AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Hva slags strekning har dere? Hva er best og hva ciø dere anbefale til en som virkelig ikke hst peiling? Anonymkode: 757e6...e98
Poppie Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Har netflix og HBO, samt leier på iTunes igjennom Apple-TV noen ganger. Bruker også gratis strømmetjenester som ViaFree etc
noragrets Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Kommer an på hva du har lyst til å se på. De fleste har vel gratis prøvemåned, så burde ikke være noe problem å registrere seg på de forskjellige for å se hvordan du liker det. Har bare Netflix, og vil anbefale det. Stort og variert utvalg, og veldig brukervennlig. Jeg brukte prøvemåneden på HBO for å se en spesifikk serie (Mr. Robot), og kommer ikke til å betale for det med mindre det er en bestemt serie jeg har lyst til å se som jeg bare finner der. Playstation-appen var utrolig kronglete. Episoder i serier er ikke linket sammen, så for å se neste episode måtte jeg gå tilbake til hovedmenyen, finne serien på nytt, og så velge riktig episode. Skikkelig slapt at det ikke fantes en "neste episode"-funksjon. Men de har flere veldig bra serier, så om man vil se de er det jo verdt det.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Jeg har både netflix og hbo og synes at de utfyller hverandre greit, men hvis jeg skulle valgt én av de så hadde det blitt netflix. Jeg synes utvalget til HBO er veldig magert selv om de har mye kvalitet der. På netflix får man mye mer - og i flere kategorier (selv om jeg selv ikke har barn, så synes jeg at f.eks. familiefilmer kan være hyggelig - HBO har så godt som ingenting av dette). Netflix er også flinkere til å variere utvalget, synes jeg. nå før jul kom det feks. mange julefilmer. Men unntaket er hvis du vet at du digger flere av seriene til HBO. Jeg ville bladd kort gjennom serielisten og sett om det er flere serier du er gira på. Hvis ja ville jeg kjøpt HBO først og netflix senere. Hvis du har tenkt å se fra mobil/nettbrett ol. så ville jeg valgt netflix da hbo har dårligere apps med flere bugs, hittil i alle fall. Anonymkode: 85b35...333
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Tusen takk for alle svar. Var lurt å bruke gratis periodene rundt omkring til å se ferdig det jeg vil se. Anonymkode: 757e6...e98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå