Hattivatti Skrevet 13. september 2018 #9401 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) 7 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Hvorfor i alle dager skal man ikke gå på p-piller etter operasjon? Hva slags vranglære er det hun formidler her? Er dette noe hun ønsker frivillig eller blir fortalt at hun må? Kan det være fordi det øker faren for blodpropp? Endret 13. september 2018 av Ryuk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 13. september 2018 #9402 Del Skrevet 13. september 2018 Det kan jeg skjønne @Ryuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 13. september 2018 #9403 Del Skrevet 13. september 2018 9 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Hvorfor i alle dager skal man ikke gå på p-piller etter operasjon? Hva slags vranglære er det hun formidler her? Er dette noe hun ønsker frivillig eller blir fortalt at hun må? Man får redusert opptak etter en bypass operasjon da deler av tarm kobles ut. Men hun skal gå for sleeve, hvor kun deler av mage kobles ut. Så jeg ser ikke helt sammenhengen. Men tanken er nok at med p-stav går det direkte i blodet og ikke via verken mage eller tarm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 13. september 2018 #9404 Del Skrevet 13. september 2018 54 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Hvorfor i alle dager skal man ikke gå på p-piller etter operasjon? Hva slags vranglære er det hun formidler her? Er dette noe hun ønsker frivillig eller blir fortalt at hun må? Jeg måtte slutte på p-piller en måneds tid før en simpel håndleddsoperasjon, så har nok med økt fare for blodpropp å gjøre, ja! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 13. september 2018 #9405 Del Skrevet 13. september 2018 45 minutter siden, Sahara_ skrev: Man får redusert opptak etter en bypass operasjon da deler av tarm kobles ut. Men hun skal gå for sleeve, hvor kun deler av mage kobles ut. Så jeg ser ikke helt sammenhengen. Men tanken er nok at med p-stav går det direkte i blodet og ikke via verken mage eller tarm. Ah, godt poeng det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 13. september 2018 #9406 Del Skrevet 13. september 2018 Går du på p-piller, må du slutte 4 uker før operasjon for å redusere risiko for blodpropp. Mange får økt fertilitet når de går ned i vekt, og det er viktig å beskytte seg med alternativ prevensjon i denne perioden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 15. september 2018 #9407 Del Skrevet 15. september 2018 Stakkars hår.Uansett hvor mye man pleier håret,så vil det slites slik hun driver på.På meg personlig virker slike farver hun bruker litt tantete eller bestemoraktig ala eldre amerikanske rike damer med blågrått hår 😄 Men det er nå min mening.Kanskje skifter hun til en mer sporty/fresh stil (også klesmessig er det til tider litt tantete etter mitt syn) som passer bedre hennes alder,om hun klarer å gå ned i vekt.Det hadde kledd henne bedre etter mitt syn.men smaken er som baken,og andre kan synes at hun ser helt smashing ut 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. september 2018 #9408 Del Skrevet 15. september 2018 Folk må få ha sine meninger om ting, men jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor ting skal begrenses av alder. Om så naboen på 70 som er oldemor til 4 vil ha grønt hår, så hvem er jeg til å si at hun ikke får lov fordi det ikke passer hennes alder? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 15. september 2018 #9409 Del Skrevet 15. september 2018 19 minutter siden, Birdo skrev: Folk må få ha sine meninger om ting, men jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor ting skal begrenses av alder. Om så naboen på 70 som er oldemor til 4 vil ha grønt hår, så hvem er jeg til å si at hun ikke får lov fordi det ikke passer hennes alder? Ingen ting begrenses av alder,der er vi enig.MEN det jeg prøvde å skrive var at hun har en lite sporty fresh stil,som på meg virker tantete / bestemoraktig både når det gjelder hår og klær til tider.Det vil kanskje forandre seg om hun går ned? Men jeg ville tatt bedre vare på håret mitt var jeg henne.Uansett hvilke produkter som brukes kan hun ikke unngå slitt hår. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 15. september 2018 #9410 Del Skrevet 15. september 2018 42 minutter siden, tutsi123 skrev: Stakkars hår.Uansett hvor mye man pleier håret,så vil det slites slik hun driver på.På meg personlig virker slike farver hun bruker litt tantete eller bestemoraktig ala eldre amerikanske rike damer med blågrått hår 😄 Men det er nå min mening.Kanskje skifter hun til en mer sporty/fresh stil (også klesmessig er det til tider litt tantete etter mitt syn) som passer bedre hennes alder,om hun klarer å gå ned i vekt.Det hadde kledd henne bedre etter mitt syn.men smaken er som baken,og andre kan synes at hun ser helt smashing ut 😄 Tror ikke jeg har sett en bestemor enda med knall rosa hår 😛 Min klesstil forandrer seg mye med vekten (mer "tantete" når jeg går opp), rett og slett fordi utvalget er mer rævva for overvektige, å finne et fint plagg i seg selv som OGSÅ er flatterende for fasongen... For meg virker det som at de fleste butikker tror overvektige elsker gardin-klær 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 15. september 2018 #9411 Del Skrevet 15. september 2018 Ikke rosa på bestemødre nei,men du skjønner kanskje hva jeg mener? I tillegg ser det ut til at hun disponerer tiden sin feil.Blant annet tror jeg det går mye energi på å prøve å overbevise alle andre om at alt hva hun deler er ok.Hun skriver om at hun aldri klarer å "vinne"...... Denne energien burde hun bruke på det hun nå har foran seg ,og fokusere 100% på det.Jeg ser det er mye snakk om hvor sliten hun er og også bilder hvor hun ligger i seng/sofa på dagtid fordi hun er så sliten.Når man ikke har ubegrenset energi burde man spare den til det som er viktigst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 15. september 2018 #9412 Del Skrevet 15. september 2018 Hun burde ta vare på håret nå, for etter operasjonen vil håret bli «ødelagt» og aldri bli like fint som før.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 15. september 2018 #9413 Del Skrevet 15. september 2018 1 time siden, Rosasko skrev: Hun burde ta vare på håret nå, for etter operasjonen vil håret bli «ødelagt» og aldri bli like fint som før.. Håret vokser tilbake, er bare under drastisk vekttap perioden at det _kan_ tynnes kraftig ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 18. september 2018 #9414 Del Skrevet 18. september 2018 Er det Helene Drage som menes om : Helene fra Fredrikstad som trodde det var fri bar på Vixen? 😅 Ref episode 5 i den nye sesongen av Bloggerne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. september 2018 #9415 Del Skrevet 18. september 2018 30 minutter siden, Elisiaflisa skrev: Er det Helene Drage som menes om : Helene fra Fredrikstad som trodde det var fri bar på Vixen? 😅 Ref episode 5 i den nye sesongen av Bloggerne! Hun var ikke der 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 18. september 2018 #9416 Del Skrevet 18. september 2018 31 minutter siden, Elisiaflisa skrev: Er det Helene Drage som menes om : Helene fra Fredrikstad som trodde det var fri bar på Vixen? 😅 Ref episode 5 i den nye sesongen av Bloggerne! Hun som sier det snakker om seg selv i tredje person. Hun heter Helene Hammer. Så du Drage der i det hele tatt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 18. september 2018 #9417 Del Skrevet 18. september 2018 10 timer siden, Femilie skrev: Hun som sier det snakker om seg selv i tredje person. Hun heter Helene Hammer. Så du Drage der i det hele tatt? Så ikke henne nei, men så filmes vel ikke absolutt alle heller om de ikke er en av Bloggerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 19. september 2018 #9418 Del Skrevet 19. september 2018 Det innlegget hun skriver etter at hun har vært på TV i går og ikke kjenner seg igjen, at hun ser mye rundere ut på TV enn i virkeligheten. Vel vel. Wake up and smell the coffee. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 19. september 2018 #9419 Del Skrevet 19. september 2018 1 time siden, hippyskippy skrev: Det innlegget hun skriver etter at hun har vært på TV i går og ikke kjenner seg igjen, at hun ser mye rundere ut på TV enn i virkeligheten. Vel vel. Wake up and smell the coffee. Vel, at kameraet legger på 10 kg er faktisk ikke bare en myte.. Jeg jobbet i en butikk på beste vestkant og hadde kjendiser innom titt og ofte. De er MYE tynnere/mindre i virkeligheten. Har blitt ganske satt ut over flere, hvor stor forskjell det er på bilder/tv og i virkeligheten 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 19. september 2018 #9420 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) 1 time siden, Bustefisk skrev: Vel, at kameraet legger på 10 kg er faktisk ikke bare en myte.. Jeg jobbet i en butikk på beste vestkant og hadde kjendiser innom titt og ofte. De er MYE tynnere/mindre i virkeligheten. Har blitt ganske satt ut over flere, hvor stor forskjell det er på bilder/tv og i virkeligheten Er det ikke 10 pounds? Altså ca 5 kg. Men det er definitivt en greie, ja! Erna Solberg holdt tale på min arbeidsplass og jeg ble overrasket over hvor mye mindre hun så ut i virkeligheten Endret 19. september 2018 av Rubella 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg