Birdo Skrevet 31. august 2018 #9301 Skrevet 31. august 2018 Jøss, visste ikke at det var aldersgrense på hårfarger🤔 Syns det er kult å gå litt utenfor boksen jeg, og hun kler det! 14
Lovelulu Skrevet 31. august 2018 #9302 Skrevet 31. august 2018 2 timer siden, Birdo skrev: Jøss, visste ikke at det var aldersgrense på hårfarger🤔 Syns det er kult å gå litt utenfor boksen jeg, og hun kler det! Ja hun kler det, men stakkars hår, må bli veldig slitt av all blekingen 🤔 4
Birdo Skrevet 31. august 2018 #9303 Skrevet 31. august 2018 3 timer siden, Lovelulu skrev: Ja hun kler det, men stakkars hår, må bli veldig slitt av all blekingen 🤔 Det blir det nok, men hun skrev at hun bruker mye kuring. Og hun gjør det hos folk som vet hva de driver med, så regner med at de gjør det mest mulig skånsomt. Og i verste fall så er det jo bare hår, det vokser ut igjen👏🏻 4
Hege1980 Skrevet 31. august 2018 #9304 Skrevet 31. august 2018 6 timer siden, Lovelulu skrev: Ja hun kler det, men stakkars hår, må bli veldig slitt av all blekingen 🤔 Det ser ekstremt tørt og slitt ut, og det er tydelig at hårkvaliteten er porøs siden fargen fort falmer spesielt i luggen hennes. 9
Lovelulu Skrevet 31. august 2018 #9305 Skrevet 31. august 2018 (endret) 8 timer siden, Birdo skrev: Det blir det nok, men hun skrev at hun bruker mye kuring. Og hun gjør det hos folk som vet hva de driver med, så regner med at de gjør det mest mulig skånsomt. Og i verste fall så er det jo bare hår, det vokser ut igjen👏🏻 Ja det finnes mye verre ting enn ødelagt hår, men pent er et jo ikke når det blir så slitt. Kuring hjelper lite på veldig bleket hår. Det må til slutt klippes. Men ønsker en ikke langt hår, er jo ikke det noe problem da 😊 Endret 31. august 2018 av Lovelulu 8
Gjest Carina Maria Skrevet 31. august 2018 #9306 Skrevet 31. august 2018 6 minutter siden, Lovelulu skrev: Ja det finnes mye verre ting enn ødelagt hår, men pent er et jo ikke når det blir så slitt. Kuring hjelper lite på veldig bleket hår. Det må til slutt klippes. Men ønsker en ikke langt hår, er jo ikke det noe problem da 😊 Hvorfor skal dem henge seg opp i håret til Helene Drage og kur hjelper lite ja på blekt hår. Hun kler det
Lovelulu Skrevet 31. august 2018 #9307 Skrevet 31. august 2018 (endret) 45 minutter siden, Carina Maria skrev: Hvorfor skal dem henge seg opp i håret til Helene Drage og kur hjelper lite ja på blekt hår. Hun kler det Ja hun kler det, men det blir/er ødelagt. Og da blir det jo ikke pent uansett farge. Det er min mening. Endret 31. august 2018 av Lovelulu 6
Gjest Keikolina Skrevet 31. august 2018 #9308 Skrevet 31. august 2018 Harry å farge håret som en annen fjortis.
Ellevill Skrevet 31. august 2018 #9309 Skrevet 31. august 2018 Jeg synes det er tøft! Og heldigvis for meg lever jeg ikke et liv der jeg føler for å sette aldersgrense på farging av hår. 21
Marthe75 Skrevet 1. september 2018 #9310 Skrevet 1. september 2018 Hun har tatt det rolig med fargingen av håret en god stund nå, og var ikke det nettopp fordi håret ble ødelagt? Om ikke jeg husker feil, så måtte hun til slutt klippe seg. Det vil jo si at uansett hvor flinke frisørene er, så tåler ikke håret alt verdens behandling. Men jeg synes det er friskt av henne, og jeg elsket det lilla My Little ponny håret hun hadde😍 8
Birdo Skrevet 1. september 2018 #9311 Skrevet 1. september 2018 8 timer siden, Ellevill skrev: Jeg synes det er tøft! Og heldigvis for meg lever jeg ikke et liv der jeg føler for å sette aldersgrense på farging av hår. ☝🏼 2
Perle Skrevet 1. september 2018 #9312 Skrevet 1. september 2018 Fargen ble kul. Synd hun aldri lærer seg å style det til hverdags. 11
Gjest Grønnbris Skrevet 1. september 2018 #9313 Skrevet 1. september 2018 (endret) Helt ok at hun vil leke med farger, dere som snakker om alder kan skjerpe dere. En annen sak, er at håret er TOTALT ødelagt, og er brukket overalt, slik at hun bare har masse fliser som stikker ut overalt. Ser ut som en støvkost på hodet, det ser virkelig horribelt ut... Dette nekter hun selvfølgelig for, at blekingen ødelegger håret hennes 😂 Selvfølgelig hennes valg! Men det ser rett og slett ødelagt ut. Hadde håret vært i OK tilstand, hadde da knæsj farge vært kjempekult. Kan virkelig ikke skjønne at den frisørsalongen sponser henne, jeg hadde ALDRI gått til en frisør som overbehandler håret så jævlig som de gjør. Altså skrekkelig dårlig reklame! Endret 1. september 2018 av Grønnbris
SunnivaOslo Skrevet 1. september 2018 #9314 Skrevet 1. september 2018 1 time siden, Grønnbris skrev: Helt ok at hun vil leke med farger, dere som snakker om alder kan skjerpe dere. En annen sak, er at håret er TOTALT ødelagt, og er brukket overalt, slik at hun bare har masse fliser som stikker ut overalt. Ser ut som en støvkost på hodet, det ser virkelig horribelt ut... Dette nekter hun selvfølgelig for, at blekingen ødelegger håret hennes 😂 Selvfølgelig hennes valg! Men det ser rett og slett ødelagt ut. Hadde håret vært i OK tilstand, hadde da knæsj farge vært kjempekult. Kan virkelig ikke skjønne at den frisørsalongen sponser henne, jeg hadde ALDRI gått til en frisør som overbehandler håret så jævlig som de gjør. Altså skrekkelig dårlig reklame! Helt enig med dette. Jeg personlig synes ikke noe om knæsje farver generelt, men mener ikke at HD ikke kan ha det pga alder, men håret hennes er jo helt totalskadet. 7
Li.ols1 Skrevet 3. september 2018 #9315 Skrevet 3. september 2018 Ikke lenge siden jeg leste om ei som tidligere var sykelig overvektig, og hun sa selv at hun farget håret i alle mulige farger, brukte mye sminke, negler, vipper osv. alt for å ta fokuset bort fra kroppen sin. Nå som hun var "normalvektig" hadde hun ikke lenger samme behovet. Ikke sikkert det er slik for HD, men tanken er jo spennende. Uansett årsak synes jeg det er bra at vi alle er forskjellige og liker forskjellige ting. 8
Kartoffel Skrevet 3. september 2018 #9316 Skrevet 3. september 2018 4 minutter siden, Li.ols1 skrev: Ikke lenge siden jeg leste om ei som tidligere var sykelig overvektig, og hun sa selv at hun farget håret i alle mulige farger, brukte mye sminke, negler, vipper osv. alt for å ta fokuset bort fra kroppen sin. Nå som hun var "normalvektig" hadde hun ikke lenger samme behovet. Ikke sikkert det er slik for HD, men tanken er jo spennende. Uansett årsak synes jeg det er bra at vi alle er forskjellige og liker forskjellige ting. Husker godt at hun skrev akkurat det samme på bloggen da hun hadde gått ned masse første gang. At hun ikke lenger følte det samme behovet for den store mengden sminke, stylet hår, smykker og negler. Så er nok absolutt noe i det du sier der. 7
Trollmora Skrevet 4. september 2018 #9317 Skrevet 4. september 2018 God tur HD. Håper du tar en aldri så liten SoMe pause nå mens du har ferie, leve i nuet og lade batteriene. 3
Butternut Skrevet 5. september 2018 #9318 Skrevet 5. september 2018 Virker ikke sånn mtp dagens snap...... føler jeg har sett noe som opprinnelig skulle sendes til mannen. 18
Perle Skrevet 5. september 2018 #9319 Skrevet 5. september 2018 2 timer siden, Butternut skrev: Virker ikke sånn mtp dagens snap...... føler jeg har sett noe som opprinnelig skulle sendes til mannen. Ja, off den var vulger... 9
Pæddan Skrevet 5. september 2018 #9320 Skrevet 5. september 2018 (endret) Akkurat det siste bildet var bare helt vulgært og mindre flatterende. Pleier å forsvare denne unge damen, men dette var heller et bilde som passer å forbli på kamerarullen , og IKKE publisert for allmuen. Endret 6. september 2018 av Pæddan 13
Fremhevede innlegg