Gå til innhold

Dilemma :(


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Humlen¤

hvis forholdet ditt var lite interessant, kjedelig og i tillegg så tente du ikke på kjäresten din, så lurer jeg på hvordan du kan si at det var bra? i det heletatt...

Bra er når det er trygt og man itillegg interesserer hverandre, har det göy og tenner på hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv

Har bestemt meg for at det må bli slutt...

er litt shaky, men ser ingen annen utvei... Min problemstilling nå er om jeg skal reise til Oslo. Det skal ikke være lett :) Takk for råd alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare gi deg en :klem:

Har vært i nogenlunde samme situasjon selv. Bare tenke på at det er i motbakke det går oppover!

Lykke til Lilleulven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Ville bare gi deg en :klem:

Har vært i nogenlunde samme situasjon selv. Bare tenke på at det er i motbakke det går oppover!

Lykke til Lilleulven!

:) takk for det sniglå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Jeg sliter enda jeg... Hvor skal jeg gjøre av meg? Jeg har jo fått meg fancy jobb her i byen. Kan ikke reise til oslo da!? Og i Krsand har jeg nesten bare typen... Om det blir slutt så har jeg ikke noen annen grunn til å være her føler jeg. Og jeg vil til oslo!! Er skikkelig deprimert om dagen jeg... aner ikke hva jeg skal gjøre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg, Lilleulv??

:klem:

Jeg vil anbefale deg å bruke tiden alene i jula til å tenke over alt dette. Ikke gjør noen uoverveide beslutninger nå før jul - ikke det at jeg tror du gjør det, du tenker jo så det knaker...

Litt ekstra vanskelig det med den jobben du har fått tilbud om i Kristiansand. Når må du si ja eller nei til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv
Hvordan går det med deg, Lilleulv??

:klem:

Jeg vil anbefale deg å bruke tiden alene i jula til å tenke over alt dette. Ikke gjør noen uoverveide beslutninger nå før jul - ikke det at jeg tror du gjør det, du tenker jo så det knaker...

Litt ekstra vanskelig det med den jobben du har fått tilbud om i Kristiansand. Når må du si ja eller nei til den?

Nå!! :o helst i morra faktisk... sier nok ja. det er en god mulighet for å utvikle meg videre.

men om det skulle dukke opp en bedre jobb på østlandet seinere, så har man jo alltids bindingstid...? :oops: det er så mange ting som spiller inn her ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

.....men Lilleulv....skrev ikke du inn på julesidene og ba om råd om hva du skal gi samboeren din i julegave? *forvirret* Vurderer du så fine julegaver samtidig som du vurderer å gå fra ham? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
.....men Lilleulv....skrev ikke du inn på julesidene og ba om råd om hva du skal gi samboeren din i julegave? *forvirret* Vurderer du så fine julegaver samtidig som du vurderer å gå fra ham? :klø:

:o hallo. ja!! jeg er fortsatt glad i mannen!!! skal jeg plutselig ikke gi han julegave da? vi sliter, men det er ikke slutt enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har bestemt meg for at det må bli slutt... er litt shaky' date=' men ser ingen annen utvei... [/quote']

Hei igjen. Var ikke meningen å fornærme deg, jeg tenkte bare at jeg kanskje ikke hadde fått med meg siste utvikling. Trodde kanskje du hadde ombestemt deg og ville ha ham allikevel.

Selvsagt er du fremdeles glad i ham - og selvsagt ønsker du å vise dette ved å gi ham en fin julegave. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv i.i.

:) Ja, jeg er superglad i han. Hvis ikke så hadde det jo vært enkelt. Vi har vært igjennom masse som har gjort det vanskelig for oss å pleie forholdet, og nå sliter vi med ettervirkningene av dette. Jeg skal bruke jula på å finne ut av ting på. Men gave for han uansett. Det har han fortjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å søke rådgivning et eller annet sted (familierådgivning eller noe?)?????

Men, jeg må jo si at om du vil ha det romantisk og impulsivt så kan jo DU ta intiativ også??? Det er jo lov.

Lykke til

Føler veldig med deg, men også med kjæresten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bhsiltsk

Mulig jeg ikke har fått det med meg, men er dette noe du har luftet for ham? Har han i det hele tatt den minste peiling på hva du går og grubler på?

La ham også få sjansen til å gjøre ting annerledes før du bestemmer at forholdet er slutt. Dersom han er klar over at det står så ille til, er det ikke mulig at han klarer å komme deg i møte på de punktene du har nevnt?

Jeg misunner deg ikke situasjonen din, og ønsker deg lykke til, uansett hva du bestemmer deg for.

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns uansett ikke du skal føle deg forpliktet til å bli pga at han "holdt ut med deg" mens du var syk. Men skjønner godt det føles ekkelt å dumpe en som har gjort så mye for deg mens du var syk, nå som du er på bena igjen. Men man kan jo ikke være sammen med noen pga medlidenhet :(

Må bare kommentere det du skriver om manglende romantikk fra hans side, at han ikke engang lager middag til deg.. Du skriver jo også at uten han hadde du måtte bo hos dine foreldre da du ikke var i stand til å lage mat selv... I mine øyne er det at han har stellet og dullet med deg i ett år, mens du var syk - utrolig romantisk. Kanskje han føler at det er din tur til å lage mat til ham en stund nå?

Og hvis du steller istand ting du liker og syns er romantisk gir du jo han ideer til hva du liker og hvordan det kan gjøres!

For meg høres det ut som du rett og slett ikke er forelska i ham lenger og ikke glad i ham på "den" måten.. Selv om du skulle ønske du var det... :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

dere har litt rett alle sammen... Jeg sliter med følelsene mine, og derfor så orker jeg på en måte ikke å anstrenge meg for å gjøre det romantisk jeg heller. Jeg har fortalt han hvordan jeg føler det, men synes ikke han har prøvd å fikse så veldig... Han har laget middag til meg altså!! :)

Vi har lagt dette litt på is nå over jul, vil ikke at noen skal være lei seg i jula. Så får jeg se hva vi finner ut av utpå nyåret. Takk for koselige innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest GreenSky

Kanskje han er blitt vant med å være den sterke, den som bskytter og tar seg av deg. Og nå som du har blitt bedre, leter han etter en ny rolle å passe inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Kanskje han er blitt vant med å være den sterke' date= den som bskytter og tar seg av deg. Og nå som du har blitt bedre, leter han etter en ny rolle å passe inn i.

Nei jeg tror ikke det... Ting har ikke forandret seg så mye egentlig.

Kunne kanskje tenke meg å prøve sånn samlivsterapi faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Du skriver at han ikke prøver å fikse. Men er det egentlig hans oppgave? Jeg synes du burde hjelpe ham og sørge for at dere gikk ut på noe kjekt sammen.

I følge deg har dere ikke råd eller tid til å komme dere ut. Altså ligger ikke problemet kun hos ham. Det er også eksterne faktorer som gjør at du er lei.

Jeg synes det høres ut som om du har vært heldig med fyren din. Så lenge dere har det gøy sammen, han viser at han er glad i deg og behandler deg med respekt mener jeg det er grunn til å ta vare på ham. -Selv om de store lidenskapelige følelsene ikke er der.

Du skriver at du ikke er sikker på om du tror på kjærligheten, at følelsene dine alltid forsvinner etter noen måneder. Forelskelse går alltid over. Noen ganger går den over i kjærlighet. Følelsene til et par som har holdt sammen lenge kan minne mer om dype vennskapsfølelser enn forelskelse. Vil du virkelig bytte kjæreste hver gang du kjenner at forelskelsen går over?

Lykke til. :)

Klem Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...