AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Hvis jeg har gått på p-piller i 21dager i strekk og så egt skal ha pause men velger å fortsette å gå på de, så glemmer jeg en pille 2 dager senere, er jeg ikke da beskyttet i og med at jet hadde vært beskyttet i pauseperioden min? La oss si at jeg heller valgte å ha pause nå isteden for for 2 dager siden, da hadde jeg jo vært beskyttet nå? Anonymkode: 6a1f0...739
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Nei, da er du ikke beskyttet og har en ganske stor risiko for å bli gravid siden det er 1 uka. Anonymkode: ba9ec...907
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, da er du ikke beskyttet og har en ganske stor risiko for å bli gravid siden det er 1 uka. Anonymkode: ba9ec...907 Forresten: jeg gjorde det samme og ble ikke gravid altså. Spurte legen fordi jeg var der dagen etter jeg glemte p-pillen og han sa at han ikke så på det som nødvendig å ta en angrepille. Anonymkode: ba9ec...907
Belima Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Slutte med p-piller Du bør fullføre et brett før du slutter. Du er da beskyttet mot graviditet i sju dager etter at du tok siste pille av en 21-pillers brett eller når du har tatt den siste pillen på 28-pillers brett. Bruk av p-piller gir deg ikke nedsatt evne til å få barn senere, uansett hvor lenge du bruker den. Det tar omtrent en måned til normal menstruasjon er tilbake, etter at du har sluttet. Fant dette her: http://www.sexogsamfunn.no/prevensjon/p-piller/
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 11 minutter siden, Belima skrev: Slutte med p-piller Du bør fullføre et brett før du slutter. Du er da beskyttet mot graviditet i sju dager etter at du tok siste pille av en 21-pillers brett eller når du har tatt den siste pillen på 28-pillers brett. Bruk av p-piller gir deg ikke nedsatt evne til å få barn senere, uansett hvor lenge du bruker den. Det tar omtrent en måned til normal menstruasjon er tilbake, etter at du har sluttet. Fant dette her: http://www.sexogsamfunn.no/prevensjon/p-piller/ Men jeg har jo gått et helt brett ferdig, men tok bare ike noe pause Anonymkode: 6a1f0...739
Belima Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har jo gått et helt brett ferdig, men tok bare ike noe pause Anonymkode: 6a1f0...739 Forstår du ikke hva som står der kanskje? Du er beskyttet i 7 dager mot graviditet etter siste pille!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 14 minutter siden, Belima skrev: Forstår du ikke hva som står der kanskje? Du er beskyttet i 7 dager mot graviditet etter siste pille! Så det betyr at jeg er beskyttet nå selv om jeg glemte en pille? Anonymkode: 6a1f0...739
SlemUlv Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det betyr at jeg er beskyttet nå selv om jeg glemte en pille? Anonymkode: 6a1f0...739 ja! Ifølge noen merker, skal du, om du glemmer en pille, bare ta 2 dagen etter.. Endret 17. desember 2016 av kattepusen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå