Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Jeg har høyst sannsynlig bipolar lidelse 2, og fant i går en fin nettside hvor det var et diskusjonsforum for manisk depressive/ bipolare. I dag klarer jeg ikke å finne den igjen! Er det noen som vet hvor jeg finner siden? Den var svært forseggjort med flere diskusjonsrom og etasjer. *håper*
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Rådet for psykisk helse har gode lenker. Søk også på bipolar Norge.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 Fant det i en annen tråd her om emnet! Så nå er ikke spørsmålet lenger prekært! Siden jeg er svært lite datakyndig, klarer jeg ikke å legge ut link..
Gjest gjest_nr2 Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 Kan jeg spørre hvordan sykdommen din arter seg? Hypomani og depresjon? Hvordan er din hypomani?
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Vel, jeg har ingen diagnose, men antar at jeg får det snart. Det arter seg slik: Jeg har aldri vært manisk, bare hyopmanisk (lettere oppstemte perioder). Da føler jeg meg temmelig uovervinnelig og inspirert, har et forrykende tempo og tar pusten av de fleste rundt meg.. Så er jeg også svært følsom av meg, og når jeg tenker tilbake, så har jeg vel hatt flere depressive perioder. De fleste gangene har ikke disse vært utløst av noe jeg kan sette fingeren på, men det starter med e gnagende uro, og en slag "elekstrisitet" i hodet. I begynnelsen varte disse lenge (måneder), men nå føles det som om de er kortere. Akkurat nå er jeg nede i en dal, og har vært det litt under en uke. Gjest nr. 2, har du også en form for bipolar lidelse?
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #6 Skrevet 1. desember 2004 Vel, jeg har ingen diagnose, men antar at jeg får det snart. Det arter seg slik: Jeg har aldri vært manisk, bare hyopmanisk (lettere oppstemte perioder). Da føler jeg meg temmelig uovervinnelig og inspirert, har et forrykende tempo og tar pusten av de fleste rundt meg.. Så er jeg også svært følsom av meg, og når jeg tenker tilbake, så har jeg vel hatt flere depressive perioder. De fleste gangene har ikke disse vært utløst av noe jeg kan sette fingeren på, men det starter med e gnagende uro, og en slag "elekstrisitet" i hodet. I begynnelsen varte disse lenge (måneder), men nå føles det som om de er kortere. Akkurat nå er jeg nede i en dal, og har vært det litt under en uke. Gjest nr. 2, har du også en form for bipolar lidelse?
Gjest gjest_nr2 Skrevet 1. desember 2004 #7 Skrevet 1. desember 2004 Jeg vet ikke hva som feiler meg, men kanskje noe sånt.
olebrum-2 Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Bipolarforeningen Norge har et eget forum: https://bipolarforeningennorge.no/
Cammomille Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Tråden er fra 2004, men eller er alt greit ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå