Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette

Perelandra, mod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er dagen kommet - og jeg ønsker HD lykke til!

• Liker 11
Gjest Carina Maria
Skrevet
7 minutter siden, Trollmora skrev:

Da er dagen kommet - og jeg ønsker HD lykke til!

Jeg ønsker hun lykke til ❤️

Skrevet

Håper det blir vellykket!! Bra at hun har fullført dietten i forkant!

• Liker 3
Gjest Bolledeig
Skrevet

Dette kommer bortimot helt garantert til å følge omtrent denne tidslinjen

• Helene går (mye) ned i vekt
  • Helene blir fornøyd med resultatet - Det manifesterer seg gjerne i at hun skriver om at hun har det bra, eller poster bilder av den "nye" kroppen.

Bra for henne. 

Selvfølgelig blir man glad og motivert av gode resultater.

Men en del av sjefshaterne her inne kommer jo til å lire av seg ting som "HAHA JA SE NÅ ER HUN FRISK OG HAR HUN DET BEDRE MED SEG SELV JA, SYKT PINLIG SIDEN HUN SA HUN VAR GLAD FØR". Og så tror de at sånne utbrudd er pinlig for Helene, og ikke dem selv som sitter og godter(?!?) seg over at folk tar tak i livene sine.

Ikke glem at dette er samme gjengen som skrev i to år at nå måtte Helene snart ta tak i de underliggende problemene sine, og når hun faktisk gjør det, tar kontakt med proffe og får et behandlingsopplegg som er rettet mot overspisingslidelser, ja da er det liksom feil også. 

Skrevet
44 minutter siden, Bolledeig skrev:

• Helene blir fornøyd med resultatet - Det manifesterer seg gjerne i at hun skriver om at hun har det bra, eller poster bilder av den "nye" kroppen.

Bra for henne. 

Men en del av sjefshaterne her inne kommer jo til å lire av seg ting som "HAHA JA SE NÅ ER HUN FRISK OG HAR HUN DET BEDRE MED SEG SELV JA, SYKT PINLIG SIDEN HUN SA HUN VAR GLAD FØR". Og så tror de at sånne utbrudd er pinlig for Helene, og ikke dem selv som sitter og godter(?!?) seg over at folk tar tak i livene sine.

Ikke glem at dette er samme gjengen som skrev i to år at nå måtte Helene snart ta tak i de underliggende problemene sine, og når hun faktisk gjør det, tar kontakt med proffe og får et behandlingsopplegg som er rettet mot overspisingslidelser, ja da er det liksom feil også. 

ok

• Liker 6
Skrevet
43 minutter siden, Bolledeig skrev:

Bra for henne. 

Dette er kun dine antagelser.

Supert for HD at hun tar tak i helsa og nå kommer til å gå ned masse i vekt. 

Jeg er mest spent på hvilke holdninger hun kommer til å ha når hun selv blir slank, igjen. Hun hadde jo ikke så bra holdninger mot overvektige da hun selv ble slank sist gang. 

• Liker 21
Gjest Bolledeig
Skrevet
47 minutter siden, monstergospel skrev:

Dette er kun dine antagelser.

Supert for HD at hun tar tak i helsa og nå kommer til å gå ned masse i vekt. 

Jeg er mest spent på hvilke holdninger hun kommer til å ha når hun selv blir slank, igjen. Hun hadde jo ikke så bra holdninger mot overvektige da hun selv ble slank sist gang. 

Og resten av påstandene i denne tråden er fakta? 90% av det er jo psykologisering i øst og vest om tanker og motivasjon og underbyggende krefter.

La oss ikke glemme at "sist gang" begynner å bli mange år siden... Den store vektnedgangen hennes var i 2013. Og de "dårlige holdningene" viser tilbake til en kommentar hun gjorde i 2011, altså for sju år siden, som hun senere har beklaget. Det kan godt være dere ikke hadde noen form for personlig og holdningsmessig utvikling fra fylte 23 til 30 år, men for de aller fleste er det gjerne ganske betydelig. 

Skrevet
2 timer siden, Bolledeig skrev:

Og resten av påstandene i denne tråden er fakta? 90% av det er jo psykologisering i øst og vest om tanker og motivasjon og underbyggende krefter.

La oss ikke glemme at "sist gang" begynner å bli mange år siden... Den store vektnedgangen hennes var i 2013. Og de "dårlige holdningene" viser tilbake til en kommentar hun gjorde i 2011, altså for sju år siden, som hun senere har beklaget. Det kan godt være dere ikke hadde noen form for personlig og holdningsmessig utvikling fra fylte 23 til 30 år, men for de aller fleste er det gjerne ganske betydelig. 

Hun var en voksen og universitetutdanna dame også da hun kom med de kommentarene. Man kan ikke bare skylde på "ungdom" og endra holdninger fordi hun var yngre. Hun er seg selv lik. Men den proffe plus-size modellen Helene er nok pensjonert for godt nå. Jeg ønsker henne virkelig lykke til, men jeg må si meg enige at jeg er litt bekymret for hvilke holdninger hun kan få tilbake.

• Liker 13
Skrevet
3 timer siden, Bolledeig skrev:

🙏🏻👏🏻👏🏻

• Liker 4
Skrevet

Håper alt har gått bra med henne i dag! 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, loffen skrev:

Håper alt har gått bra med henne i dag! 

Ser sånn ut på snap 😊

Skrevet
9 minutter siden, arnoyb skrev:

Ser sånn ut på snap 😊

Hvor ser du det? Siste snappen jeg ser er før hun skal inn

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Wenda skrev:

Hvor ser du det? Siste snappen jeg ser er før hun skal inn

Team livsstil. Hun må sove på sykehuset fordi hun har kasta opp blod

Skrevet

Åh, følger ikke team livsstil. 
Høres guffent ut. :( 

Skrevet
Akkurat nå, loffen skrev:

Åh, følger ikke team livsstil. 
Høres guffent ut. :( 

Når de har kutta magen så er det vanlig at oppkast av gammelt blod kan forekomme. Å når man er kvalm og har problemer med å drikke så blir man gjerne over. Moss er jo en av de som helst sender hjem pasienten samme dagen, men etter som jeg har lest har de fleste 1-2 overnattinger uansett formen til den opererte...

• Liker 1
Skrevet

Må jo være tryggest uansett å være på sykehuset. :Nikke:
Ille at de pleier å sende hjem folk samme dag, synes jeg. 

• Liker 7
Gjest Bolledeig
Skrevet
19 timer siden, Miramira95 skrev:

Hun var en voksen og universitetutdanna dame også da hun kom med de kommentarene. Man kan ikke bare skylde på "ungdom" og endra holdninger fordi hun var yngre. Hun er seg selv lik. Men den proffe plus-size modellen Helene er nok pensjonert for godt nå. Jeg ønsker henne virkelig lykke til, men jeg må si meg enige at jeg er litt bekymret for hvilke holdninger hun kan få tilbake.

Ja for en universitetsutdannelse er virkelig en garanti for personlig modenhet. 

Hva slags "holdninger" er det du er redd hun skal få tilbake egentlig? Når jeg leser denne tråden her virker det mest som om folk er redde for at Helene skal få de samme holdningene som dere har mot henne i dag 😄

Skrevet
55 minutter siden, Bolledeig skrev:

Ja for en universitetsutdannelse er virkelig en garanti for personlig modenhet. 

Hva slags "holdninger" er det du er redd hun skal få tilbake egentlig? Når jeg leser denne tråden her virker det mest som om folk er redde for at Helene skal få de samme holdningene som dere har mot henne i dag 😄

DER sa du det!☝🏼🏼

• Liker 14
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...