tutsi123 Skrevet 16. november 2018 #9601 Del Skrevet 16. november 2018 Akkurat nå, neiognei skrev: Har du sett henne gå ute blant folk i trenings-BH? Nei. Altså er dette et ikke-problem. Mange kaller disse trenings-BHene uten cups for topp. ok, og merk deg det var ingen kritikk,kun et spørsmål.Og hvem har nevnt at dette er et problem ? 😄 I hvertfall ikke jeg 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 16. november 2018 #9602 Del Skrevet 16. november 2018 (endret) Syns den siste instagram posten hennes ødelegger hele hennes prinsipp med å ikke fokusere på vektnedgang i denne operasjonsprosessen, når hun ber folk gjette hvor mye hun har gått ned til hun veier seg imorgen Endret 16. november 2018 av Sahara_ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 16. november 2018 #9603 Del Skrevet 16. november 2018 6 minutter siden, Sahara_ skrev: Syns den siste instagram posten hennes ødelegger hele hennes prinsipp med å ikke fokusere på vektnedgang i denne operasjonsprosessen, når hun ber folk gjette hvor mye hun har gått ned til hun veier seg imorgen Og alle kritikerne av kritikerne halshogger andre for at har spekulert i at hun ønsker å gå ned i vekt for utseendes skyld. Kan garantere at prat om antall kg hun går ned, hvor bra hun føler seg etc, etc, vil eskalere enormt nå fremover. Hun har tross alt ingen begrensninger eller livsstilssykdommer knyttet til overvekt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 16. november 2018 #9604 Del Skrevet 16. november 2018 Syns bildene på insta blir mer og mer seksuelle og har større og større kroppsfokus etterhvert som hun går ned i vekt. Lurer på hvordan det blir etter operasjonen da.. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 16. november 2018 #9605 Del Skrevet 16. november 2018 32 minutter siden, Miranda16 skrev: Og alle kritikerne av kritikerne halshogger andre for at har spekulert i at hun ønsker å gå ned i vekt for utseendes skyld. Kan garantere at prat om antall kg hun går ned, hvor bra hun føler seg etc, etc, vil eskalere enormt nå fremover. Hun har tross alt ingen begrensninger eller livsstilssykdommer knyttet til overvekt. Virkelig ?? Har kritikken gått på at hun ønsker å gå ned i vekt, eller har kritikken vært på fatshaming ? Ikke prøv å vri kritikken til noe den ikke har vært, og ikke vær så sår på at du ikke kan vri din kritiske røst mot henne til stadig å ende i fatshaming. Hold kritikken saklig, og ikke alltid vri det mot kroppen hennes, så får du sikkert fred. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 16. november 2018 #9606 Del Skrevet 16. november 2018 2 minutter siden, Infinity skrev: Virkelig ?? Har kritikken gått på at hun ønsker å gå ned i vekt, eller har kritikken vært på fatshaming ? Ikke prøv å vri kritikken til noe den ikke har vært, og ikke vær så sår på at du ikke kan vri din kritiske røst mot henne til stadig å ende i fatshaming. Hold kritikken saklig, og ikke alltid vri det mot kroppen hennes, så får du sikkert fred. Jo svært mange har angrepet andre for å si at hun faktisk ønsker å gå ned i vekt pga av utseende. Jeg har aldri fatshammet henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 16. november 2018 #9607 Del Skrevet 16. november 2018 2 minutter siden, Miranda16 skrev: Jo svært mange har angrepet andre for å si at hun faktisk ønsker å gå ned i vekt pga av utseende. Jeg har aldri fatshammet henne. At det kom kritikk av hvordan HD ble diskutert i denne tråden var på grunn av fatshaming. Jeg bryr meg ikke om saklig kritikk av bloggeren men som i andre tråder på rampelys, så må man holde seg for god til å kritisere kroppen. Kanskje du mener at di ikke fatshamer, men jeg har kritisert deg da du f.eks. mente at hun ikke skulle posere på bilder for etter din mening så er hun for stor og dermed sender feile signaler som influencer.. Dette var bare ett eksempel. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. november 2018 #9608 Del Skrevet 16. november 2018 Så klart hun vil bli tynn! Det er vel ingen som ønsker å være i kategorien fedme. Jeg hadde selv gitt lillefingeren for å ha gått ned 10 kg før julebordet i morgen. Hun klaget i sommer på hvordan det var å være overvektig på tivoli. Hun har også forklart utdypende i podkasten om hvordan hun har følt på å være overvektig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 16. november 2018 #9609 Del Skrevet 16. november 2018 (endret) 12 minutter siden, Infinity skrev: At det kom kritikk av hvordan HD ble diskutert i denne tråden var på grunn av fatshaming. Jeg bryr meg ikke om saklig kritikk av bloggeren men som i andre tråder på rampelys, så må man holde seg for god til å kritisere kroppen. Kanskje du mener at di ikke fatshamer, men jeg har kritisert deg da du f.eks. mente at hun ikke skulle posere på bilder for etter din mening så er hun for stor og dermed sender feile signaler som influencer.. Dette var bare ett eksempel. Slutt og komme å legge andres uttalelser på meg. Har aldri brukt slike negative adjektiver om kroppen hennes. Det jeg har sagt er at hun har et enormt fokus på kropp. Det jeg har sagt er at et stort fokus på kropp er ikke positivt når du er influencer uansett hvordan du ser ut, om du er CBE, Kristine Ullebøl, Sophie Elise eller Helene Drage Endret 16. november 2018 av Miranda16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 16. november 2018 #9610 Del Skrevet 16. november 2018 3 timer siden, Miranda16 skrev: Slutt og komme å legge andres uttalelser på meg. Har aldri brukt slike negative adjektiver om kroppen hennes. Det jeg har sagt er at hun har et enormt fokus på kropp. Det jeg har sagt er at et stort fokus på kropp er ikke positivt når du er influencer uansett hvordan du ser ut, om du er CBE, Kristine Ullebøl, Sophie Elise eller Helene Drage Andres uttalelser ? Absolutt ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 17. november 2018 #9611 Del Skrevet 17. november 2018 5 timer siden, Kartoffel skrev: Syns bildene på insta blir mer og mer seksuelle og har større og større kroppsfokus etterhvert som hun går ned i vekt. Lurer på hvordan det blir etter operasjonen da.. Viss du hadde slitt med over vekt ville du sikkert vert stolt viss du hadde gått ned noen kilo og jeg synes det er tøft av Helene Drage at hun våger og være litt sensuell på bildene. Alt handler om selv tillit og vere trygg i egen kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 17. november 2018 #9612 Del Skrevet 17. november 2018 1 time siden, Carina Maria skrev: Viss du hadde slitt med over vekt ville du sikkert vert stolt viss du hadde gått ned noen kilo og jeg synes det er tøft av Helene Drage at hun våger og være litt sensuell på bildene. Alt handler om selv tillit og vere trygg i egen kropp. Sensuell? Å stå i en garderobe og dra opp toppen for å vise brystet og magen? I min verden er det sykt å ha et slikt eksponeringsbehov. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 17. november 2018 #9613 Del Skrevet 17. november 2018 Reagerer veldig på alt snakket på bloggen om at «operasjon på ingen måte er noen snarvei». Eneste resultatet operasjonen gjør er at man fysisk ikke klarer å spise like mye mat fordi man da blir dårlig. Ved å ikke endre på sine vaner blir man akkurat like stor, eller større, noen år senere. Klarer man å følge en diett for å bli godkjent for operasjon, så klarer man diett uten denne operasjonen også. Med tanke på alle risikoene som kommer med en slik operasjon syntes jeg det er sinnsykt at dette tilbys til mennesker som ikke er døende av overvekt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 17. november 2018 #9614 Del Skrevet 17. november 2018 Er også litt hårreisende å be følgere tippe hvor mange kilo hun har gått ned. Virker som alle verdier og tidligere prat om kroppspositivitet og å ikke fokusere på tall/utseende går rett ut av vinduet når kroppsmassen krymper. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 17. november 2018 #9615 Del Skrevet 17. november 2018 2 timer siden, miramis skrev: Reagerer veldig på alt snakket på bloggen om at «operasjon på ingen måte er noen snarvei». Eneste resultatet operasjonen gjør er at man fysisk ikke klarer å spise like mye mat fordi man da blir dårlig. Ved å ikke endre på sine vaner blir man akkurat like stor, eller større, noen år senere. Klarer man å følge en diett for å bli godkjent for operasjon, så klarer man diett uten denne operasjonen også. Med tanke på alle risikoene som kommer med en slik operasjon syntes jeg det er sinnsykt at dette tilbys til mennesker som ikke er døende av overvekt. Jeg tenker tvert i mot at det absolutt er en snarvei. Det er for de som ikke klarer det på egenhånd. Ved å operere går det ikke å fortsette som før. Hadde det vært mulig, hadde garantert de fleste normalvektige slankeopererte fortsatt vært overvektige. Jeg synes derfor det er helt feil å snakke om å være så flink - man har jo pokker ikke noe valg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 17. november 2018 #9616 Del Skrevet 17. november 2018 2 timer siden, cerruti skrev: Jeg tenker tvert i mot at det absolutt er en snarvei. Det er for de som ikke klarer det på egenhånd. Ved å operere går det ikke å fortsette som før. Hadde det vært mulig, hadde garantert de fleste normalvektige slankeopererte fortsatt vært overvektige. Jeg synes derfor det er helt feil å snakke om å være så flink - man har jo pokker ikke noe valg. Helt klart en snarvei..Hun sier hun hadde ikke hodet med seg da hun gikk ned 60 kg...men hvor var hodet da hun spiste de på seg igjen? Og hvor er hodet når hun fortsetter å vingle så til de grader som hun fortsatt gjør? Og nå skal * fansen * altså gjette hvor mye hun har gått ned...og det kommer fra hun som gikk først i toget under * Nei til veiing fordi tallet betyr ingenting *....akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 17. november 2018 #9617 Del Skrevet 17. november 2018 16 timer siden, Kartoffel skrev: Syns bildene på insta blir mer og mer seksuelle og har større og større kroppsfokus etterhvert som hun går ned i vekt. Lurer på hvordan det blir etter operasjonen da.. Vi må vel forvente oss flere runder hos "Lille Frekke" kanskje,og enda mer avkledd ? 😄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 17. november 2018 #9618 Del Skrevet 17. november 2018 56 minutter siden, tutsi123 skrev: Vi må vel forvente oss flere runder hos "Lille Frekke" kanskje,og enda mer avkledd ? 😄 Den komentaren synes jeg gikk over streken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 17. november 2018 #9619 Del Skrevet 17. november 2018 6 minutter siden, Carina Maria skrev: Den komentaren synes jeg gikk over streken Hvorfor er den over streken? HD har vært naken i VG og hatt photoshoot hos Lille Frekke...og elsker å vise seg frem...ingen hemmelighet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 17. november 2018 #9620 Del Skrevet 17. november 2018 6 minutter siden, Carina Maria skrev: Den komentaren synes jeg gikk over streken Hvilken strek,jeg ser ingen strek? Det var et svar til @Kartoffel ,og mine personlige tanker omkring dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg