Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Sahara_ skrev:

Hm? Det har jeg ikke fått med meg, må hun gå på dietten lengre enn 3 uker?

14. august skriver hun at hun skal gå på den dietten i 5-6 uker, for å være helt sikker. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oppgitt over de som forsvarer henne og ytrer dere her inne UTEN å ha et clue om hva hun bedriver på SoMe. Snap, insta ogikke minst Pod spedielt!! Det går ikke an å få noe nyansert bilde uten ogha sett og hørt alt.

Hun er alle selvmotsigelsers mor og hun tar ikke fem øre for å snakke ned andre, og tidvis skryte av seg selv så det fremstår usmakelig. ALT går på repeat, noe disse podcastestene får godt frem!

HD er avgengig av oppmerksomhet og det er jo en ærlig sak. Hun er ingen "stemme" i bloggverdnennog og lever ikke av dette, hun behøver bare, og er avhening avvå høre sin egen stemme og å "vise" seg frem.

Det skal bli interessant å se i vilken retning hun skal dreie bloggen fremover. Hun gikk fra en slanke/fitness PT-blogg til å være en "body-positiv aktivist" som promoterer "stor mote" (og litt mye pupp) fra egen butikk,

Igjen hva som skjer framover om kiloene liksom raser av er ikke godt å si. Dette har hun forøvrig også innrømmet selv. Meen, hun gjør vel som tidligere og "snur kappen etter vinden"... :rolleyes:

Endret av Perle
Knoter på mobil
  • Liker 19
Skrevet (endret)

Ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt samt svar til dette.

Edie, adm.

Edit: Ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 4
Skrevet
17 timer siden, Marthe75 skrev:

14. august skriver hun at hun skal gå på den dietten i 5-6 uker, for å være helt sikker. 

Er dette noen legen har annbefalt, eller er det hun selv som har bestemt det i tråd med den vanlige tankegangen hennes: all or nothing?

• Liker 2
Skrevet (endret)
18 timer siden, Marthe75 skrev:

Takk :duskedame:

Ja ser der står hun skal gå "5-6 uker pga medisinske årsaker." 

Endret av Sahara_
Skrevet
23 minutter siden, tutsi123 skrev:

http://www.helenedrage.no/archiveposts/avslag/   rart å tenke på at dette er skrevet kun for vel 4 år siden 😛

Snakk om Leca-blokker i glasshus.... * Du sier du gikk opp i vekt igjen Pga psykiske problemer? Hvordan er en operasjon løsningen på det egentlig? Du sier du må jobbe aktivt med og være bevist på de psykiske faktorene, dette kunne du jo like gjerne gjort når du gikk ned i vekt på egen hånd! *...Og det kom fra henne....hun som nå velger å bli operert osv..

Skrevet
2 minutter siden, Beatbox skrev:

Snakk om Leca-blokker i glasshus.... * Du sier du gikk opp i vekt igjen Pga psykiske problemer? Hvordan er en operasjon løsningen på det egentlig? Du sier du må jobbe aktivt med og være bevist på de psykiske faktorene, dette kunne du jo like gjerne gjort når du gikk ned i vekt på egen hånd! *...Og det kom fra henne....hun som nå velger å bli operert osv..

Vet du, man kan faktisk endre seg ganske mye på 4-5år. Jeg har en del andre holdninger nå en hva jeg hadde da jeg var 25 år. Hun har vokst litt og mest sannsynlig lært at ting ikke alltid er så enkelt som man skulle ønske at de var. 

• Liker 13
Skrevet
33 minutter siden, tutsi123 skrev:

http://www.helenedrage.no/archiveposts/avslag/   rart å tenke på at dette er skrevet kun for vel 4 år siden 😛

ai ai ai... hun freeeeser i kommentarfeltet. Man ser klart og tydelig holdningene hun hadde før mot dem som valgte den "enkle" løsningen. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Sahara_ skrev:

ai ai ai... hun freeeeser i kommentarfeltet. Man ser klart og tydelig holdningene hun hadde før mot dem som valgte den "enkle" løsningen. 

Ja det la jeg også merke til der i tillegg til flere andre anledninger.Det er et veldig lite sjarmerende personlighetstrekk ved HD som har preget henne så lenge jeg har fulgt henne ihvertfall. 

Endret av tutsi123
  • Liker 10
Skrevet
1 time siden, Ryuk skrev:

Vet du, man kan faktisk endre seg ganske mye på 4-5år. Jeg har en del andre holdninger nå en hva jeg hadde da jeg var 25 år. Hun har vokst litt og mest sannsynlig lært at ting ikke alltid er så enkelt som man skulle ønske at de var. 

Det er på ingen måte greit å skrive det hun skrev, men enig med deg i at man kan endre seg mye på 4 år. Jeg har møtt meg selv i døra maaaaange ganger fra 23-27 år for å si det sånn😬 Glad jeg ikke har blogg så folk kan gå tilbake å bruke det mot meg i nåtid..

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Birdo skrev:

Det er på ingen måte greit å skrive det hun skrev, men enig med deg i at man kan endre seg mye på 4 år. Jeg har møtt meg selv i døra maaaaange ganger fra 23-27 år for å si det sånn😬 Glad jeg ikke har blogg så folk kan gå tilbake å bruke det mot meg i nåtid..

Hvordan har hun endret seg????????? Synes det er samme takter i dag blant annet under forkurset som hun delte mye fra og ikke direkte fremsnakket de andre deltakerne.Tvert imot så opphøyet hun seg selv på alle plan både i forhold til kosthold i trening.Og i tillegg til at det fortsatt er svært lite sjarmerende så har hun ingen dekning for å fremheve seg selv.

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, tutsi123 skrev:

Hvordan har hun endret seg????????? Synes det er samme takter i dag blant annet under forkurset som hun delte mye fra og ikke direkte fremsnakket de andre deltakerne.Tvert imot så opphøyet hun seg selv på alle plan både i forhold til kosthold i trening.Og i tillegg til at det fortsatt er svært lite sjarmerende så har hun ingen dekning for å fremheve seg selv.

Hun har åpenbart endret seg på akkurat dette punktet, som jo er det som blir nevnt.

• Liker 2
Skrevet

Btw angående det siste rompebildet på IG,det må være veldig ubehagelig å ha en så stram bikinibukse lang inne i rompesprekken??? Eller er det sånn at noen gjør alt for å vekke oppmerksomhet,ala all pr er god pr uansett om det er negativt eller ikke?

• Liker 4
Skrevet (endret)
9 minutter siden, tutsi123 skrev:

Btw angående det siste rompebildet på IG,det må være veldig ubehagelig å ha en så stram bikinibukse lang inne i rompesprekken??? Eller er det sånn at noen gjør alt for å vekke oppmerksomhet,ala all pr er god pr uansett om det er negativt eller ikke?

Oppmerksomhet >> gnagsår i ræva

(Og dette er IKKE bodyshaming - jeg får også gnagsår i rævsprekken om jeg bruker altfor trang stringtruse, og jeg er 60 kg)

Men det kan jo være hun bare hadde den på for bildets skyld. Vet ikke helt om det gjør saken bedre eller verre...

Endret av Rubella
  • Liker 5
Skrevet (endret)
25 minutter siden, Rubella skrev:

Oppmerksomhet >> gnagsår i ræva

(Og dette er IKKE bodyshaming - jeg får også gnagsår i rævsprekken om jeg bruker altfor trang stringtruse, og jeg er 60 kg)

Men det kan jo være hun bare hadde den på for bildets skyld. Vet ikke helt om det gjør saken bedre eller verre...

Er det ikke en vanlig bikinitruse hun har stappa inn selv da for bildets skyld? 

Ser ut som at meningene hennes fra dette innlegget også har falt bort når det kommer til unødvendig lettkledde bilder ved alle anledninger: http://www.helenedrage.no/2017/09/14/pupper-bloggere-og-clickbait/ Her beskriver hun at den type kroppsbilder kun skal legges ut der det gir mening, eks. Change ambassadør og undertøy. De siste ukene har det flagra med seksualiserte bilder på både snap og insta.

Siste to rumpebilder fra insta:
"helenedrage*sett inn godtatt grunn + litt kroppspositivisme for å dele lettkledd bilde selv om du egentlig bare deler fordi du synes du ser bra ut*☀️ På ferie er det normalt med bikini og generelt mindre klær, det hindrer midlertidig ikke noen fra å bitche om at det har vært mye hud i feeden min om dagen"

Sitat fra blogginnlegget over her:
"
pupp er pupp for min del, og veldig naturlig. Samtidig må man jo ikke putte ting på en blogg selv om det er naturlig? Jeg har ting jeg gjør her hjemme i mitt eget hjem som er ganske naturlig, men det betyr jo ikke at jeg gjør det ute i butikken av den grunn? Det blir bare så trist rett og slett, og jeg synes det er trist å se hvilke skritt enkelte bloggere går for å få klikk og likes."

Jeg ser ikke grunnlaget hennes for å rakke ned på Anna fra blogginnlegget sitt, når hun poster slikt som dette selv? Dette er noe av det som forvirrer meg med Drage, hun sier en ting men gjør en totalt annen ting. Gir ingen mening.  

Endret av Sahara_
  • Liker 16
Skrevet
44 minutter siden, tutsi123 skrev:

Btw angående det siste rompebildet på IG,det må være veldig ubehagelig å ha en så stram bikinibukse lang inne i rompesprekken??? 

Den er jeg enig i, jeg klarer ikke å ha ting i rumpesprekken😂

Hva siste innlegget ditt angår, så tror jeg egentlig at Helene er drittlei negative kommentarer på bildene hun legger ut at hun gjør det egentlig mest nå for å provosere. Syns jeg det er teit? Ja. Kan jeg forstå litt at hun er lei? Helt klart.

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Raven Emerald, mod.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Ryuk skrev:

Enig. Det hadde vært interessant om hun skriver et blogginnlegg der hun reflekterer over innsikten hun har fått nå. 

La spesielt merke til en som hadde kommentert, som hadde tatt operasjon. Begrunnelsen hennes minner om det HD sier om hvordan hun bestemte seg for operasjon, nesten ordrett faktisk.

Uff. Hadde også mye rart for meg da jeg var 25. Heldigvis klokere og eldre nå😅 man lærer så lenge man lever. Og dess eldre man blir, dess mer innser man hvor lite man vet.. (to klisjéer på rad!)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor i alle dager skal man ikke gå på p-piller etter operasjon? Hva slags vranglære er det hun formidler her? Er dette noe hun ønsker frivillig eller blir fortalt at hun må?

Endret av Prinsesse788
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...