Gjest Carina Maria Skrevet 11. januar 2019 #10041 Del Skrevet 11. januar 2019 Miranda16 skrev (På 11.1.2019 den 19.12): Kosthold er ikke rakett kunnskap. Nå var poenget at når man skryter i det vide og det brede hvor stor kunnskap man har. Disser andre hvor dårlig kunnskap andre har, er PT og har gått ned flere ti-talls kilo tre ganger, så ja dette kan hun i blinde Ekspander Kosthold er kunnskap for en pt som har kostholds veiledning som sitt fag felt må vite om de forskjellige diettene og hver diett er tilpasset forskjellige folk som har dem. Jeg trener med vekter på et trenings senter og jeg har fått kostholds plan. Min kostholds plan er tilpasset meg og min kropp men min venninde som også har fått en kosthols liste har en helt annen kostholds plan. Dette er ikke rakett kunnskap men et arbeids verktøy for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. januar 2019 #10042 Del Skrevet 11. januar 2019 Carina Maria skrev (På 11.1.2019 den 19.18): Kosthold er kunnskap for en pt som har kostholds veiledning som sitt fag felt må vite om de forskjellige diettene og hver diett er tilpasset forskjellige folk som har dem. Jeg trener med vekter på et trenings senter og jeg har fått kostholds plan. Min kostholds plan er tilpasset meg og min kropp men min venninde som også har fått en kosthols liste har en helt annen kostholds plan. Dette er ikke rakett kunnskap men et arbeids verktøy for henne. Ekspander Så? HD kjenner seg veldig godt etter flere større livsstilsendringer, så dette feltet kjenner hun ekstremt godt. Håper hun får verktøy til å endre tankemønster for der utfordringen ligger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 11. januar 2019 #10043 Del Skrevet 11. januar 2019 Miranda16 skrev (På 11.1.2019 den 16.05): Ironisk at en person som skryter av den enorme kunnskapen hun har om kosthold nå abonnerer på en kostholdsapp. Ekspander Hvorfor er det ironisk? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 12. januar 2019 #10044 Del Skrevet 12. januar 2019 Miranda16 skrev (På 11.1.2019 den 16.05): Ironisk at en person som skryter av den enorme kunnskapen hun har om kosthold nå abonnerer på en kostholdsapp. Ekspander Uenig. Når porsjonsstørrelsen i magen endrer seg dramatisk er det veldig nyttig å logge mat og se hvordan man ligger an næringsmessig. Ikke bare for kalorier, men også fett/karbohydrater/proteiner. Å ha kunnskap om kosthold er ikke det samme som at man husker næringsverdien på alt på rams. Ernæringsfysiologer er ikke vandrende leksikon på matvarer de heller. Syns du prøver å rakke ned på noe bare for å rakke ned. Selv om man kan å multiplisere så ville de fleste brukt en kalkulator hvis de skulle regne ut 245•562. Ingenting galt med det. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 12. januar 2019 #10045 Del Skrevet 12. januar 2019 Kropp kropp og atter kropp... Målet bør være å ha et naturlig og avslappet forhold til den, ikke å vise den frem mest mulig i alle mulige foraer! Hun er IKKE et godt forbilde hva gjelder kroppssyn. Flaut hvordan hun som voksen dame viser halve puppene og streamer live at hun spiller nettspill for å få oppmerksomhet. Heia bloggere som har fokus på kroppens funksjon, og ikke utseende! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 12. januar 2019 #10046 Del Skrevet 12. januar 2019 Kartoffel skrev (På 12.1.2019 den 7.52): Kropp kropp og atter kropp... Målet bør være å ha et naturlig og avslappet forhold til den, ikke å vise den frem mest mulig i alle mulige foraer! Hun er IKKE et godt forbilde hva gjelder kroppssyn. Flaut hvordan hun som voksen dame viser halve puppene og streamer live at hun spiller nettspill for å få oppmerksomhet. Heia bloggere som har fokus på kroppens funksjon, og ikke utseende! Ekspander Så godt sagt! Virker som en besettelse denne poseringen og behovet for å vise seg frem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 12. januar 2019 #10047 Del Skrevet 12. januar 2019 Det hender seg jeg er innom Drage sin Instagram og ser storyen samtidig. Veldig ofte føles det som å få pupper jeg ikke har bedt om rett i fleisen. Hun har jo all rett til det, men jeg tror hun mister en del følgere, eller potensielle følgere, med dette fokuset. På den annen side så får hun nok en del følgere kun på det grunnlaget og. 😏 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 12. januar 2019 #10048 Del Skrevet 12. januar 2019 Skogspike skrev (På 12.1.2019 den 9.07): Det hender seg jeg er innom Drage sin Instagram og ser storyen samtidig. Veldig ofte føles det som å få pupper jeg ikke har bedt om rett i fleisen. Hun har jo all rett til det, men jeg tror hun mister en del følgere, eller potensielle følgere, med dette fokuset. På den annen side så får hun nok en del følgere kun på det grunnlaget og. 😏 Ekspander Jeg tenker at når man velger å klikke seg inn på en av Helene Drages kanaler, enten det er ig, blogg, snapchat eller hva det måtte være, så vet man hva man får. Man vet at sannsynligheten for pupper rett i fleisen er kjempestor. Så å si at man får noe man ikke har bedt om er feil, man får akkurat det man ber om når man går inn på hennes profil. Derfor sluttet jeg å følge henne for en god stund siden. Våget ikke å åpne snastoryen hennes ute blandt folk fordi sannsynligheten for pupper midt i fleisen var veldig stor 😅. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 12. januar 2019 #10049 Del Skrevet 12. januar 2019 Veslefrikk skrev (På 12.1.2019 den 9.30): Jeg tenker at når man velger å klikke seg inn på en av Helene Drages kanaler, enten det er ig, blogg, snapchat eller hva det måtte være, så vet man hva man får. Man vet at sannsynligheten for pupper rett i fleisen er kjempestor. Så å si at man får noe man ikke har bedt om er feil, man får akkurat det man ber om når man går inn på hennes profil. Derfor sluttet jeg å følge henne for en god stund siden. Våget ikke å åpne snastoryen hennes ute blandt folk fordi sannsynligheten for pupper midt i fleisen var veldig stor 😅. Ekspander Jeg sluttet også å følge henne av den grunn, at det føltes påtrengende å plutselig få skjermen full av pupper. På den annen side synes jeg en del av det hun kommer med er fornuftige ting, derfor er jeg av og til innom. Personlig synes jeg det er synd at det som er fornuftig drukner i pupper og gensere dratt opp til halsen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 13. januar 2019 #10050 Del Skrevet 13. januar 2019 (endret) Jeg sluttet faktisk også å følge pga puppefokuset. Det er ikke derfor jeg er på instagram. Hun gjør selvfølgelig hva hun vil med brukeren sin, men det virker som at det kræsjer litt med mange aktuelle følgere i alle fall. Jeg følger en del av hashtaggene hun bruker og hun skiller seg litt ut i feeden der og. Ikke bare pga håret. Andre deler mye mat, trening, inspirasjon, og så kommer kløften hennes innimellom der. Det handler egentlig ikke om at hun "ikke har lov" til å gjøre det, men mer en refleksjon om hva målet ved det er .. og om det tiltrekker seg de følgerne hun ønsker seg (potensielle PT-kunder f.eks). Endret 13. januar 2019 av Puffin 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 13. januar 2019 #10051 Del Skrevet 13. januar 2019 Puppefokuset er nok kun for å provosere, tror jeg.😊 Hun er jo den typen. Det tok hvertfall helt av med puppestreaming etter det ble påpekt her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 13. januar 2019 #10052 Del Skrevet 13. januar 2019 lillehammeren skrev (På 13.1.2019 den 8.57): Puppefokuset er nok kun for å provosere, tror jeg.😊 Hun er jo den typen. Det tok hvertfall helt av med puppestreaming etter det ble påpekt her inne. Ekspander Noe som igjen sier litt om tingenes tilstand, og at det dermed er fryktelig vanskelig å ta henne seriøst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. januar 2019 #10053 Del Skrevet 13. januar 2019 Jeg synes det siste innlegget hennes er veldig godt og riktig skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 13. januar 2019 #10054 Del Skrevet 13. januar 2019 (endret) lillehammeren skrev (På 13.1.2019 den 8.57): Puppefokuset er nok kun for å provosere, tror jeg.😊 Hun er jo den typen. Det tok hvertfall helt av med puppestreaming etter det ble påpekt her inne. Ekspander Hun er like ekshibitionistisk som andre influencere selv hun og heiagjengen hardnakket påstår noe annet Nå er det surmulig på Snap Teamlivsstil at hun har gått ned så mye i vekt. I det neste er det å poste flest mulig lettkledde positurer Endret 13. januar 2019 av Miranda16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 13. januar 2019 #10055 Del Skrevet 13. januar 2019 Var det om den kjolen det eneste hun snappet på det teamlivsstil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 13. januar 2019 #10056 Del Skrevet 13. januar 2019 (endret) MiniMjau skrev (På 13.1.2019 den 20.21): Var det om den kjolen det eneste hun snappet på det teamlivsstil? Ekspander Den kjole-sutringen er virkelig bare humble bragging. Endret 13. januar 2019 av panzerpølsa 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 13. januar 2019 #10057 Del Skrevet 13. januar 2019 panzerpølsa skrev (På 13.1.2019 den 21.15): Den kjole-sutringen er virkelig humble bragging. Ekspander 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 13. januar 2019 #10058 Del Skrevet 13. januar 2019 (endret) Miranda16 skrev (På 13.1.2019 den 19.47): Hun er like ekshibitionistisk som andre influencere selv hun og heiagjengen hardnakket påstår noe annet Nå er det surmulig på Snap Teamlivsstil at hun har gått ned så mye i vekt. I det neste er det å poste flest mulig lettkledde positurer Ekspander Er vel ingen her som påstår at Helene ikke liker oppmerksomhet og at hun ikke er ekshibisjonist? Man stikker seg ikke ut i sosiale medier på den måten uten å være det🤦🏻♀️ Det folk, eller hvert fall jeg, reagerer på er at "dere" blir så overrasket over at hun liker oppmerksomhet? Endret 14. januar 2019 av Birdo Et ord ble borte 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 14. januar 2019 #10059 Del Skrevet 14. januar 2019 (endret) Birdo skrev (På 13.1.2019 den 23.43): Er vel ingen her som påstår at Helene ikke liker oppmerksomhet og at hun ikke er ekshibisjonist? Man stikker seg ut i sosiale medier på den måten uten å være det🤦🏻♀️ Det folk, eller hvert fall jeg, reagerer på er at "dere" blir så overrasket over at hun liker oppmerksomhet? Ekspander Til å hardnakket påstå at hun ikke lar seg definere av kroppen sin og klager om kropppress så er hun en av verstingene til å kle av seg og hige etter oppmerksomhet. Det er derfor jeg reagerer. Det er mye fokus på vekt og for tiden, ikledd humble bragging. Endret 14. januar 2019 av gjestgitt 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 14. januar 2019 #10060 Del Skrevet 14. januar 2019 Hun var glad i å vise frem kroppen sin før, og kommer ikke til å bli noe mindre glad i det etterhvert som den krymper og hun føler seg bra. Det er ikke det samme som at hun var "fake" glad i seg selv før. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg