Gå til innhold

Kvalm av angst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ekstrem angst for omgangssyke... og det er jo litt krise nå på vinteren med 2 barn.

Når jeg vet at dette går, blir jeg kvalm, og uvel bare av tanken, og det forverres veldig i dagene før vi skal ting som ikke kan utsette pga sykdom. Sliter veldig med denne angsten nå, for mitt største mareritt er jo å måtte avlyse julen pga. spysyke.

Føler jeg skrubber ungene og bader dem i sprit hele tiden, for å prøve å slippe unna, men blir uansett kvalm hver gang jeg leser statuser om venner som har fått dritten i hus, eller når jeg får sms fra skole/bhg om at det går omganssyke, og de oppfordrer til å overholde 48 timers regelen osv.

Andre som "tenker seg syke" og har noen råd til hvordan jeg kan prøve å få disse tankene og angsten unna?? det ødelegger virkelig dagene for meg.

Anonymkode: 1417f...5a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julen kommer, og julen går. Klart det er synd om den må "avlyses" pga omganssyke, men det går seg til.

Julegaver er mer eller mindre i hus? Kjøpt et par pakker julekaker? Kjøpt hva det nå er dere har til julemiddag? I verste fall? Unger klarer seg fint med tegnefilmer, snop, og gaver. Kjøp inn en DVD eller to med noe de ikke har sett før, tørket frukt, og om de har en konsoll, et eller annet spill som sysselsetter de. Tenåringer? Kan jaggu meg sette på ribba selv om du er ute av drift.

Det å bli syk i julen er ingen krise, selv om det kan føles slik.

Anonymkode: 53394...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...