Hjärtat Skrevet 23. juli 2018 #8541 Del Skrevet 23. juli 2018 2 timer siden, Trollmora skrev: Å der var det sykdom igjen.... Aldri opplevd noen som er så mye syk som HD altså, selv ikke småbarnsmødre hvor barna tar med seg basselusker hjem fra barnehagen.... Hvor ser du at hun er syk? Kan ikke se det er nevnt hverken på insta, bloggen eller snap? Og hva så om hun er syk? Dette har blitt diskutert hundrevis av ganger. Så utrolig unødvendig ting å henge seg opp i. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 23. juli 2018 #8542 Del Skrevet 23. juli 2018 10 minutter siden, Hjärtat skrev: Hvor ser du at hun er syk? Kan ikke se det er nevnt hverken på insta, bloggen eller snap? Og hva så om hun er syk? Dette har blitt diskutert hundrevis av ganger. Så utrolig unødvendig ting å henge seg opp i. I dag og I går på snap. Jeg henger vel meg opp I det jeg vil - om det er diskutert tusenvis av ganger.....det er vel fremdeles et diskusjonforum? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 23. juli 2018 #8543 Del Skrevet 23. juli 2018 Hvis slanke kvinner blir syke er det uflaks. Men hvis tjukkasdamer blir syke er det garantert fordi de er tjukkaser. Derfor er dette viktig å påpeke, slik at ungdommen blir advart, og ikke fristes til å gå i tjukkasfella! 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. juli 2018 #8544 Del Skrevet 23. juli 2018 ☝🏼 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 23. juli 2018 #8545 Del Skrevet 23. juli 2018 (endret) Please! Jeg er tjukkas, og aldri «forkjølelsesyk». HD har et enormt sympati- og oppmerksomhetsbehov. Sikkert flott å få masse koselige meldinger fra følgerne som ønsker god bedring i stedet for slibrige mannfolk. Endret 23. juli 2018 av Prinsesse788 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 23. juli 2018 #8546 Del Skrevet 23. juli 2018 25 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Please! Jeg er tjukkas, og aldri «forkjølelsesyk». Samme her! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 23. juli 2018 #8547 Del Skrevet 23. juli 2018 1 time siden, Trollmora skrev: I dag og I går på snap. Jeg henger vel meg opp I det jeg vil - om det er diskutert tusenvis av ganger.....det er vel fremdeles et diskusjonforum? Har hun slettet det, da? Jeg ser det ikke. Siste jeg så var at hun var på jobb. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 23. juli 2018 #8548 Del Skrevet 23. juli 2018 10 minutter siden, Hjärtat skrev: Har hun slettet det, da? Jeg ser det ikke. Siste jeg så var at hun var på jobb. Det vet jeg ikke, i går kjøpte hun Paracet og viste finger til immunforsvaret. I dag tidlig sa hun på snap at hun var blitt syk igjen men skulle på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 23. juli 2018 #8549 Del Skrevet 23. juli 2018 3 minutter siden, Trollmora skrev: Det vet jeg ikke, i går kjøpte hun Paracet og viste finger til immunforsvaret. I dag tidlig sa hun på snap at hun var blitt syk igjen men skulle på jobb. Ah. Borte nå i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 23. juli 2018 #8550 Del Skrevet 23. juli 2018 Nå har folk forskjellig grense for hva de anser som «syk», da. Mannen i huset, f.eks., har influensa bare han er forkjølet og har vondt i halsen samtidig. Og ja - jeg himler med øynene bak ryggen hans når han setter i gang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. juli 2018 #8551 Del Skrevet 24. juli 2018 Ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner samt svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 24. juli 2018 #8552 Del Skrevet 24. juli 2018 På 21.7.2018 den 22.15, Miranda16 skrev: Hva andre gjør er ikke relevant i denne tråden. Å påpeke at hun lyver så hun tror det selv, er relevant for diskusjonen Så hun lyver når hun innrømmer noe? Litt av en kontradiksjon. 23 timer siden, Aricia skrev: Hvis slanke kvinner blir syke er det uflaks. Men hvis tjukkasdamer blir syke er det garantert fordi de er tjukkaser. Derfor er dette viktig å påpeke, slik at ungdommen blir advart, og ikke fristes til å gå i tjukkasfella! It's funny coz it's true 😅 23 timer siden, Trollmora skrev: Samme her! Samme her. Men jeg er oppegående nok til å innse at det er ikke sånn for alle. da jeg jobbet i en jobb der jeg vsr mye i kontakt med folk, var jeg syk oftere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 24. juli 2018 #8553 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) 34 minutter siden, tunaen skrev: Så hun lyver når hun innrømmer noe? Litt av en kontradiksjon. Poenget er at troverdighet handler om at man er konsekvent. At hun lyver over tid og at løgn er et mønster, forsvinner kredibiliteten. Så lurer folk på hvorfor så mange ikke tror på det hun poster i some? Endret 24. juli 2018 av Miranda16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 24. juli 2018 #8554 Del Skrevet 24. juli 2018 1 time siden, Miranda16 skrev: Poenget er at troverdighet handler om at man er konsekvent. At hun lyver over tid og at løgn er et mønster, forsvinner kredibiliteten. Så lurer folk på hvorfor så mange ikke tror på det hun poster i some? Er selvmotsigelser, særlig over tid, nødvendigvis å betrakte som løgner? Løgner krever forsett, for eksempel, og bevisst intensjon om å føre noen bak lyset, gjerne for å oppnå en fordel selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 24. juli 2018 #8555 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) 11 minutter siden, Aricia skrev: Er selvmotsigelser, særlig over tid, nødvendigvis å betrakte som løgner? Løgner krever forsett, for eksempel, og bevisst intensjon om å føre noen bak lyset, gjerne for å oppnå en fordel selv. Ja, skjønner det er ulike oppfatninger om det og det er selvfølgelig helt greit. Noen mener at det er løgner andre mener det er selvmotsigelser, noen mener det er en blanding Endret 24. juli 2018 av Miranda16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 24. juli 2018 #8556 Del Skrevet 24. juli 2018 Hadde hun ikke bestemt seg for operasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 24. juli 2018 #8557 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) 34 minutter siden, Jolanda skrev: Hadde hun ikke bestemt seg for operasjon? Ser ut som det er endel frem og tilbake, noe jeg skjønner godt. Operasjon er ingen lettvint løsning og krever hard jobbing og er en kjempestor omveltning både fysisk og psykisk Endret 24. juli 2018 av Miranda16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 24. juli 2018 #8558 Del Skrevet 24. juli 2018 Veldig bra å bruke god tid og vurdere operasjon nøye. Jeg brukte mer enn fem år på å bestemme meg, og det er jeg glad for (selv om jegi kke nagrer). Man må være villig til å leve med omfanget av bivirkningene, og de er svært individuelle. Det er ingen easy fix. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 24. juli 2018 #8559 Del Skrevet 24. juli 2018 1 time siden, Miranda16 skrev: Ser ut som det er endel frem og tilbake, noe jeg skjønner godt. Operasjon er ingen lettvint løsning og krever hard jobbing og er en kjempestor omveltning både fysisk og psykisk Selvfølgelig. Jeg bare har ikke fulgt med og det siste jeg (mener å huske at) jeg leste var at hun hadde bestemt seg for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 24. juli 2018 #8560 Del Skrevet 24. juli 2018 2 minutter siden, Jolanda skrev: Selvfølgelig. Jeg bare har ikke fulgt med og det siste jeg (mener å huske at) jeg leste var at hun hadde bestemt seg for det. Er litt forvirret selv, men skjønner hvorfor hun er ambivalent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg