Gå til innhold

Kan det skade penisen hans?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er et veldig merkelig spm, og egentlig litt tragisk; meeeen:

Jeg liker å suge kjæresten min, og jeg har lyst til å tøyse litt i nærmeste fremtid med krem og sjokolade saus (:plystre:)

Jeg er redd for å lage en eller annen reaksjon, siden slike ting hører jo ikke hjemme på slike plasser på kroppen egentlig :P Så mitt spørsmål er; kan disse to produktene skade eller gi noen slags form for reaksjon ved å brukes i en BlowJob...?  Noen som har prøvd før? 

Haha

Anonymkode: 544c4...58c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde gå greit sålenge du ikke heller det ned i urinrøret.

Anonymkode: 7d188...9dc

Skrevet

Sjokoladesaus blir jævlig klissete!  Men nei, skadelig er det ikke.

Skrevet

Bare å holde det unna selve åpningen til urinrøret så burde det ikke være noe problem. 

Skrevet

går nok fint det :) skulle det komme noe ned i urinrøret så vil jo det skylles ut igjen uansett enten ved utløsning eller tissing. 

Anonymkode: 04288...711

Skrevet

Kjør på! Mye kliss med sjokoladesaus da;)   Vann er også kult, isbiter f.eks i munnen samtidig som du suger han(om han ikke vet noe om det blir det en skikkelig overraskelse;)

Skrevet

Den kan ramle av. 

Anonymkode: f8c57...145

• Liker 4
Skrevet

Det er da gøy, og ikke farlig,

Anonymkode: f38db...2e7

Skrevet

Om han kan spise det, så er det ikke noe nevneverdig farlig. I verste fall, sopp. Bare pass på at du enten slikker han HELT ren, eller at han tar en kjapp dusj før han sovner :)

Anonymkode: 16f5f...593

Skrevet

Du høres ut som en drømmedame.

Anonymkode: 2553c...e9c

• Liker 1
Skrevet

Det er mange som bruker sjokolade, krem og andre ting der. Med mindre han er allergisk mot noe så går det helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...