AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Jeg har klart det mange menn klarer, havne i vennesona. Litt av historien bak er at vi først var venner, så havna vi på flørtern. Det var veldig intenst en stund, det var liksom aldri tvil om at vi hadde lyst på hverandre sexuellt. Men vi rakk aldri å gjøre noe, da mitt følelsesliv var for kaotisk på den tiden.Jeg ville rydde opp i gammel dritt, før man evt gikk inn i noe nytt. Dette resulterte at jeg etter en stund havna i vennesona. Dette er nå ganske mange år siden, og tankene på henne har kommet tilbake. Kanskje ikke så mye romantiske følelser, men mest lysten på å ha sex med henne. Vi er fremdeles gode venner....Det jeg lurer på, er det noen vei tilbake dit jeg vil? Eller er løpet kjørt? Hvordan ser dere jenter på dette? Er løpet kjørt, eller hender det at dere endrer på hvordan dere ser på deres mannlige venner? Vi er begge i begynnelsen av 40 åra, om det skulle ha noe å si På forhånd, takk for svar Anonymkode: af29f...1ac
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Hun følte seg sikkert veldig avvist da du ikke hadde sex med henne. SÅ hvis du vil noe nå, får du være veldig tydelig.
Gjest gjest17 Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Nei, det er vel bare å ta kontakt, være ærlig og si det som det er? Så får du se hva hun svarer.
SlemUlv Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 http://thoughtcatalog.com/will-gallagher/2014/06/the-friendzone-doesnt-exist/ Det som skjedde var jo at DU trakk deg unna, og hun respekterte det.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Finnes ingen vennesona. Hun var tent på deg, og så avviste du, og hun stengte igjen den døren. Du såret henne, eller hun bare gadd ikke vente lenger på deg på den måten. Det er ingen sone i det hele tatt, hun har bare fjernet den tanken fra hodet siden det ikke ble noe den gang. Jeg hadde aldri åpnet den døren igjen for noen som har avvist meg tidligere. Gidder ikke sånt styr. Anonymkode: f9247...e51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå