Gå til innhold

Helene Drage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gundagrynte

Ja, jeg synes det er merkelig at folk er så besatt av hva hun veier. Hun er på ingen måte programforpliktet til å oppgi vekten sin. Om du leser bloggen hennes som et partiprogram så bør du ta på deg noen andre briller og lese på nytt.

Å gjespe av andres innlegg er bare ufint og det er faktisk veldig vanskelig å ta deg og dine meninger/poeng seriøst når du oppfører deg slik.

Eneste grunnen til at jeg skrev *gjesp* var for å markere hvor lei jeg er av å si/forklare de samme tingene gang på gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste grunnen til at jeg skrev *gjesp* var for å markere hvor lei jeg er av å si/forklare de samme tingene gang på gang..

Problemet er jo nettopp det.

Du tilfører *ingenting* nytt til denne debatten.

Det går i den samme tralten.

Om og om og om igjen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Problemet er jo nettopp det.

Du tilfører *ingenting* nytt til denne debatten.

Det går i den samme tralten.

Om og om og om igjen.

Back at`ya! Hva tilfører du??

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Common sense?

Om at det er helt greit å lyve....gi råd og tips om ting man ikke har peiling på osv??? Jeg ser dessverre at endel folk syns at det er ikke noe å mase om...trist utvikling egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om at det er helt greit å lyve....gi råd og tips om ting man ikke har peiling på osv??? Jeg ser dessverre at endel folk syns at det er ikke noe å mase om...trist utvikling egentlig..

Igjen:

Du gjentar deg selv.

Du sier det samme som du har sagt i de forrige 160 innleggene dine.

Den som roper høyest og lengst blir kanskje hørt - men har ikke nødvendigvis rett av den grunn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Igjen:

Du gjentar deg selv.

Du sier det samme som du har sagt i de forrige 160 innleggene dine.

Den som roper høyest og lengst blir kanskje hørt - men har ikke nødvendigvis rett av den grunn.

..og det plager deg...fordi?? Hvis du syns at det er så plagsomt..da lurer jeg på hvorfor du deltar i debatten? Når ble det feil å mene at løgn er feil?? Som det blir sagt; en god ting kan ikke sies for ofte.....Og da rundet jeg iflg deg 161 innlegg.....Så her påberoper jeg meg å ha rett...og det gjør jeg svært sjelden.

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og det plager deg...fordi?? Hvis du syns at det er så plagsomt..da lurer jeg på hvorfor du deltar i debatten? Når ble det feil å mene at løgn er feil?? Som det blir sagt; en god ting kan ikke sies for ofte.....Og da rundet jeg iflg deg 161 innlegg.....Så her påberoper jeg meg å ha rett...og det gjør jeg svært sjelden.

Det er veldig lenge siden du sa en god ting i denne tråden. Du påpeker ikke løgn, du bare kommer med spekulasjoner (og de samme spekulasjonene om og om og om igjen).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Jøjemeg her er det virkelig noen som bruker store deler av tiden til å saumfare Drage bloggen..........

Er ikke uvanlig at man går opp i vekt etter en vektnedgang. Hva med å heller fokusere på sitt eget kosthold og ikke gjør hva bloggere nødvendigvis gjør. Man kan plukke opp noen gode tips og ideer helt sikkert, men her inne ser det jo ut som folk virkelig går i sømmene hva hun gjør og hvordan hun står, hva hun har på seg etc.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget på bloggen får meg til å lure på hvilket kosthold hun har.

Er det ingen som hjelper henne med dette?

Hun skriver at hun koser seg med "en sjokoladebit midt i uka".Det virker lite sannsynlig at man skal gå så mye opp i vekt om man samtidig trener så mye og spiser så sunt som hun skriver hun gjør.

At hun mener hun ser sunnere ut nå enn på bildet i midten virker også rart,da hun er helsefarlig overvektig nå.Hvis man trener og spiser riktig skal man heller ikke miste muskelmassen under slanking slik hun skriver hun har gjort.

Dersom hun trives med vekten er det jo greit,men hele innlegget fremstår som en falitterklæring.At hun på en måte har gitt opp å få normal vekt,men later som hun er fornøyd for å ikke tape ansikt?Synes litt synd på henne når jeg leste det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hun skriver at hun koser seg med "en sjokoladebit midt i uka".Det virker lite sannsynlig at man skal gå så mye opp i vekt om man samtidig trener så mye og spiser så sunt som hun skriver hun gjør.

At hun mener hun ser sunnere ut nå enn på bildet i midten virker også rart,da hun er helsefarlig overvektig nå.Hvis man trener og spiser riktig skal man heller ikke miste muskelmassen under slanking slik hun skriver hun har gjort.

Dersom hun trives med vekten er det jo greit,men hele innlegget fremstår som en falitterklæring.At hun på en måte har gitt opp å få normal vekt,men later som hun er fornøyd for å ikke tape ansikt?Synes litt synd på henne når jeg leste det.

Hun er iferd med å utdanne seg innen kosthold men tilbyr allerede kundene sine matplaner/forslag...Ugreit mener jeg......Og at hun skriver: *vektmessig veier jeg kanskje mer*...Kanskje?? Når man ser og hun selv sier at hun har lagt på seg..Hvorfor da bruke begrepet kanskje???? Fornektelse eller hva?

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Utrolig hvor forskjellig man kan lese ting. Jeg leser det mer som at hun ikke har gitt opp, men at hun skal gå ned i vekt uten å stresse og mislike seg selv.

Hun har jo ikke spist riktig før, det er jo derfor hun har mistet muskelmasse. Hun sier jo rett ut at hun har spist feil - på 1000 kalorier til dagen er det en selvfølge at muskelmassen tæres på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor forskjellig man kan lese ting. Jeg leser det mer som at hun ikke har gitt opp, men at hun skal gå ned i vekt uten å stresse og mislike seg selv.

Jeg håper du har rett.

Synes bare det virker som hun forandrer meninger og innstilling veldig ofte.Og det at kun litt sjokolade har medført en så stor vektøkning tror jeg ikke noe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Hun har jo ikke spist riktig før, det er jo derfor hun har mistet muskelmasse. Hun sier jo rett ut at hun har spist feil - på 1000 kalorier til dagen er det en selvfølge at muskelmassen tæres på.

Den dietten på 1000 kcal..eller 800 som hun selv har sagt fikk hun av den coachen hun hadde da som da må ha vært klar over at hun i den perioden også trente 2 ganger pr dag pga fotoshooten....Finner det merkelig at en coach foreslår en såpass streng diett dersom tap av muskelmasse er resultatet...

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Jeg håper du har rett.

Synes bare det virker som hun forandrer meninger og innstilling veldig ofte.Og det at kun litt sjokolade har medført en så stor vektøkning tror jeg ikke noe på.

Det har hun jo ikke påstått heller, at kun litt sjokolade har skylda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Den dietten på 1000 kcal..eller 800 som hun selv har sagt fikk hun av den coachen hun hadde da som da må ha vært klar over at hun i den perioden også trente 2 ganger pr dag pga fotoshooten....Finner det merkelig at en coach foreslår en såpass streng diett dersom tap av muskelmasse er resultatet...

De spiser jo så lite i biggest loser også, så gudene må vite hvorfor de tar sånne syke avgjørelser. Det er vel fordi de vil se raske resultater, ikke langvarige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GlutenBlaster

Når man har 20 kg ekstra fett på kroppen er dette 150 000 kalorier ready for grabs når som helst. Å gå så lavt På kcal så lenge man spiser nok protein er helt uproblematisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hun jo ikke påstått heller, at kun litt sjokolade har skylda.

Det blir så tåkelagt på en måte..Hun skriver at hun med sin nåværende vekt kan unne seg litt sjokolade midt i uken om hun vil.Samtidig som hun ellers spiser relativt sunt og trener 6 ganger per uke.Javel. Man hva definisjonen "relativt sunt" innebærer står det ikke noe om.Det hadde det vært litt interessant å vite. De fleste som slanker seg vet jo hva de legger på seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Når man har 20 kg ekstra fett på kroppen er dette 150 000 kalorier ready for grabs når som helst. Å gå så lavt På kcal så lenge man spiser nok protein er helt uproblematisk

For spesielt interesserte er det sikkert helt uproblematisk, for en livsstilsendring er det helt idiotisk, med mindre man vil fucke opp forholdet sitt til mat enda mer. Har man et usunt kosthold er ikke løsningen å gjøre det usunt andre veien løsningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

For spesielt interesserte er det sikkert helt uproblematisk, for en livsstilsendring er det helt idiotisk, med mindre man vil fucke opp forholdet sitt til mat enda mer. Har man et usunt kosthold er ikke løsningen å gjøre det usunt andre veien løsningen.

Det er ikke usunt om du er feit nok. På samme måte som at det er akkurat det samme som skjer om man for eksempel kirurgisk reduserer magesekken.

Problemet er vel heller at dersom du bruker mat som selvmedisinering når livet er kjipt (som hun har innrømmet å drevet mye med emosjonell spising på bloggen) så er det ingen diett som hjelper. Må få orden på livet og hodet for at det skal ordne seg på sikt. At det er lavt kaloriantall som har "skylden" er bare enklere å si enn "jeg linker sammen følelser og mat".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...