Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg også kan få bikinibildene mine i VG. Er nemlig også sykt fornøyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva er det med disse som nærmest tilber henne, hva er det de ikke ser...eller vil se??

 

Tror det er mange som føler de kan identifisere seg med henne,med tanke på kampen mot vekten og  presset mange føler på at de må være tynne,osv..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Det er helt opplagt at ingen av dere i denne tråden leser bloggen hennes fordi dere er oppriktig interessert i trening og livsstilsendring.

Dere storkoser dere over nedturene hennes og konspirerer over oppturene hennes.
Hun har aldri gjort noe dere synes er godt nok.

 

  • Går hun ned i vekt jamrer dere om at hun burde ha gått ned enda mer.
  • Lager hun et innlegg om mat sier dere at hun må spise junk i skjul. 
  • Dere påtar dere retten til å si at hun ikke skal få lov til å være sliten & umotivert. 
    Fordi man kan ikke være sliten & umotivert når man trener og spiser sunt. 

Fra hun fortalte om sin deltakelse i Østfold Triathlon, har dere sittet på ræva
og pratet om hvordan hun IKKE kommer til å fullføre.

  • At hun er ALT for dårlig trent.
  • At hun kommer til å pådra seg en skade.
  • At hun kommer til å late som at hun er syk.
  • At hun ikke kommer til å møte.
  • At hun ikke kommer til å fullføre. 

Og hvis hun klarer å fullføre Østfold Triathlon kan jeg banne på at dere vil sitte i ukesvis
og kose dere med at hun ikke klarte å fullføre på bedre tid. 

 

Det er som om dere sitter klare for å sprette champagnen for å feire at hun har feilet.   

 

Og i deres øyne så vil hun feile - uansett. 

Endret av Bond
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt opplagt at ingen av dere i denne tråden leser bloggen hennes fordi dere er oppriktig interessert i trening og livsstilsendring.

Dere storkoser dere over nedturene hennes og konspirerer over oppturene hennes.

Hun har aldri gjort noe dere synes er godt nok.

 

  • Går hun ned i vekt jamrer dere om at hun burde ha gått ned enda mer.
  • Lager hun et innlegg om mat sier dere at hun må spise junk i skjul.
  • Dere påtar dere retten til å si at hun ikke skal få lov til å være sliten & umotivert.

    Fordi man kan ikke være sliten & umotivert når man trener og spiser sunt.

Fra hun fortalte om sin deltakelse i Østfold Triathlon, har dere sittet på ræva

og pratet om hvordan hun IKKE kommer til å fullføre.

  • At hun er ALT for dårlig trent.
  • At hun kommer til å pådra seg en skade.
  • At hun kommer til å late som at hun er syk.
  • At hun ikke kommer til å møte.
  • At hun ikke kommer til å fullføre.
Og hvis hun klarer å fullføre Østfold Triathlon kan jeg banne på at dere vil sitte i ukesvis

og kose dere med at hun ikke klarte å fullføre på bedre tid.

Det er som om dere sitter klare for å sprette champagnen for å feire at hun har feilet.

Og i deres øyne så vil hun feile - uansett.

Godt innlegg! Utrolig hvordan enkelte i denne tråden klarer å vinkel ALT hun gjør til noe negativt. Når hun stiller i bikini i VG, så "overeksponerer hun seg" og får all mulig kritikk for hvordan hun har gått fra å prøve å bli så fit som mulig, til nærmest å ha "gitt opp". Men dersom hun hadde gått ut i VG og sagt at hun ikke ville gå i bikini pga f.eks vekt, da hadde hun fått kritikk for å "ikke å tørre, når hun selv sier at alle bør få gå i bikini uansett størrelse". Damned if you do, damned if you don't.

Jeg er ingen fast leser av bloggen hennes, og jeg driter forsåvidt i hva hun har gjort før og hvorvidt hun står for det eller ei. Jeg kjenner henne ikke, har ingen spesiell formening om henne som person. Men jeg syns hun har vært flink som har kvittet seg med en del kilo (JA jeg vet, hun har gått opp en del av de igjen!) for jeg vet selv hvor vanskelig det er.

Men det er en del her som går henne så voldsomt etter i sømmene, alt blir lest ned i minste detalj, hvert bilde blir omtrent studert med lupe. Også leter man tydeligvis etter feil og noe å ta henne på. Jeg forstår det ikke. Men for all del, de får bare kjøre på. Syns bare det er trist at vi skal drive med denne "drittslengingen", når noen tar andre valg eller lever livet på en måte vi ikke er enige i.

Kan vi ikke bare være venner æ? :)

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Piiiip

Det er helt opplagt at ingen av dere i denne tråden leser bloggen hennes fordi dere er oppriktig interessert i trening og livsstilsendring.

Dere storkoser dere over nedturene hennes og konspirerer over oppturene hennes.

Hun har aldri gjort noe dere synes er godt nok.

 

  • Går hun ned i vekt jamrer dere om at hun burde ha gått ned enda mer.
  • Lager hun et innlegg om mat sier dere at hun må spise junk i skjul. 
  • Dere påtar dere retten til å si at hun ikke skal få lov til å være sliten & umotivert. 

    Fordi man kan ikke være sliten & umotivert når man trener og spiser sunt. 

Fra hun fortalte om sin deltakelse i Østfold Triathlon, har dere sittet på ræva

og pratet om hvordan hun IKKE kommer til å fullføre.

  • At hun er ALT for dårlig trent.
  • At hun kommer til å pådra seg en skade.
  • At hun kommer til å late som at hun er syk.
  • At hun ikke kommer til å møte.
  • At hun ikke kommer til å fullføre. 

Og hvis hun klarer å fullføre Østfold Triathlon kan jeg banne på at dere vil sitte i ukesvis

og kose dere med at hun ikke klarte å fullføre på bedre tid. 

 

Det er som om dere sitter klare for å sprette champagnen for å feire at hun har feilet.   

 

Og i deres øyne så vil hun feile - uansett. 

 

 

Spot on!!!  Applaus til deg :) :)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er imponerende at hun fullfører triathlon og hun har inspirert meg til å ta en 5 km joggetur selv idag. Synes reisen denne våren etter sykdommen har vært veldig bra treningsmessig :-) er spent på hvordan det går/gikk i dag!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulvepopcorn

Jeg er også imponert. Hun viser at overvektige så absolutt kan fullføre, selv om det var langt fra toppen! Veldig moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra innsats! Jeg er imponert. :tommel: 

Endret av Sandie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Piiiip

Så bra!!! Men jeg lurer på hvor alle de som gnåler ble av? Ikke mer å klage på nå?

Godt jobba. Hadde aldri deltatt på noe triatlon og jeg er godt trent :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!! Men jeg lurer på hvor alle de som gnåler ble av? Ikke mer å klage på nå?

Godt jobba. Hadde aldri deltatt på noe triatlon og jeg er godt trent :)

Det går an å ha to tanker i hodet samtidig. F.eks er det fullt mulig å reagere på ting en person gjør/sier/ikke gjør/lyver om osv og samtidig klare å identifisere at en bragd er en bragd og gi props for det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gundagrynte

Det går an å ha to tanker i hodet samtidig. F.eks er det fullt mulig å reagere på ting en person gjør/sier/ikke gjør/lyver om osv og samtidig klare å identifisere at en bragd er en bragd og gi props for det.

Takk :) Og jeg har faktisk gratulert henne og gitt kred for at hun gjennomførte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp lest innlegget hennes om Østfold Triatlon og sitter igjen med et litt sånn bob-bob inntrykk. Fantastisk at hun fullførte!! Men lurer litt på hva det er med coachen hennes som anbefaler/støtter at hun skal delta på full løype i triathlon når hun er i så dårlig form sammelignet med de andre at de er kommet i mål lenge før hun begynner på løpe-etappen (ref innlegget på bloggen hennes). 

 

Jeg hadde ikke hatt "baller" nok til å fullføre hvis jeg lå så dårlig at at ambulansen kjørte bak meg og de frivillige syklet ved siden av meg om kom med oppmuntrende tilrop så ALL respekt til henne! Men stiller meg ganske skeptisk til rådgiveren/coachen hennes som har gitt henne et så ambisiøst opplegg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...