Gå til innhold

Er det fortsatt håp for meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er ei dame som nærmer seg tredve. Jeg har aldri vært i jobb, grunnet min psykiske helse. Har slitt mye med sosial angst osv. Jeg vil gjerne bidra til samfunnet, enten gjennom frivillighets arbeid eller en vanlig liten jobb, men veien er lang å gå fordi jeg alltid har falt ut i forsøk på å holde på en jobb/skolegang. 

Begynner å bli redd for at det kanskje er for sent å skape et godt liv, i og med at jeg har gått glipp av så mye allerede. Jeg prøver ikke å lage unnskyldninger for meg selv, for jeg VIL så gjerne delta på noe. Er det noen som har klart å komme seg opp og ut i ganske sen alder? Noen som har positive erfaringer med dette? 

Setter stor pris på svar 😊 

Anonymkode: e684d...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å starte med med frivillig arbeid, så hvis det går greit, prøve å finne en liten betalt jobb?:)

Legger ved link til frivillighetssentralen: der skal det være ulike typer jobber tror jeg, kanskje der er en der du bor?

http://www.frivilligsentral.no/

Anonymkode: ac025...cc8

Skrevet

Takk skal du ha. Skal sjekke det ut frivillighetssentralen 😊 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er ei dame som nærmer seg tredve. Jeg har aldri vært i jobb, grunnet min psykiske helse. Har slitt mye med sosial angst osv. Jeg vil gjerne bidra til samfunnet, enten gjennom frivillighets arbeid eller en vanlig liten jobb, men veien er lang å gå fordi jeg alltid har falt ut i forsøk på å holde på en jobb/skolegang. 

Begynner å bli redd for at det kanskje er for sent å skape et godt liv, i og med at jeg har gått glipp av så mye allerede. Jeg prøver ikke å lage unnskyldninger for meg selv, for jeg VIL så gjerne delta på noe. Er det noen som har klart å komme seg opp og ut i ganske sen alder? Noen som har positive erfaringer med dette? 

Setter stor pris på svar 😊 

Vil anbefale å dra til nav og spørre om du kan prøve ut å bli utplassert. Da får du sikkert prøvd litt forskjellig

Anonymkode: ff68e...a08

Skrevet

Ja. Det skal jeg prøve å få til. 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...