jabx Skrevet 19. desember 2016 #21 Skrevet 19. desember 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det egentlig? Eneste jeg kan komme på måjojo være uvitenhet og det evige stigmaet rundt psykiske lidelser? Eller hadde du rygget baklengs ut av rommet hvis noen hadde diabetes? Stomipose? Anonymkode: aa368...d62 Nå er det en viss forskjell på en kroppslig sykdom, og en psykisk sykdom som gjør at man f.eks. har vært til fare for seg selv eller andre. Jeg er rimelig sikker på at folk hadde rygget ut hvis noen hadde alvorlige smittsomme sykdommer også. Altså ting som kan være til fare/ulempe for dem.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #22 Skrevet 19. desember 2016 1 time siden, jabx skrev: Nå er det en viss forskjell på en kroppslig sykdom, og en psykisk sykdom som gjør at man f.eks. har vært til fare for seg selv eller andre. Jeg er rimelig sikker på at folk hadde rygget ut hvis noen hadde alvorlige smittsomme sykdommer også. Altså ting som kan være til fare/ulempe for dem. Godt vi er forskjellige da. Jeg hadde aldri dømt noen på bakgrunn av at de har slitt psykisk. Det kan skje absolutt alle. Til og med deg. Til og med en psykiater som selv jobber i psykiatrien. Anonymkode: aa368...d62
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #23 Skrevet 19. desember 2016 Hadde reist hjem. Orker ikke å være psykolog, orker ikke så mye negativitet i livet mitt. Har vært alvorlig psykisk syk selv i mange år, og jeg orker ikke flere runder. Anonymkode: 2ccd9...d9b
jabx Skrevet 19. desember 2016 #24 Skrevet 19. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt vi er forskjellige da. Jeg hadde aldri dømt noen på bakgrunn av at de har slitt psykisk. Det kan skje absolutt alle. Til og med deg. Til og med en psykiater som selv jobber i psykiatrien. Anonymkode: aa368...d62 Poenget er at sammenligningen er ugyldig. Hvorvidt det er riktig å trekke seg unna eller ikke er en annen diskusjon.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #25 Skrevet 20. desember 2016 Jeg har noen ganske tykke arr på armen min etter jeg slet med depresjon etter min far døde da jeg var 14. Nå er jeg 24. Aldri opplevd noe negativitet fra andre rundt det. Kjærestene mine har såklart spurt, og ikke blitt noe skremt av det ihvertfall. Hender at min nåværende kjæreste stryker over de når han koser på meg. Anonymkode: d0c39...d5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå