

Hvis alt du spiser daglig, er ett eple, er det ikke det minste merkelig at du har treg avføring. Du er vel dehydrert og lider av mangel på allsidig næring, også

Skrevet
På 19.12.2016 den 13.26, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg spiser ikke så sjukt mye fiber først og fremst, men frukt spiser jeg. Cirka et eple.

Men når jeg skal drite, så er det slik at avføringen er treg før den går ned i doskåla. Altså jeg presser så føler jeg at avføringen går ned, men tar noen sekunder ekstra. Og når den er halvveis nede, så blir den lange bæsjen delt i to. Så må presse igjen.

Hvorfor sånn?

Spør på Doktoronline.no eller Lommelegen.no, eller bare kontakt fastlegen 

Skrevet

kanskje det er en edderkopp i tarmen som spiser avføringen slik at den deler seg?

Anonymkode: 3241e...606

• Liker 1
Skrevet

Ja, den varianten der ja. 

Irriterende dritt. Bruker en halvtime på å tørke seg ren. :fnise:

TMI. IK. 

Skrevet

Du har nok alvorlig anusnevrose. Søk lege før tarmen din skrumper inn og blir borte!

...Neida. Slapp av.

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Arabella skrev:

Hvis alt du spiser daglig, er ett eple, er det ikke det minste merkelig at du har treg avføring. Du er vel dehydrert og lider av mangel på allsidig næring, også

Det jeg har over kan vel ikke kalles treg avføring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...