jente001 Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 hei, i går så satt eg meg på sofaen og hadde beina i kryss og når eg skulle opp av sofaen da kjennte eg skikkelige smerter i kneet. eg får låkt vist eg står på begge føttene og skal bøye kneea/kneet, eg får ikkje låkt vist eg eks ligger å skal bøye kneet men bare vist eg står på den og det følelst ut som det er noko under kneskåla...det er kun i høgre kne. og eg er fortsatt låk og til og med kansje litt verreer det ein lege eller nokon som kan fortelle meg kva dette kan ver og det er typisk meg for å tenke på det verste så eg er redd deet skal vere kreft!!!trenger hjelp
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Sjansen for at det er kreft er minimal. Slimposebetennelse, slitasje, en vridning, muskelstrekk, minibrudd osv er betydelig mer sannsynlig. Ta det med ro, og bestill en time hos lege i morgen. Men sjansen for at de tar deg inn før i januar er heller liten, så prøv å vær litt forsiktig med det enn så lenge. Ingen jogging, hoppetau osv. Men kreft? Neppe. Anonymkode: 6a9e1...79e
jente001 Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2016 tusen takk eg har ikkje jort noko med kneet som eg kunne fått låkt av det bare plutselig kom
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 1 minutt siden, jente001 skrev: tusen takk eg har ikkje jort noko med kneet som eg kunne fått låkt av det bare plutselig kom Heh, du har brukt det, og du har sovet. Kropper gjør mye rart uten å gi beskjed Men få sett på det. Mest sannsynlig går det over av seg selv, men det kan være en eller annen filleting som kan bli verre om du overser det. Anonymkode: 6a9e1...79e
jente001 Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2016 okay da skal eg ringe legen i morgen og tusen takk for svar:)
Honey Dew Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 Slimposebetennelse. Ta en tur til legen
jente001 Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2016 kva er symptomene på slimposebetennelse?? 4 minutter siden, Honey Dew skrev: Slimposebetennelse. Ta en tur til legen
Honey Dew Skrevet 18. desember 2016 #8 Skrevet 18. desember 2016 35 minutter siden, jente001 skrev: kva er symptomene på slimposebetennelse?? http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/muskel-skjelett/bursitt-i-kneet-2709.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå