AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Jeg bare lurer litt på om noen her inne har lignende erfaringer. Jeg føler at jeg har blitt mer og mer skjeiv i ansiktet mens jeg har blitt eldre. Nå i midten av 20-årene føler jeg det er vanskelig å bli avbildet, da man åpenbart kan se asymmetrien som ikke var synlig i tenårene. Det som plager meg mest er at det ene øyet mitt er mer åpent enn det andre. Kan sånt virkelig skje så gradvis som det har gjort i min situasjon? Synes det er så utrolig flaut med ett åpent øye, og ett som er mer lukket. De ser like store ut i størrelse, men det ene er bare mer åpent. Hva kan forårsake slikt? Anonymkode: c858b...e8b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Dette bør du ta opp med legen. Det er endel mer eller mindre gufne ting som kan være grunnen. Anonymkode: 164ef...c7b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Samme har skjedd meg. Tror det kommer av at den dominante siden av ansiktet blir mer trent over tid mens andre siden begynner å sige tidligere. Test om du klarer å gjøre like avanserte bevegelser med musklene på begge sidene av ansiktet, særlig musklene rundt øynene (kun en side om gangen, den andre skal være ubevegelig). Noen er heldige og har ikke en dominant side og får da mer symmetrisk ansikt, men begge deler er helt normalt. Hvis dette stemmer for deg også finnes det ansiktøvelser du kan gjøre for å trene opp musklene. Ellers er det endel nevrologiske tilstander som kan gjøre ansiktet usymmetrisk. Har du hatt noen slike symptomer? Anonymkode: ffa15...66b
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Jeg har også asymmetriske øyne. Det ene øyet er mer åpent enn det andre, hater det! Kan aldri se rett fremover inn i kamera, må ha hodet på skakke til siden. Dette blir jo ofte litt tilgjort. Men stort sett bare unngår jeg kamera, da jeg hater å bli tatt bilde av. Anonymkode: 9827c...e95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå