Miranda16 Skrevet 29. mai 2018 #7841 Skrevet 29. mai 2018 13 minutter siden, Devilmom skrev: Det virker som enkelte leter etter ting og ta Helene for koste hva det koste vil Når noen konsekvent lyver, villeder leserne og selv mener hun er ekte og ærlig, så er det helt innenfor å diskutere 14
Birdo Skrevet 29. mai 2018 #7842 Skrevet 29. mai 2018 4 timer siden, Devilmom skrev: Det virker som enkelte leter etter ting og ta Helene for koste hva det koste vil Jepp. La nå jenta leve livet sitt. Det er da ingen som lider av henne. 9
Kartoffel Skrevet 30. mai 2018 #7843 Skrevet 30. mai 2018 Jeg syns det blir selvmotsigende å ha (nok et) innlegg om å elske kroppen sin og drite i hvordan man ser ut fordi det ikke er viktig, rett etter et innlegg som handler om hvor mye man kan forandre kroppen sin på 16 dager (for å få lov til å ta slankeoperasjon). 19
Trollmora Skrevet 30. mai 2018 #7844 Skrevet 30. mai 2018 15 timer siden, Miranda16 skrev: Altså hun gikk fra sukkerstopp, til sukkereduksjon, til sukkerstopp. Hun bør bestemme seg da hun har lesere som tok utfordringen. HD burde bare ha holdt dette prosjektet for seg selv dersom hun visste at dette ville hun ikke klare å gjennomføre det. De som vet litt om avhengighet, vet at dersom man skal ha sjans på å kvitte seg med den, så nytter det ikke å trappe ned eller unne seg noe nå og da. Man må slutte helt. Dette vet hun.Ikke engang en operasjon motiverer henne. Jeg skjønner ikke hvordan en operasjon vil løse suget etter søtt? Ref gårsdagens snap sier hun at kveldene er problemet....hun har så lyst på noe. (Jeg trodde dagene på jobb, at hun ikke hadde tid til å spise ordentlig men endte opp med dritt var problemet sånn som hun har framlagt det) Det er fullt mulig å kose seg litt om kveldene på denne årstiden uten at det er en sjokkis på 2000 kcal. Vannmelon oppskjært i biter er jo nydelig i varmen, grønnsaker med dip av mager kesam bør heller ikke være noe som vipper kaloribudsjettet helt. 8
Butternut Skrevet 30. mai 2018 #7845 Skrevet 30. mai 2018 Følger hun fremdeles det beastmodeprogrammet sitt..? 2
Gjest Beatbox Skrevet 30. mai 2018 #7846 Skrevet 30. mai 2018 (endret) 2 timer siden, Kartoffel skrev: Jeg syns det blir selvmotsigende å ha (nok et) innlegg om å elske kroppen sin og drite i hvordan man ser ut fordi det ikke er viktig, rett etter et innlegg som handler om hvor mye man kan forandre kroppen sin på 16 dager (for å få lov til å ta slankeoperasjon). Det er HD i et nøtteskall! Hun sier ting ene og alene for å bli hyllet virker det som...selv om alle kan se at hun ikke lever etter sine egne * fornuftige råd *...Hva gjør man ikke for klikk og likes lizzm.... Endret 30. mai 2018 av Beatbox
~Mocca~ Skrevet 30. mai 2018 #7847 Skrevet 30. mai 2018 (endret) 3 timer siden, Beatbox skrev: Det er HD i et nøtteskall! Hun sier ting ene og alene for å bli hyllet virker det som...selv om alle kan se at hun ikke lever etter sine egne * fornuftige råd *...Hva gjør man ikke for klikk og likes lizzm.... Alt hun gjør er jo for å få anerkjennelse på en eller annen måte. F.eks: - Elsk deg selv - Puppefokus på bilder Det treffer jo ulikt publikum hun kan få anerkjennelse hos. Hun burde jobbe med noe som øker selvfølelsen hennes over lengre tid, det hun holder på med nå er jo som å tisse på seg for å holde varmen. Endret 30. mai 2018 av ~Mocca~ 5
Gjest Beatbox Skrevet 30. mai 2018 #7848 Skrevet 30. mai 2018 21 minutter siden, ~Mocca~ skrev: Alt hun gjør er jo for å få anerkjennelse på en eller annen måte. F.eks: - Elsk deg selv - Puppefokus på bilder Det treffer jo ulikt publikum hun kan få anerkjennelse hos. Hun burde jobbe med noe som øker selvfølelsen hennes over lengre tid, det hun holder på med nå er jo som å tisse på seg for å holde varmen. Nemlig! Jeg har sagt det før og sier det igjen; hvem er hun uten klikk og likes...Skulle likt å vært flue på veggen hvis en psykolog hadde bedt henne om å svare på det..
Prinsesse788 Skrevet 30. mai 2018 #7850 Skrevet 30. mai 2018 Jeg har gått ned 4,2 kg på 19 dager. 2 timers gange hver dag (en morgen, en kveld), og spist samme som før. Godteri en dag i uken (smågodt og en liten skål chips). Går i tillegg på medisiner som ofte øker vekten, og har selvsagt mer enn nok å ta av. Spis mindre enn du forbrenner! 6
Wenda Skrevet 30. mai 2018 #7851 Skrevet 30. mai 2018 👏👏 good for you Er så deilig når det kommer folk med fasiten som passer for absolutt alle andre 🤗 26
Gjest Beatbox Skrevet 30. mai 2018 #7852 Skrevet 30. mai 2018 39 minutter siden, Wenda skrev: 👏👏 good for you Er så deilig når det kommer folk med fasiten som passer for absolutt alle andre 🤗 Kom med èn god grunn til at det ikke skulle fungere for HD f.eks..
Levina Skrevet 30. mai 2018 #7853 Skrevet 30. mai 2018 49 minutter siden, Wenda skrev: 👏👏 good for you Er så deilig når det kommer folk med fasiten som passer for absolutt alle andre 🤗 Selvfølgelig kunne dette ha hjulpet Helene Drage også, men hun velger å droppe trening og heller legge ut puppebilder... 14
Walterwhite Skrevet 30. mai 2018 #7854 Skrevet 30. mai 2018 For meg virker det som om HD stort sett rusler tur i gata og/eller hiver ball på en slette. Hunden hadde hatt godt av å gå ned litt, så begge to hadde jo dratt nytte av to timer i skauen.. 6
Prinsesse788 Skrevet 30. mai 2018 #7855 Skrevet 30. mai 2018 (endret) Trenger ikke være skauen en gang. Jeg bor i tjukkeste gryta. All aktivitet er god aktivitet! Tenk at uten medisinsk årsak til fedme, så er det kcal ut og kcal inn som avgjør kroppsvekt. Eller er HD og alle vi andre medisinske vidundere? Slutt å tro at alle egentlig sliter ved stoffskifte, insulinresistens og alskens. Spis mindre enn du forbrenner så skal du jommen se hva som skjer med et fysisk frisk, fysisk udiagnostisert menneske. Endret 30. mai 2018 av Prinsesse788 Lagt til 10
Miranda16 Skrevet 31. mai 2018 #7856 Skrevet 31. mai 2018 De fleste mennesker, inkludert HD vet veldig godt hvordan man skal gå ned i vekt. Ja, det er kunnskap man har fått i barndommen. Råd fra myndighetene. Sliter man med avhengighet er det vanlig å ha sprekker, det har jeg ingen problemer med å forstå. Greia er det at på et visst tidspunkt må man bestemme seg for å lykkes. Ikke engang en operasjon motiverer henne. Siden hun som hun selv sier ikke har fått følgesykdommer og ikke føler seg fysisk hemmed, så er det ganske tydelig at hun virkelig ikke ønsker å skifte livsstil. Nyttesløst å endre seg når man gjør det for andre og ikke seg selv. Hun burde kanskje legge hele prosjekt gå-ned-i-vekt på hylla når hun trives med tingenes tilstand. Det er ingen som setter en pistol mot tinningen hennes. 8
Trollmora Skrevet 31. mai 2018 #7857 Skrevet 31. mai 2018 Uff - hun skriver / sier noe og gjør det motsatte. I denne ferieuken skulle hun ha 2 økter for dag, jeg har kun sett 1 økt dokumentert. Å ja - jeg tror hun dokumenterer ALLE øktene sine, så ikke kom med at hun godt kunne ha trent selv om vi ikke får "se" det. Jeg håper hun får endret tankegangen sin, og at man ikke trenger å gå all inn mandag for så å sprekke tirsdag! 3
Cavatina Skrevet 31. mai 2018 #7858 Skrevet 31. mai 2018 Det er mulig at HD ikke har fått noen følgesykdommer av overvekten ennå, men det betyr ikke at det ikke kommer, og da helst når det ikke lenger er like lett å reversere. Å la kroppen bære på så mange kilo overvekt over mange år er og blir en belastning for ledd og sirkulasjonsystemet, og kan bidra til tidlig slitasje og også problemer med fruktbarhet, uten å dra frem de helt store varselsignalene. HD påberoper seg å være utdannet innenfor området, så dette burde hun vite. 11
Miranda16 Skrevet 31. mai 2018 #7859 Skrevet 31. mai 2018 1 minutt siden, Cavatina skrev: Det er mulig at HD ikke har fått noen følgesykdommer av overvekten ennå, men det betyr ikke at det ikke kommer, og da helst når det ikke lenger er like lett å reversere. Å la kroppen bære på så mange kilo overvekt over mange år er og blir en belastning for ledd og sirkulasjonsystemet, og kan bidra til tidlig slitasje og også problemer med fruktbarhet, uten å dra frem de helt store varselsignalene. HD påberoper seg å være utdannet innenfor området, så dette burde hun vite. For henne er det vel sitt sånn, det skjer ikke meg for det er overhode ikke sunt. Det er en grunn for at det kalles sykelig overvekt. Det finnes ikke noe som heter sunn overvekt i hennes tilfelle. 7
Butternut Skrevet 31. mai 2018 #7860 Skrevet 31. mai 2018 Alt er bare en evig loop om dagen. Det har ikke blitt noe bedre selv om hun har gått på startkurs i X antall uker heller. Ene dagen er det trening flere ganger om dagen, og dagen etter kommer det unnskyldninger. Hva som skal til for å motivere henne, er jammen ikke godt å vite. Hadde jeg vært henne, hadde jeg droppet all SoMe og satset på psykolog flere ganger i uka, gjerne med et par spesialfelt innabords som virkelig kunne hjelpe. 6
Fremhevede innlegg