Gå til innhold

Hva mener du?!?!?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sier det like greit rett ut, jeg:

I`M BIG- AND GOD DAMN I`M BEAUTIFULL!!!!!!!!!!!!!

Tror det, at når man klarer og heve inteligensnivået litt vil man skjønne at man tenner på MENNESKET og ikke på tallet på badevekta....

Slutt og vær så opphengt i vekta deres og alle andre sin-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du si det som gjelder for DEG, RomeoBoy, og ikke hva du tror andre vil høre.

Må si at jeg selv har mine krav på menn jeg tenner på UTSEENDEMESSIG.

De bør være slanke, muskuløse, høyere enn meg (min 175) og kle seg pent.

Har vært så heldig å få giftet meg med et prakteksemplarer med deilige magemuskler..... (men elvfølgelig er det det indre som teller og der han også utrolig vakker!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Liker ikke gutten meg, liker jeg heller ikke ham. Så enkelt. Hvorfor skal jeg gjøre meg syltynn for alle gutter når jeg har en som elsker meg som jeg er??

Og når jeg selv elsker meg som jeg er, ikke minst. 8)

(167 cm, 65 kg)

...og når alle menn/gutter jeg snakker med ender opp med å sikle over meg?... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulike folk tenner på ulike ting. Det at du ikke liker tynne/slanke jenter, er da intet problem, vel? Det at noen andre liker dem, plager da ikke deg?

Du tror sikkert at du fremstår som veldig tolerant her nå, men faktisk er du jo ikke det, når du snakker så negativt om tynne/slanke jenter. Jeg er drittlei denne hetsingen. Du virker mye smartere dersom du skrur hjernen på og finner ut at veldig mange har en bestemt kroppsfigur fra naturens side. Noen har anlegg for å legge på seg, andre har ikke. Det er faktisk ikke alle slanke/tynne jenter som er slik med vilje. De fleste er jo enige i at det er slemt å kommentere vekten til de overvektige, da syns jeg at flere også burde tenke seg litt om før de kommenterer vekten til de slanke. Å kommentere folks utseende på negative måter er slemt, uansett. At reklameidealet tilfeldigvis er tynne modeller, er da for pokker ikke de naturlig slanke sin feil.

Det er jo også å nedvurdere gutter dersom du tror de går rundt med damer de ikke tenner på, bare for å holde fasaden.

Hva skal man med en syltynn, kvinne hvor skjelletet synes mer enn kjøtt? Det er alltid deilig å ha litt tykke jenter. Ja så syntes noen menn at det er flaut og gå med dem.....men når ikke andre vet hvordan det er å ha en liit tykkere jente i senga, så bør de heller vurdere om å se etter mer fett, enn skjellet. SÅ er du en om at tykke kvinner er best, vel det syntes jeg gi meg din mening, ville vært hyggeliger om en jente svarte. Men er åpen for alle svar.

hilsm meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...