Gå til innhold

Helene Drage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Emmy_H
15 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Nå er vel dette en tråd om Drage, og ikke CBE. Hun er en helt egen historie. 

Her drar vi paralleller slik @Lin10 gjorde tidligere i tråden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.1.2019 den 13.16, Emmy_H skrev:

Helene fronter et sunnere Kroppsbilde en CBE. Hun er fri for fillers, overredigerte bilder, og mage som suges inn på hvert bilde. Hun ser også freshere ut, selvom det skiller bare et par år mellom de. Helene ser ut som hun er i alderen 25-27, CBE 35-40. 

Seriøst hahahaha går det an å oppfatte andres alder så forskjellig.CBE ser jo like ung ut,om ikke yngre enn HD (uten at det spiller noen rolle) . Jeg tror du blir litt lurt av at CBE har en litt mer voksen,klassisk stil enn HD ,uten å gå nærmere inn på en beskrivelse av hennes stil.

Endret av tutsi123
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tutsi123 skrev:

Seriøst hahahaha går det an å oppfatte andres alder så forskjellig.CBE ser jo like ung ut,om ikke yngre enn HD (uten at det spiller noen rolle) . Jeg tror du blir litt lurt av at CBE har en litt mer voksen,klassisk stil enn HD ,uten å gå nærmere inn på en beskrivelse av hennes stil.

Ikke enig. HD har en fresh glød CBE ikke har klart å produsere på mange år. Jeg antar at begge bloggere benytter seg av flatterende poseringer, filtre og sminke og må si HD lykkes mye bedre. Observasjonen min har intet med CBEs såkalte "klassiske stil" å gjøre. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke alderen på HD, ville tippet rundt 25-27, CBE ser ut som hun er rundt 35 (uten alt filteret og det jeg har sett når andre tar bildene).0

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Denne Helene Drage versus Fotballfrue dere har gående her minner meg veldig om King Kong versus Godzilla og jeg liker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kariannne
12 timer siden, Inocybe skrev:

Ikke enig. HD har en fresh glød CBE ikke har klart å produsere på mange år. Jeg antar at begge bloggere benytter seg av flatterende poseringer, filtre og sminke og må si HD lykkes mye bedre. Observasjonen min har intet med CBEs såkalte "klassiske stil" å gjøre. 

Jeg må si meg enig. CBE ser egentlig 10 år eldre ut enn hun er. Det er jo noen faktorer som spiller inn. Hun er slank og har lite fett i ansiktet, da ser man fort eldre ut og man kan også lett se litt sliten ut. Hun har to barn, å det setter også virkelig preg på ansiktet (snakker av erfaring🙋🏼‍♀️og jeg har bare en). HD har mer polstring i ansiktet og et rundere ansikt som gir et yngre utseendet. Hun har heller ikke barn og har sikkert sovet sammenhengende hver eneste natt de siste 10 åra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kariannne skrev:

Jeg må si meg enig. CBE ser egentlig 10 år eldre ut enn hun er. Det er jo noen faktorer som spiller inn. Hun er slank og har lite fett i ansiktet, da ser man fort eldre ut og man kan også lett se litt sliten ut. Hun har to barn, å det setter også virkelig preg på ansiktet (snakker av erfaring🙋🏼‍♀️og jeg har bare en). HD har mer polstring i ansiktet og et rundere ansikt som gir et yngre utseendet. Hun har heller ikke barn og har sikkert sovet sammenhengende hver eneste natt de siste 10 åra. 

+ generell genetikk... Noen ser ut slik som de ser ut fra naturens side ihht aldring og sånn er det bare :)

Endret av Sahara_
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kult at hun streamer. Syns ikke det er kult at 100% av snappene hvor hun skal streame har hun massiv kløft, selv når hun hadde på seg noe annet tidligere. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Spøkelse skrev:

Syns det er kult at hun streamer. Syns ikke det er kult at 100% av snappene hvor hun skal streame har hun massiv kløft, selv når hun hadde på seg noe annet tidligere. 

Ja, la merke til det jeg også. Først bilder i sort topp, ved pc'en, så et bilde med grå topp, hvor puppa veltet ut. Så tilbake til sort topp. Så smatt inn et bilde med kløft der ja...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom siste podcast i dag og der snakket ekteparet om at Helene Drage har begynt å streame. Noe ektemannen gjør og dermed hadde oppmuntret henne til å gjøre det. Her spiller man spill og prater, og så kan andre personer gjennom sin skjerm, da sitte og se at hun prater og spiler. Hun hadde vist fått mange følgerne fordi hun var jente, ifølge mannen. Primært menn. Så det ha vise stor kløft slik at brystene nesten velter ut, er jo ikke tilfeldig. Og dette synes mannen er helt greit. Disse følgerne kan også gi henne penger, slik at hun tjener litt på det. Hun er  jo oppmerksomhetskåt, men jeg synes det er litt vel å trekke det så langt. Spesielt hun som mener at kroppen ikke definerer hvem hun er. Allikevel så fokuserer hun på det. Sier også i siste podcast at hun ikke synes noe om at puppene blir mindre nå, siden hun går ned i vekt. Store pupper gir nok mer opp ensomhet fra enkelte menn, og det kan jo blir litt sårt hvis den uteblir.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
1 minutt siden, Lin10 skrev:

Var innom siste podcast i dag og der snakket ekteparet om at Helene Drage har begynt å streame. Noe ektemannen gjør og dermed hadde oppmuntret henne til å gjøre det. Her spiller man spill og prater, og så kan andre personer gjennom sin skjerm, da sitte og se at hun prater og spiler. Hun hadde vist fått mange følgerne fordi hun var jente, ifølge mannen. Primært menn. Så det ha vise stor kløft slik at brystene nesten velter ut, er jo ikke tilfeldig. Og dette synes mannen er helt greit. Disse følgerne kan også gi henne penger, slik at hun tjener litt på det. Hun er  jo oppmerksomhetskåt, men jeg synes det er litt vel å trekke det så langt. Spesielt hun som mener at kroppen ikke definerer hvem hun er. Allikevel så fokuserer hun på det. Sier også i siste podcast at hun ikke synes noe om at puppene blir mindre nå, siden hun går ned i vekt. Store pupper gir nok mer opp ensomhet fra enkelte menn, og det kan jo blir litt sårt hvis den uteblir.

Ja, store pupper fenger. Det er vel derfor en viss blogger økte omfanget i høst. Menn er ganske så primitive sånn sett. Når det gjelder mannen så er vel cash is King, på lik linje med andre bloggerektemenn som fronter kroppen til fruene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, lipglossy skrev:

Jeg synes Helene virker som en skikkelig bra dame🙌🏻☺️

Det syns jeg også. Hun får alt for mye pes.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke følge blogger hvor damene ikke er flinke å bake eller har toblerone-tunnell.

Slike blogger er bare skamløs selvmedlidenhet og et skrik om oppmerksomhet i en trist hverdag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emmy_H skrev:

Ja, store pupper fenger. Det er vel derfor en viss blogger økte omfanget i høst. Menn er ganske så primitive sånn sett. Når det gjelder mannen så er vel cash is King, på lik linje med andre bloggerektemenn som fronter kroppen til fruene sine. 

Jeg har ikke sett eller hørt om andre bloggektermenn som synes det er greit at kona viser nesten hele puppestellet for å tjene noen penger. Det å vise litt hud i en utringet kjole eller vise en brystvorte gjennom en bluse, er for meg noe helt annet, enn å vise frem puppene til mannlige følgere mens en streamer. Cash is king sier du.. noen ville aldri gått så langt. Men, det er opp til henne. Det gir henne den oppmerksomheten hun lever på. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er bra Helene fokuserer på sin egen helse. Det jeg synes er litt krampaktig er hennes enorme oppmerksomhetsbehov. Dette er jo ikke noe nytt men tror ikke behovet blir mindre nå som hun går ned i vekt. Jfr hennes site podkast, synes det er litt trist at en gift kvinne sitter på webcam med overdreven kløft for å få oppmerksomhet og penger, ektemannen burde i det minste dekke hennes behov for bekreftelser.  

Endret av gjestgitt
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
40 minutter siden, Lin10 skrev:

Jeg har ikke sett eller hørt om andre bloggektermenn som synes det er greit at kona viser nesten hele puppestellet for å tjene noen penger. Det å vise litt hud i en utringet kjole eller vise en brystvorte gjennom en bluse, er for meg noe helt annet, enn å vise frem puppene til mannlige følgere mens en streamer. Cash is king sier du.. noen ville aldri gått så langt. Men, det er opp til henne. Det gir henne den oppmerksomheten hun lever på. 

Er ikke enig, flere bloggektemenn som er opphengt i bryster nesten på et infantilt nivå. Pupper mens man streamer eller på bilder som ligger på nett for alltid? Det ene er ikke noe bedre enn det andre. Men jeg skal gi deg rett i at mannen til Helene, har lavere  terskel når det gjelder å dele på kona. Uten at jeg skal gå nærmere inn på hvorfor jeg mener det. 

Endret av Emmy_H
Endret på feil ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Rødbrus skrev:

Man skal ikke følge blogger hvor damene ikke er flinke å bake eller har toblerone-tunnell.

Slike blogger er bare skamløs selvmedlidenhet og et skrik om oppmerksomhet i en trist hverdag. 

Aldri hørt om toblerone tunnel før ditt innlegg, men så googlet jeg det og lærte meg noe nytt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, gjestgitt skrev:

Aldri hørt om toblerone tunnel før ditt innlegg, men så googlet jeg det og lærte meg noe nytt. 

Er det barnevennlig å google? 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...