AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Hei. Tror jeg har fått herpes i underlivet. Jeg har hatt noen små sår på ene siden nedentil som har klødd litt, og nå har jeg plutselig fått fire blemmer. Det er ikke smertefullt og det klør bare litt, men ikke sånn at jeg MÅ klø. Det går helt fint. Jeg har kjæreste og han har ikke merket noe som helst. Disse sårene kom for 1-2 uker siden og blemmene kom nå i går. Dumme som vi er har jo vi selvfølgelig hatt sex, også mens jeg har hatt sår men han har som sagt ikke fått noe.. Jeg trodde en stund det kunne være pga intimbarbering (barberer kun bikinilinjen), men skjønner nå pga blemmene så kan det nok være herpes. Det er bare på ett punkt i underlivet, ikke over hele og det er utenpå de ytre kjønnsleppene. Jeg er veldig nervøs og redd for å dra til legen med dette, og vil ikke gå til fastlegen. Han er mann og ikke en jeg føler meg noe trygg på, og jeg har veldig lyst til å gå til en kvinne. Kan jeg si at jeg ønsker en kvinnelig lege? Regner jo med at legen må sjekke det før hun skriver ut resept på tablett eller krem. Må jeg få til kjæresten min også da? Han har som sagt ingen utbrudd og alt er som normalt. Jeg har aldri hatt utbrudd før men har ofte hatt munnsår. Anonymkode: af1c4...af4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Hvor lenge har dere vært sammen da? Slike poster får meg til å være glad jeg bruker kondom. Fysja Anonymkode: 0cd9f...c18
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere vært sammen da? Slike poster får meg til å være glad jeg bruker kondom. Fysja Anonymkode: 0cd9f...c18 Kondom beskytter relativt dårlig mot herpes, og om du har oralsex så er sjansen svært stor for at du har det allerede. TS: Herpes brenner stort sett ut av seg selv, det er endel reseptfritt du kan bruke om utbruddet er mildt til moderat. Men jevnt over så er det noe immunforsvaret må ta seg av. Anonymkode: 4d755...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Du kan spørre på legekontoret om du kan få time hos en kvinne, særlig siden du sikkert trenger hastetime ettersom det er nå du har utbrudd. Spør når du ringer resepsjonen. Mener det er ting man kan få på resept som gjør utbruddene mildere. Anonymkode: e53e9...1b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå