Veslefrikk Skrevet 4. oktober 2018 #9441 Del Skrevet 4. oktober 2018 10 minutter siden, Birdo skrev: Sier hun noe "dere" ikke liker så er det fullt alvor, men våger hun seg til å si noe "dere" ikke liker, som kanskje sprekker litt hull på "deres" grusomme bilde av henne - nei da lyver hun. Helene vet jo ikke selv hva hun tenker og føler, det vet tydeligvis folk på KG mye bedre... Jeg leser svært sjelden bloggen hennes og har sluttet å følge henne på Snapchat fordi jeg var lei av puppeflashingen hennes til stadighet, så kanskje hun har sagt noe om det... Men sånn generelt så lurer jeg på hvordan du så skråsikkert kan påstå at hun ikke selv vet hva hun tenker og føler? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 4. oktober 2018 #9442 Del Skrevet 4. oktober 2018 29 minutter siden, Birdo skrev: Sier hun noe "dere" ikke liker så er det fullt alvor, men våger hun seg til å si noe "dere" ikke liker, som kanskje sprekker litt hull på "deres" grusomme bilde av henne - nei da lyver hun. Helene vet jo ikke selv hva hun tenker og føler, det vet tydeligvis folk på KG mye bedre... Dobbeltmoralen er jo at folk har påpekt lenge dette med hvor helseskadelig overvekt er hvor Drage selv sier "næhææi jeg er kjempefrisk og rask, og tynne folk kan være like usunne med brus og grandis!" - altså forsvarte dette med nebb og klør. Mens nå når hun skal operere seg, jo DA er det et kjempestort potensielt problem! Hun bare klarer ikke å være ærlig med leserne, ergo heller ikke seg selv er mitt inntrykk. Hun viser gang på gang at hun snur på meningene sine på sekundert ihht hvor bloggen tar henne best. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 4. oktober 2018 #9443 Del Skrevet 4. oktober 2018 2 timer siden, Veslefrikk skrev: Jeg leser svært sjelden bloggen hennes og har sluttet å følge henne på Snapchat fordi jeg var lei av puppeflashingen hennes til stadighet, så kanskje hun har sagt noe om det... Men sånn generelt så lurer jeg på hvordan du så skråsikkert kan påstå at hun ikke selv vet hva hun tenker og føler? Jeg påstår ikke det, heller stikk motsatt så er jeg ganske så sikker på at hun vet godt hva hun selv mener og føler. Men mange her inne nekter liksom å ta hennes ord på noe som helst, det måmå være en annen tanke bak hvert ord hun skriver.. 2 timer siden, Sahara_ skrev: Dobbeltmoralen er jo at folk har påpekt lenge dette med hvor helseskadelig overvekt er hvor Drage selv sier "næhææi jeg er kjempefrisk og rask, og tynne folk kan være like usunne med brus og grandis!" - altså forsvarte dette med nebb og klør. Mens nå når hun skal operere seg, jo DA er det et kjempestort potensielt problem! Hun bare klarer ikke å være ærlig med leserne, ergo heller ikke seg selv er mitt inntrykk. Hun viser gang på gang at hun snur på meningene sine på sekundert ihht hvor bloggen tar henne best. Nettopp, hun har skrevet at hun ikke har noen problemer med overvekten. At man《kan》være overvektig uten å ha sykdommer knyttet til det. Men hun har også lenge sagt at slike sykdommer ligger i familien, så man vet aldri hva som skjer et år frem i tid. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er et problem at Helene sier hun vil ta operasjon for å bli sunnere? Alle her i verden bryr seg ikke om utseende, og jeg vil tørre å påstå at å bli tynn ikke er alle menneskers drøm. De fleste har forhåpentligvis litt mer å komme med. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 5. oktober 2018 #9444 Del Skrevet 5. oktober 2018 17 timer siden, Birdo skrev: Nettopp, hun har skrevet at hun ikke har noen problemer med overvekten. At man《kan》være overvektig uten å ha sykdommer knyttet til det. Men hun har også lenge sagt at slike sykdommer ligger i familien, så man vet aldri hva som skjer et år frem i tid. Ja, mange er overvektige uten at det betyr sykdommer. For meg er overvekt ca ti kilo, så blir det fedme. Fedme er mer skummelt mtp sykdommer. Det er feil å sette Helene i kategorien overvektig, for der er det lenge siden hun har vært... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016-2 Skrevet 5. oktober 2018 #9445 Del Skrevet 5. oktober 2018 Sista inlägg på bloggen om vatten... Nej, vänta nu- Pimpat, awsome (bomb där...) vatten. Måsta man göra så himla mycket utav d med? Kan hon inte bara fylla flaskan och dricka? Vi bor ju i et land med världens bästa vatten! Måste man ha massor med greier (och saft oxo, suck...) för att få d i sig? Allt blir så himla omständigt. Lättaste är ofta bästa? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. oktober 2018 #9446 Del Skrevet 5. oktober 2018 4 timer siden, Marthe75 skrev: Ja, mange er overvektige uten at det betyr sykdommer. For meg er overvekt ca ti kilo, så blir det fedme. Fedme er mer skummelt mtp sykdommer. Det er feil å sette Helene i kategorien overvektig, for der er det lenge siden hun har vært... Det der er flisespikkeri. Kommentaren min kan fint endres med ordet fedme, uten at poenget blir borte. Jeg var i kategorien sykelig overvektig i mange år uten en eneste merknad på det, alle legesjekker var perfekte med unntak om litt lavt D-vitamin nivå(noe de aller fleste i landet faktisk har, uavhengig av vekt). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 5. oktober 2018 #9447 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) 1 time siden, Birdo skrev: alle legesjekker var perfekte med unntak om litt lavt D-vitamin nivå(noe de aller fleste i landet faktisk har, uavhengig av vekt). ...Som studier viser er enda mer normalt hos overvektige. http://www.d-vitaminmangel.no/risikogrupper/overvektige/ Endret 5. oktober 2018 av Sahara_ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 5. oktober 2018 #9448 Del Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, Hei2016-2 skrev: Sista inlägg på bloggen om vatten... Nej, vänta nu- Pimpat, awsome (bomb där...) vatten. Måsta man göra så himla mycket utav d med? Kan hon inte bara fylla flaskan och dricka? Vi bor ju i et land med världens bästa vatten! Måste man ha massor med greier (och saft oxo, suck...) för att få d i sig? Allt blir så himla omständigt. Lättaste är ofta bästa? Hun var veldig flink til å holde det mer enkelt når hun gikk ned de 60 kg. Veldig plain, rutinert mat som ble preppet om kvelden/morgenen. Må si jeg ble nesten sjokka når jeg så henne spise et enkelt knekkebrød på snap idag 😛 Hadde hun bare lært seg den vanen fremover! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. oktober 2018 #9449 Del Skrevet 5. oktober 2018 35 minutter siden, Sahara_ skrev: ...Som studier viser er enda mer normalt hos overvektige. http://www.d-vitaminmangel.no/risikogrupper/overvektige/ Sier ikke noe på det. Men man går ikke rundt å sier at man er syk eller har en sykdom for at man har en smule for lite d-vitam altså. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 5. oktober 2018 #9450 Del Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, Sahara_ skrev: Hun var veldig flink til å holde det mer enkelt når hun gikk ned de 60 kg. Veldig plain, rutinert mat som ble preppet om kvelden/morgenen. Må si jeg ble nesten sjokka når jeg så henne spise et enkelt knekkebrød på snap idag 😛 Hadde hun bare lært seg den vanen fremover! Samme ble jeg, første gang jeg har sett henne spise noe så vanlig som knekkebrød med skinke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 5. oktober 2018 #9451 Del Skrevet 5. oktober 2018 Så mye hun kjaser og maser om det å bli tynn,nærmest bitcher på snap til de som spør.Tynn er det vel lite trolig hun blir med det første,men håpet må vel være å bli normalvektig? Dvs blant annet BMI under 25,unntatt de med ekstrem høy muskelmasse.Og dit har hun en lang vei å gå,så å gå rundt nå som sykelig overvektig å snakke om at hun er redd for å bli tynn..... Veldig merkelig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maitay Skrevet 5. oktober 2018 #9452 Del Skrevet 5. oktober 2018 3 minutter siden, tutsi123 skrev: Så mye hun kjaser og maser om det å bli tynn,nærmest bitcher på snap til de som spør.Tynn er det vel lite trolig hun blir med det første,men håpet må vel være å bli normalvektig? Dvs blant annet BMI under 25,unntatt de med ekstrem høy muskelmasse.Og dit har hun en lang vei å gå,så å gå rundt nå som sykelig overvektig å snakke om at hun er redd for å bli tynn..... Veldig merkelig. Du går ned ganske mye på kort tid etter operasjon.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 5. oktober 2018 #9453 Del Skrevet 5. oktober 2018 Akkurat nå, maitay skrev: Du går ned ganske mye på kort tid etter operasjon.. ja det vet jeg men det betyr ikke at man blir tynn,når utgangspunktet er sykelig fedme.De fleste jeg kjenner som har gått igjennom dette,er i dag normalvektige sunne både menn og kvinner.De som har spist seg til sykelig fedme har en helt annen livsstil i dag og det er selvsagt nødvendig for å opprettholde resultatet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maitay Skrevet 5. oktober 2018 #9454 Del Skrevet 5. oktober 2018 1 minutt siden, tutsi123 skrev: ja det vet jeg men det betyr ikke at man blir tynn,når utgangspunktet er sykelig fedme.De fleste jeg kjenner som har gått igjennom dette,er i dag normalvektige sunne både menn og kvinner.De som har spist seg til sykelig fedme har en helt annen livsstil i dag og det er selvsagt nødvendig for å opprettholde resultatet. Men det er alikevel noe man bør tenke på før man tar en slik operasjon. Jeg tror det kan være lett å utvikle en spiseforstyrrelse ved at man aldri føler seg tynn nok selv om man er blitt normalvektig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 5. oktober 2018 #9455 Del Skrevet 5. oktober 2018 4 minutter siden, maitay skrev: Men det er alikevel noe man bør tenke på før man tar en slik operasjon. Jeg tror det kan være lett å utvikle en spiseforstyrrelse ved at man aldri føler seg tynn nok selv om man er blitt normalvektig Det kjenner jeg ikke til.Og dessuten lever jeg under "mottoet" de fleste bekymringer blir det ikke noe av.Så hadde jeg vært HD ville jeg ikke brukt energi på å tenke på dette enn så lenge.Og jeg håper da virkelig at Helsevesenet følger opp og fanger det opp om det skal gå fra fråtsing hvor man bruker mat som trøst osv,til å spise for lite.I det minste har vi alle en fastlege som helt sikkert vil følge med vekten etter en slik gedigen snuoperasjon i forhold til egen helse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 7. oktober 2018 #9456 Del Skrevet 7. oktober 2018 Hun reklamerer i dag med en rosa "kjole" hun visstnok skal bruke på en eller annen fest.I farten trodde jeg det var et soveromsplagg,underkjole e.l. jeg 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 8. oktober 2018 #9457 Del Skrevet 8. oktober 2018 Viktig å finne ting å kritisere.. Den kjolen var da helt normal?🙄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 8. oktober 2018 #9458 Del Skrevet 8. oktober 2018 10 timer siden, tutsi123 skrev: Hun reklamerer i dag med en rosa "kjole" hun visstnok skal bruke på en eller annen fest.I farten trodde jeg det var et soveromsplagg,underkjole e.l. jeg 😄 Du konkluderer dette ut ifra en kjole som du ikke ser lengden på, som du ikke ser fremsiden på og som har tjukke stropper? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. oktober 2018 #9459 Del Skrevet 9. oktober 2018 Ryddet for ryktespredning og svar til dette. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misssssnorway Skrevet 15. oktober 2018 #9460 Del Skrevet 15. oktober 2018 Når hun legger ut selfie med "No makeup" og neste story er en forklaring på at hun er bleik pga lys primer... Ikke veldig ekte "no makeup" da kanskje!🙃 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg