AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Vi er et par i midten av 20-årene som vil reise på weekendtur på nyåret, tipper det blir rundt februar/mars/april. Dette er en overraskelse til han, men problemet er at jeg aldri har reist på weekendtur før og jeg er heller ikke kjent med de forskjellige stedene i verden. Jeg har i tillegg satt noen krav som helst bør oppfylles: - Ikke svindyr reise da vi er studenter begge to. - Vi bryr oss ikke så fryktelig om kultur/museum, så ingen krav om at dette må vektlegges. - Vi er glad i sportslige aktiviteter og vil gjerne gjøre forskjellige ting. - Vi ønsker å ha muligheten til å shoppe. - Vi ønsker å ha muligheten til å spise god mat. Hva vil dere anbefale til oss? Egne erfaringer om stedene dere anbefaler tas gjerne imot :-) Anonymkode: adde7...6e9
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Palma på Mallorca eller København Anonymkode: 499d2...6a1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 tenker du utlandet eller i norge? Anonymkode: a9ccb...9a3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er et par i midten av 20-årene som vil reise på weekendtur på nyåret, tipper det blir rundt februar/mars/april. Dette er en overraskelse til han, men problemet er at jeg aldri har reist på weekendtur før og jeg er heller ikke kjent med de forskjellige stedene i verden. Jeg har i tillegg satt noen krav som helst bør oppfylles: - Ikke svindyr reise da vi er studenter begge to. - Vi bryr oss ikke så fryktelig om kultur/museum, så ingen krav om at dette må vektlegges. - Vi er glad i sportslige aktiviteter og vil gjerne gjøre forskjellige ting. - Vi ønsker å ha muligheten til å shoppe. - Vi ønsker å ha muligheten til å spise god mat. Hva vil dere anbefale til oss? Egne erfaringer om stedene dere anbefaler tas gjerne imot :-) Anonymkode: adde7...6e9 Vil anbefale Pattaya. -Ikke så mye kultur der. -Her har du masse golfbaner. I verdensklasse. -Masse billig klær å shoppe. -Verdens beste thaimat i tillegg til all verdens annen mat. Anonymkode: 70b36...9a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå