Gå til innhold

Lett for deg å si!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her om dagen på apoteket stod ei kunde og ble ekspidert. Kunden påpeker at han vil helst ta ut det han kan i år av en type medisin pga han har frikort nå. Så sier apotekeren, "men den koster jo ikke all verdens utenom kortet heller". 

HVA VET DU OM ØKONOMIEN TIL VEDKOMMENDE? 

Bare for at du tjener kanskje bra, har det greit, har fast jobb osv betyr det ikke at ALLE andre har det!! 

Kunden mumlet forsiktig og trakk lett på smilebåndet, at medisinen vil jo koste når den plusses med andre ting!

Vær så snill la andre styre slik de vil uten å få hørt seg om det man har råd til og ikke råd til.

Lei av høre slikt, lei av å omgås med folk som mener 200 kr er ikke noe osv Og hvor billig det er å kjøpe bukse til 400 kr

Mind ur F business!

Anonymkode: 2d281...c46

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekspidert?

Anonymkode: 9d738...a7f

• Liker 1
Skrevet

Du vet hva jeg mener, trenger ikke å henge deg oppi skrivefeil!^^

• Liker 3
Skrevet

Helt enig med deg. Men sånn sett skal man vel være glad for alle de som helst betaler fullpris for ting. Hadde ikke vært mye tilbud til oss andre hvis alle bare handlet på salg. De kan imidlertid helst holde arrogansen for seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Men ærlig talt. Folk kan ikke bare ta ut alt de orker på frikortet på en gang. Det er ikke sånn systemet fungerer. Folk som har vært så heldige å få blåresept, kan ta ut medisiner for 3 måneder i gangen maksimum! Apoteket har ikke lov å gi ut mer enn det. 

Anonymkode: ce3fb...a1d

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ærlig talt. Folk kan ikke bare ta ut alt de orker på frikortet på en gang. Det er ikke sånn systemet fungerer. Folk som har vært så heldige å få blåresept, kan ta ut medisiner for 3 måneder i gangen maksimum! Apoteket har ikke lov å gi ut mer enn det. 

Bare så du vet det, han hadde rett til å ta ut :)

Det er ikke poenget mitt her. Poenget er kunne ikke han apotekeren spare seg for den patetiske setningen sin?

• Liker 6
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her om dagen på apoteket stod ei kunde og ble ekspidert. Kunden påpeker at han vil helst ta ut det han kan i år av en type medisin pga han har frikort nå. Så sier apotekeren, "men den koster jo ikke all verdens utenom kortet heller". 

HVA VET DU OM ØKONOMIEN TIL VEDKOMMENDE? 

Bare for at du tjener kanskje bra, har det greit, har fast jobb osv betyr det ikke at ALLE andre har det!! 

Kunden mumlet forsiktig og trakk lett på smilebåndet, at medisinen vil jo koste når den plusses med andre ting!

Vær så snill la andre styre slik de vil uten å få hørt seg om det man har råd til og ikke råd til.

Lei av høre slikt, lei av å omgås med folk som mener 200 kr er ikke noe osv Og hvor billig det er å kjøpe bukse til 400 kr

Mind ur F business!

Egentlig er det nokså betenkelig at andre kunder hører samtalen mellom apotekeren og en kunde.

Anonymkode: 7f52d...902

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok de fleste som har frikort tar ut for tre måneder nå på slutten av året, så slipper de store medisinutgifter i januar når alle er blakke og må betale egenandel igjen... 

Anonymkode: e042d...b88

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet hva jeg mener, trenger ikke å henge deg oppi skrivefeil!^^

Ta det rolig og pust med magen. Det er ikke bra å være så opphisset i disse førjulstider

Anonymkode: 702e9...351

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta det rolig og pust med magen. Det er ikke bra å være så opphisset i disse førjulstider

Anonymkode: 702e9...351

Ville hjelpe deg med din irritasjon over andres skrivefeil, som du sliter med :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner ikke at noen gidder å hisse seg opp over dette.

Endret av herzeleid
Skrevet

Dette minner om da jeg skulle kjøpe en bursdagsgave jeg egentlig ikke hadde råd til, men droppet dagens middag for å få kjøpt den. I kassen blir jeg spurt om å støtte rosa sløyfe med 100,-. Før jeg fikk sagt noe forklarte hun kort om organisasjonen. Utrolig flaut å si at jeg ikke hadde råd til det :flau: 

Anonymkode: ec7d2...661

• Liker 1
Skrevet
På Saturday, December 17, 2016 den 0.25, AnonymBruker skrev:

Ekspidert?

Anonymkode: 9d738...a7f

Du forsto utmerket godt hva ts mente. Ingen vits i å gjøre seg dummere enn en er.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...