Gå til innhold

Et stort dilemma

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 12/19/2016 den 0.25, AnonymBruker skrev:

Dessverre er iPhone det eneste godkjente på den skolen. Altså av barna. Hun blir uten tvil mobbet hvis hun kommer med noe annet 

Anonymkode: c824e...ce2

Jeg hadde ikke kjøpt en Iphone til flere tusen kroner til en som har allerede knust 4 telefoner, uavhengig om hun har adhd eller ikke. Våre barn har fått mobiltelefoner i bursdagsgave, men da mobil til mellom 1000,- og 1500,-. De maser om dyrere telefoner, men det har vi fint sagt at de må spare til selv, nettopp fordi de har klart å ødelegge de mobilene de har hatt. Nå er eldstesønnen vår i gang med å spare opp til en mobil som koster 5-6000,-.

Og det er faktisk ikke barna som bestemmer hvilken mobil som er godkjent på skolen, så dette har jeg vanskelig for å tro, selv om jeg vet at enkelte barn er bortskjemte og ikke vil være med andre hvis de ikke har mobil av merkevare...

Men jeg tviler på at stedatteren din vil bli en del av klubben med en Iphone, hvis hun allerede blir mobbet på skolen. Så jeg må si at jeg skjønner moren ganske godt og synes ikke dere skal kjøpe en så dyr mobil til henne. Og spesielt ikke når de blir ødelagt like fort. Da er jo det bortkastete penger rett og slett...

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...