Gå til innhold

Helene Drage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria
33 minutter siden, Parasoll skrev:

Gjør hun det da? Liker seg selv?

Jeg følger henne på gjennom team livsstil og der snapper hun og hun er motiverende og følge med på. Hun fokuserer på at mennesker må like seg selv og hun kommer med mange fine betraktninger. Det er min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Carina Maria skrev:

Jeg følger henne på gjennom team livsstil og der snapper hun og hun er motiverende og følge med på. Hun fokuserer på at mennesker må like seg selv og hun kommer med mange fine betraktninger. Det er min mening. 

Hjelper ikke hva Helene sier eller skriver, her inne har folk bestemt at de vet best og at Helene bare lyver om hennes tanker og følelser.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Birdo skrev:

Hjelper ikke hva Helene sier eller skriver, her inne har folk bestemt at de vet best og at Helene bare lyver om hennes tanker og følelser.

Ikke enig. Jeg er en av de som har fulgt henne lenge. Det hun sier i dag samsvarer ikke helt med det hun har sagt før. Når jeg har sagt at jeg ikke føler hun er troverdig, så er det min personlige mening. Jeg sier ikke at hun IKKE er det. 

Nå har jeg ikke hørt alle podcastene da jeg synes det blir mye repeteringer og babling. Men hørte på den siste i dag. Og det er sjeldent jeg føler hun er så troverdig som jeg synes hun var nå. Hun innrømmer også at hun har hatt et større problem med overspising/fråtsing/trøstespising enn det hun har sagt tidligere. Jeg mener ikke at vi har rett på å vite hva hun føler og tenker hele tiden, men det skurrer litt at hun enten har en god dag og føler seg både awesome og sexy, eller har en drittdag med tankekjør og føler seg crap. Sjeldent noe midt i mellom. 

For oss som har fulgt henne lenge så er dette noe som mange ganger har gjentatt seg. Hun forteller litt, men ikke alt, når ting står på. Og i ettertid kan hun fortelle hvordan det egentlig var. Derfor kan jeg (og kanskje noen andre) få følelsen av at hun ikke alltid fremstår som så veldig troverdig. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
11 timer siden, Birdo skrev:

Det virker slik ja desverre og jeg har lakt merke til det jeg også. Jeg synes hun er flink og hun virker som en ærlig blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Det had HD har sagt eller skrevet noe dumt for mange år siden skal hun måtte betale for til evig tid om man skal tolke enkelte ting her inne. Hjelper ikke at man ønsker å endre seg da nei. Hun prøver nå å endre livsstilen og deler reisen med de som følger henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Det had HD har sagt eller skrevet noe dumt for mange år siden skal hun måtte betale for til evig tid om man skal tolke enkelte ting her inne. Hjelper ikke at man ønsker å endre seg da nei. Hun prøver nå å endre livsstilen og deler reisen med de som følger henne.

Vet ikke om du siktet til mitt innlegg, men det er ikke kun utsagn fra flere år siden jeg mente hvertfall. Det er fortsatt like aktuelt i dag. Hun følger det samme mønsteret i siste podcast som da jeg begynte å følge henne for flere år siden.

Veldig mange ganger i løpet av de årene, og senest nå nylig, har hun sagt at nå har hun en plan, satt seg mål.. Etterhvert sier hun at hun endelig har knekt koden, ting har løsnet, kostholdet og aktivitet/trening er på plass og hun føler seg veldig bra om dagen, hun er sunn tross overvekten, og feks kuttet ut sukker. Leserne heier, kommenterer at hun stråler om dagen og at de blir inspirert og motivert. Så går det en stund, og hun innrømmer at det ikke var helt sånn det var likevel. Hun har ikke holdt seg til planen, trøstespist, fråtset i fastfood/sukker og har ikke vært på trening selvom hun hevdet det motsatte i sosiale medier. Leserne kommenterer at det er så flott at hun er ærlig.

Det går forhåpentligvis i riktig retning. Jeg håper at hun finner ut av det, og lykkes denne gangen og at mønsteret blir brutt her.

Endret av Halloi
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy
39 minutter siden, Halloi skrev:

Vet ikke om du siktet til mitt innlegg, men det er ikke kun utsagn fra flere år siden jeg mente hvertfall. Det er fortsatt like aktuelt i dag. Hun følger det samme mønsteret i siste podcast som da jeg begynte å følge henne for flere år siden.

Veldig mange ganger i løpet av de årene, og senest nå nylig, har hun sagt at nå har hun en plan, satt seg mål.. Etterhvert sier hun at hun endelig har knekt koden, ting har løsnet, kostholdet og aktivitet/trening er på plass og hun føler seg veldig bra om dagen, hun er sunn tross overvekten, og feks kuttet ut sukker. Leserne heier, kommenterer at hun stråler om dagen og at de blir inspirert og motivert. Så går det en stund, og hun innrømmer at det ikke var helt sånn det var likevel. Hun har ikke holdt seg til planen, trøstespist, fråtset i fastfood/sukker og har ikke vært på trening selvom hun hevdet det motsatte i sosiale medier. Leserne kommenterer at det er så flott at hun er ærlig.

Det går forhåpentligvis i riktig retning. Jeg håper at hun finner ut av det, og lykkes denne gangen og at mønsteret blir brutt her.

Slapp av jeg snakker på generell basis inne i denne tråden. For å si det sånn så maler hun ikke livet akkruat rosa - hun innrømmer at hun går på smeller ja. Men er det desto større grunn til å kritisere. Man skal ikke kommentere for mye når det gjelder nedturer hun har hatt ifbm mål som hun setter seg før man faktisk står i de skoene selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2018 den 23.19, Lovelulu skrev:

Ja hun kler det, men det blir/er ødelagt. Og da blir det jo ikke pent uansett farge. Det er min mening.

Helene kan bare ikke innrømme at det å gå ned i vekt føles godt for psyken hennes. For vekten definerer nemlig ikke henne som person. Likevel legger hun ut bilder der hun hinter om vektnedgang, og fisker etter komplimenter på kroppen sin😩

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elleven skrev:

Helene kan bare ikke innrømme at det å gå ned i vekt føles godt for psyken hennes. For vekten definerer nemlig ikke henne som person. Likevel legger hun ut bilder der hun hinter om vektnedgang, og fisker etter komplimenter på kroppen sin😩

Men hva har dette med kommentaren om hårfargen hennes og gjøre??..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lovelulu skrev:

Hun referer vel til blogginnlegg ol? Noen her leser faktisk bloggen og gir sin mening utifra hva som står der, mens andre synser her inne og legger personlige følelser i det som blir nevnt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Hun referer vel til blogginnlegg ol? Noen her leser faktisk bloggen og gir sin mening utifra hva som står der, mens andre synser her inne og legger personlige følelser i det som blir nevnt.

Men da kan man jo la være å sitere et tilfeldig innlegg hær når man skal komme me mening om noe helt annet slik det blei gjort nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Haha, unnskyld meg - men her driter du deg ut. Det som ble sitert hadde ingenting med noe blogginnlegg å gjøre, men om en kommentar fra meg om at hun var stilig på håret.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
12 timer siden, Lovelulu skrev:

Det samme spør jeg også om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå er det før og etter bilder. Skjønner ikke hvorfor hun alt begynner med det om målet ikke er å bli tynnere? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lagt ut før og etterbilder på Instagram, og jeg ser stor forskjell på henne siden Mai. Det er en ting jeg syns er rart. Hun ser jo ikke så stor ut egentlig, og sånn som hun ser ut nå ville jeg tatt henne for ca 110 kg. Det er jo egentlig ikke så høy vekt. Men jeg skjønner problemet til HD, og hvorfor hun velger operasjon når hun får det. Hun har nok problemer med overspising og å holde vekten etterpå. Jeg sliter med det samme, men er for lett til operasjon, mest sannsynlig. Jeg tror nok en operasjon vil hjelpe HD, selv om en må ha hodet med da også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lovelulu skrev:

Hun har lagt ut før og etterbilder på Instagram, og jeg ser stor forskjell på henne siden Mai. Det er en ting jeg syns er rart. Hun ser jo ikke så stor ut egentlig, og sånn som hun ser ut nå ville jeg tatt henne for ca 110 kg. Det er jo egentlig ikke så høy vekt. Men jeg skjønner problemet til HD, og hvorfor hun velger operasjon når hun får det. Hun har nok problemer med overspising og å holde vekten etterpå. Jeg sliter med det samme, men er for lett til operasjon, mest sannsynlig. Jeg tror nok en operasjon vil hjelpe HD, selv om en må ha hodet med da også.

Var kanskje en liten forskjell. Jeg liker ikke å kommentere andre menneskers kropp eller utseende dersom de ikke reklamerer for klær som er lite flaterende. Da går ikke kommentaren på personen men på kleshabitten. 

Drage har selv valgt å offentliggjøre  sin kamp mot kiloene i sosiale mediers. Hvor sunt det er skal ikke jeg uttale meg om da det er hennes valg. Jeg håper uansett at hun får hjelp til å takle spiseforstyrrelsene slik at hun kan få et normalt forhold til mat. Å ha mat som avhengighet er jammen meg ikke lett da vi må ha mat for å overleve. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...