Gå til innhold

Gruer meg sånn til begravelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Min bestemor døde her om dagen, og begravelsen skal være på onsdag. Er utrolig lei meg og har aldri mistet noen nære før.. Gruer meg så mye til begravelsen at jeg brekker meg hver gang jeg tenker på det.. Vil bare ha det overstått, men det er en utrolig ekkel tanke..

Anonymkode: c2894...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du gruer deg mest til? 

Jeg har vært i flere begravelser, noen veldig nære andre mer perifere. Det som har vært felles gir de alle sammen er at det har vært en fin opplevelse å være triste sammen og minnes den som er borte. Å være trist betyr ikke at du må gråte, at du ikke kan le- sorg arter seg forskjellig og det er helt greit. 

Anonymkode: a959e...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er det du gruer deg mest til? 

Jeg har vært i flere begravelser, noen veldig nære andre mer perifere. Det som har vært felles gir de alle sammen er at det har vært en fin opplevelse å være triste sammen og minnes den som er borte. Å være trist betyr ikke at du må gråte, at du ikke kan le- sorg arter seg forskjellig og det er helt greit. 

Gruer meg aller mest til å se kista og se henne bli senket ned i jorda.. + de eventuelle talene. Får vondt av å tenke på dette:/

Anonymkode: c2894...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Det ER veldig vondt, og det viser jo hvor glad du er i henne. Hvis du kan, prøv å ikke vær redd for følelsene dine. 

Gode tanker til deg! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...