Gjest heldiggris Skrevet 1. desember 2004 #1 Del Skrevet 1. desember 2004 jeg har fått tilbud om en meget spennende og utfordrene jobb. .... men så begynner selvtilitten å slite.. Hadde denne stillingen vært utlyst, hadde jeg aldri tørt å søkt på den.. Hvordan få bedre selvtillit i jobbsammenheng. Jeg er jo tydeligvis kvalifisert, siden de vil ha meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 1. desember 2004 #2 Del Skrevet 1. desember 2004 Fortell deg selv at du fortjener det! Sjangser er noe man skal hoppe på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flott Skrevet 2. desember 2004 #3 Del Skrevet 2. desember 2004 Ta jobben du, det er naturlig at selvtilliten daler litt og man tviler på seg selv av og til. Men hadde tilbyder tvilt på deg så hadde du ikke fått tilbud om jobben. Så nyt følelsen av å være headhuntet og slå til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 2. desember 2004 #4 Del Skrevet 2. desember 2004 Du utvikler deg mest når du tør å gjøre det du egentlig ikke tør.... Potensiale kan være like viktig som faktisk kompetanse - antagelig ser de at du har "det lille ekstra" som de leter etter. Vær glad og smigret, ta jobben og gi deg selv en spennende muliget! Vær ydmyk, lydhør og lærevillig i begynnelsen, så kommer dette til å gå kjempebra! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå