Gjest Beatbox Skrevet 27. juni 2018 #8301 Del Skrevet 27. juni 2018 13 minutter siden, Birdo skrev: Ja, det skulle dere vel likt - at dere fikk snakke dritt uten at noen sa imot. Jeg leser her inne fordi jeg liker Helene. Vil si det er bedre enn at du følger henne fordi du ikke gjør det. Jeg følger ikke HD Hun er all over the place så det trenger man faktisk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 27. juni 2018 #8302 Del Skrevet 27. juni 2018 Akkurat nå, Beatbox skrev: Jeg følger ikke HD Hun er all over the place så det trenger man faktisk ikke. Overalt er hun absolutt ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 27. juni 2018 #8303 Del Skrevet 27. juni 2018 1 time siden, Birdo skrev: Overalt er hun absolutt ikke. Ble kjent med HD på kg faktisk. Følger henne på snap og Facebook og selv jeg som følger og liker henne opplever henne ikke som all over the place. Enig med deg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 27. juni 2018 #8304 Del Skrevet 27. juni 2018 6 timer siden, Rubella skrev: «Mage» hadde holdt lenge! Hvorfor er det viktig for deg? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binnie Skrevet 27. juni 2018 #8305 Del Skrevet 27. juni 2018 5 timer siden, Birdo skrev: Er jo bare å la være og lese?🤷♀️ Ja, ikke sant? Men det er vel som Raga Rockers synger: "Er det ikke deilig å ha noen og hate?"🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloi Skrevet 27. juni 2018 #8306 Del Skrevet 27. juni 2018 4 timer siden, Birdo skrev: Ja, det skulle dere vel likt - at dere fikk snakke dritt uten at noen sa imot. Jeg leser her inne fordi jeg liker Helene. Vil si det er bedre enn at du følger henne fordi du ikke gjør det. Du må gjerne si det du mener, og så sier vi det vi mener. Du får starte en ny tråd "Kun for oss som LIKER Helene Drage", da😊 Du har ikke mer rett til å komme med din mening enn det vi andre har. Om du føler deg som et bedre menneske enn oss så er det flott for deg😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 27. juni 2018 #8307 Del Skrevet 27. juni 2018 (endret) 1 time siden, Ellevill skrev: Hvorfor er det viktig for deg? Overhodet ikke viktig for meg - bare småirriterende og «puteflaut» å observere folk med så lite selvinnsikt. 😛 Men for all del, påvirker jo ikke livet mitt i noen som helst grad ellers. Det gjør forsåvidt ingen bloggere, men vi diskuterer de jo her uansett. Dessuten synes jeg det er trist at hun lever i slik fornektelse. Det første steget for å få til en endring i livet ens er jo å innrømme og innse at man faktisk har et problem. Så lenge hun driver med semi-fornektelse så kommer hun aldri til å komme seg ut av fedmen på lang sikt. Hun kommer med små «åpenbaringer» ofte, men klarer aldri å stå for det etter noen dager - og da kommer nye unnskyldninger. Hun er så søt og livlig og virker som en genuint god person men som sliter med et voldsomt kaos inni seg. Jeg har selv LANG erfaring med både kraftig angst og alvorlig depresjon, og vet hvor jævlig psykisk sykdom er. Jeg unner henne virkelig å bli bedre både fysisk og psykisk - derfor er det så irriterende å være vitne til denne evinnelige runddansen! Endret 27. juni 2018 av Rubella 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 27. juni 2018 #8308 Del Skrevet 27. juni 2018 16 minutter siden, Halloi skrev: Du må gjerne si det du mener, og så sier vi det vi mener. Du får starte en ny tråd "Kun for oss som LIKER Helene Drage", da😊 Du har ikke mer rett til å komme med din mening enn det vi andre har. Om du føler deg som et bedre menneske enn oss så er det flott for deg😊 Helt greit å ikke like noen, men man trenger da ikke å rakke ned på de for det. Denne tråden her er stappfull av utrolig nedsettende og stygge kommentarer om kroppen til en person, bare fordi hun velger å være offentlig. Og ja, om et bra menneske defineres utifra hvordan man snakker om andre, spesielt en menneske som aldri har gjort deg noe, da er jeg et bedre menneske enn mange her. Hersketeknikker kan du forøvrig legge fra deg, det fungerer ikke på meg. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 28. juni 2018 #8309 Del Skrevet 28. juni 2018 5 timer siden, Halloi skrev: Du må gjerne si det du mener, og så sier vi det vi mener. Du får starte en ny tråd "Kun for oss som LIKER Helene Drage", da😊 Du har ikke mer rett til å komme med din mening enn det vi andre har. Om du føler deg som et bedre menneske enn oss så er det flott for deg😊 Der eksisterer allerede en slik tråd, men den dødde raskt ut uten aktivitet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. juni 2018 #8310 Del Skrevet 28. juni 2018 Ryddet for innhold med opphavsrett og svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 2. juli 2018 #8311 Del Skrevet 2. juli 2018 Aner jeg en smule misunnelse i dagens blogginnlegg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 2. juli 2018 #8312 Del Skrevet 2. juli 2018 20 minutter siden, tutsi123 skrev: Aner jeg en smule misunnelse i dagens blogginnlegg? Kan du utdype? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 2. juli 2018 #8313 Del Skrevet 2. juli 2018 Nå er det ingen toppbloggere som slipper unna når det kommer til eksponering av barn og jeg synes tema diskuteres enormt og godt på KG. Skjønner ikke hva hun vil frem til? Anne Birth, Anna R, CBE, Marna Haugen, Camilla Øvestad, Mammasom16 etc,etc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 2. juli 2018 #8314 Del Skrevet 2. juli 2018 41 minutter siden, Miranda16 skrev: Nå er det ingen toppbloggere som slipper unna når det kommer til eksponering av barn og jeg synes tema diskuteres enormt og godt på KG. Skjønner ikke hva hun vil frem til? Anne Birth, Anna R, CBE, Marna Haugen, Camilla Øvestad, Mammasom16 etc,etc Felles for alle bloggere er oppmerksomhetssyken..hun er intet unntak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cookiewookie Skrevet 2. juli 2018 #8315 Del Skrevet 2. juli 2018 Jeg syns alltid det er så festlig med Helene sine "jeg vil slanke meg, men jeg vil ikke slanke meg"-innlegg. Ref. "prosjekt ned i vekt og sommerkos" og flere som jeg ikke har ork til å hente frem. Forstår at hun tenker sunn balanse, altså. Men festlig uansett hvis man ser litt på det som ligger under. Håper forøvrig at hun lykkes siden hun har kjempet med overvekt så lenge. Alle fortjener god helse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 2. juli 2018 #8316 Del Skrevet 2. juli 2018 3 timer siden, Miranda16 skrev: Nå er det ingen toppbloggere som slipper unna når det kommer til eksponering av barn og jeg synes tema diskuteres enormt og godt på KG. Skjønner ikke hva hun vil frem til? Anne Birth, Anna R, CBE, Marna Haugen, Camilla Øvestad, Mammasom16 etc,etc Jeg har flere ganger tenkt på akkurat det hun tar opp i det siste innlegget. Det er bare å lese i trådene her inne. Må innrømme at jeg ikke har fulgt med på alle de nevnte bloggene (eller trådene om dem), men jeg har registrert stor forskjell på de få jeg kjenner til. Noen bloggere blir kjørt gjennom kverna så til de grader uansett hva de gjør, mens når det gjelder andre, blir eksponering av barn/ alkohol/ kjøpepress/ kroppspress/ økonomi/ hva som helst annet så vidt nevnt, og det lille som sies om den siste gruppen, er mye mer saklig enn i de lengste trådene. Jeg kunne faktisk tenkt meg å diskutere det i en egen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Truka Skrevet 2. juli 2018 #8317 Del Skrevet 2. juli 2018 26 minutter siden, cookiewookie skrev: Jeg syns alltid det er så festlig med Helene sine "jeg vil slanke meg, men jeg vil ikke slanke meg"-innlegg. Ref. "prosjekt ned i vekt og sommerkos" og flere som jeg ikke har ork til å hente frem. Forstår at hun tenker sunn balanse, altså. Men festlig uansett hvis man ser litt på det som ligger under. Håper forøvrig at hun lykkes siden hun har kjempet med overvekt så lenge. Alle fortjener god helse. Der er jeg og....jeg vil slanke meg og kose meg. Vanskelig å velge, i grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 2. juli 2018 #8318 Del Skrevet 2. juli 2018 1 time siden, ti10 skrev: Jeg har flere ganger tenkt på akkurat det hun tar opp i det siste innlegget. Det er bare å lese i trådene her inne. Må innrømme at jeg ikke har fulgt med på alle de nevnte bloggene (eller trådene om dem), men jeg har registrert stor forskjell på de få jeg kjenner til. Noen bloggere blir kjørt gjennom kverna så til de grader uansett hva de gjør, mens når det gjelder andre, blir eksponering av barn/ alkohol/ kjøpepress/ kroppspress/ økonomi/ hva som helst annet så vidt nevnt, og det lille som sies om den siste gruppen, er mye mer saklig enn i de lengste trådene. Jeg kunne faktisk tenkt meg å diskutere det i en egen tråd Det er jo naturlig at de som ligger på topp og blir diskutert mest. Bare å pløye gjennom nevnte bloggere. Det HD prøver å argumentere med synes jeg er å overdrive. Nå elsker hun å disse toppbloggerne da for å få seg selv til å virke som Mor Teresa så nå så en mulighet. Jørgine eksponerer massivt, men det er ikke slik at barneeksponering ikke får viet plass. Det er faktisk dette tema som blir diskutert mest av alle temaer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 2. juli 2018 #8319 Del Skrevet 2. juli 2018 1 time siden, cookiewookie skrev: Jeg syns alltid det er så festlig med Helene sine "jeg vil slanke meg, men jeg vil ikke slanke meg"-innlegg. Ref. "prosjekt ned i vekt og sommerkos" og flere som jeg ikke har ork til å hente frem. Forstår at hun tenker sunn balanse, altså. Men festlig uansett hvis man ser litt på det som ligger under. Håper forøvrig at hun lykkes siden hun har kjempet med overvekt så lenge. Alle fortjener god helse. Det å kose seg for en som overspiser er noe de aller fleste ikke tillate seg. Hun har gått massivt opp og ned i vekt fordi hun har og tillater seg dette. Det er nok mye av årsaken til at hun går på smell etter smell. En som skal bli nykter, kan ikke kose seg med alkohol nå og da. Avhengighet er avhengighet uansett om man overspiser, misbruker narkotika eller alkohol. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 2. juli 2018 #8320 Del Skrevet 2. juli 2018 7 minutter siden, Miranda16 skrev: Det å kose seg for en som overspiser er noe de aller fleste ikke tillate seg. Hun har gått massivt opp og ned i vekt fordi hun har og tillater seg dette. Det er nok mye av årsaken til at hun går på smell etter smell. En som skal bli nykter, kan ikke kose seg med alkohol nå og da. Avhengighet er avhengighet uansett om man overspiser, misbruker narkotika eller alkohol. Et problem som faktisk gjør det å behandle avhengighet av mat så utrolig vanskelig, er at vi faktisk MÅ ha mat for å leve, men vi må ikke ha alkohol/rusmidler for å leve. Man kan overspise på hva som helst, også sunn mat, og det er ikke bra for kroppen, og ikke for hodet heller, da det forsterker avhengighetsatferden. Håper HD klarer å finne den balansen som er best for henne. Kjenner matavhengige som er totalt ‘avholden’ ift til kosemat, godteri, dessert osv, men kjenner også de som klarer å spise stort sett sunt, og så junk/godis innimellom. Så det er mulig. En må bare finne ut av det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg