Miranda16 Skrevet 12. mai 2018 #7781 Skrevet 12. mai 2018 Jeg er enig i veldig mye av hva som kommer frem i denne artikkelen, men å holde seg i form handler ikke bare om den rene overfladiske delen, men også både den fysiske og psykiske helsen. Jeg har vanskelig for å tro at hun ikke følte seg bedre psykisk og fysisk på den tida hun var i toppform. Når man holder seg jevnlig i bevegelse vil selvtilliten og det andre som tilhører det psykiske bli bedre. Selv så jeg holdningen hun hadde til seg selv var ganske bra på den tiden. Alt dette tankekjøret og depresjonen vil jeg tro var merkbart bedre når hun var flink til å trene. Det som ikke er sunt er den nazi holdningen til trening og kosthold som hun hadde i denne perioden. Så stort vekttap over en så kort periode er verken bra for psyken eller kroppen Det å normalisere sterk overvekt synes jeg ikke er positivt, men som hun frontet tidligere en balanse uten at det blir ekstremt enten i den ene eller andre retningen Uansett er det flott at hun har kommet skikkelig i siget. Vil tro det også er lettere for henne når hun har et konkret mål å jobbe mot 6
Sahara_ Skrevet 12. mai 2018 #7782 Skrevet 12. mai 2018 1 time siden, Miranda16 skrev: Jeg er enig i veldig mye av hva som kommer frem i denne artikkelen, men å holde seg i form handler ikke bare om den rene overfladiske delen, men også både den fysiske og psykiske helsen. Jeg har vanskelig for å tro at hun ikke følte seg bedre psykisk og fysisk på den tida hun var i toppform. Når man holder seg jevnlig i bevegelse vil selvtilliten og det andre som tilhører det psykiske bli bedre. Selv så jeg holdningen hun hadde til seg selv var ganske bra på den tiden. Alt dette tankekjøret og depresjonen vil jeg tro var merkbart bedre når hun var flink til å trene. Det som ikke er sunt er den nazi holdningen til trening og kosthold som hun hadde i denne perioden. Så stort vekttap over en så kort periode er verken bra for psyken eller kroppen Det å normalisere sterk overvekt synes jeg ikke er positivt, men som hun frontet tidligere en balanse uten at det blir ekstremt enten i den ene eller andre retningen Uansett er det flott at hun har kommet skikkelig i siget. Vil tro det også er lettere for henne når hun har et konkret mål å jobbe mot Jeg sitter med inntrykket at hun nekter for mye som var positivt med vekttapet den gang, for å mer retferdiggjør vektoppgangen nå. Der er X antall blogginnlegg ute på bloggen hennes som forsvarer hvor mye bedre hun har det på alle plan under livsstilsendringen hennes den tid. 9
Miranda16 Skrevet 12. mai 2018 #7783 Skrevet 12. mai 2018 (endret) 29 minutter siden, Sahara_ skrev: Jeg sitter med inntrykket at hun nekter for mye som var positivt med vekttapet den gang, for å mer retferdiggjør vektoppgangen nå. Der er X antall blogginnlegg ute på bloggen hennes som forsvarer hvor mye bedre hun har det på alle plan under livsstilsendringen hennes den tid. Jeg venter bare på hvor fantastisk hun føler seg ett-to år etter operasjon. Endret 12. mai 2018 av Miranda16 2
Severin Skrevet 12. mai 2018 #7785 Skrevet 12. mai 2018 3 timer siden, Birdo skrev: Alltid noe å pirke på.. For mange er det ikke snakk om pirking, det er snakk om liv og lære. HD har gang på gang hetser og snakket nedsettende om overvektig, for å nå fremstå som et moteikon og forbilde for plus size. Her mangler hun helt selvinnsikt og glemmer at andre husker. Hun kan ikke bare snakke om "ungdomssynder". Hun var voksen da, hun er voksen nå. At alt skal falle henne naturlig, slik det passer henne, går ikke overrens med omverden. Det er, som jeg tidligere har skrevet, vært flott at hun har endret syn, men det virker svært litt oppriktig. Jeg følger heller plus size-damer som Lyndsay Patricia og Loey Lane, damer som verken har en historikk med hetsing eller nedsettende ord mot andre. 10
tunaen Skrevet 13. mai 2018 #7786 Skrevet 13. mai 2018 11 timer siden, Severin skrev: For mange er det ikke snakk om pirking, det er snakk om liv og lære. HD har gang på gang hetser og snakket nedsettende om overvektig, for å nå fremstå som et moteikon og forbilde for plus size. Her mangler hun helt selvinnsikt og glemmer at andre husker. . Hva er det hun har sagt da? Min mening er at folk forandrer seg og utvikler seg hele tiden. Vi har alle sagt mye rart i årenes løp. Men de fleste lærer. HD har tydeligvis lært the hard way. Skjønner ikke hvordan folket her kan sette seg på sin høye hest og vite alt om hvordan HD må leve livet sitt.. 8
Devilmom Skrevet 13. mai 2018 #7787 Skrevet 13. mai 2018 Blir litt sånn,damed if you do,damed if you don't. Helene gjør det beste i den situasjonen hun er nå. Hvordan det blir i framtiden er det ingen som vethun som alle oss andre har gjort feil,og kommer til å gjøre feil. Vi er jo bare mennesker,la nå det som hun har gjørt før glemmes og la oss støtte henne i den tiden hun skaø igjennom nå 8
Kartoffel Skrevet 19. mai 2018 #7788 Skrevet 19. mai 2018 Hun har sukkerstopp og spiser både is (Skyr riktignok) og Breezer rusbrus? Sistnevnte er iallefall proppa med sukker!!! 2
Miranda16 Skrevet 19. mai 2018 #7789 Skrevet 19. mai 2018 (endret) 14 minutter siden, Kartoffel skrev: Hun har sukkerstopp og spiser både is (Skyr riktignok) og Breezer rusbrus? Sistnevnte er iallefall proppa med sukker!!! + is og dessert i Sverige. Sikkert jævlig hardt å kutte noe man er avhengig av, så jeg greia Endret 19. mai 2018 av Miranda16
Gjest Navios Skrevet 19. mai 2018 #7790 Skrevet 19. mai 2018 (endret) 40 minutter siden, Kartoffel skrev: Hun har sukkerstopp og spiser både is (Skyr riktignok) og Breezer rusbrus? Sistnevnte er iallefall proppa med sukker!!! Breezeren er sletta frå snap no, og ho går i full forsvarsposisjon på dei som kritiserer inntak av sukker med at ho tok seg ei skje skyr-is og ikkje rusbrusen med 30+ gram sukker i.... Er i alle fall seg sjølv lik.... men det er som alt anna. Hardt ut og ned som ei sekk. Og om ho feiler er det andres feil. Endret 19. mai 2018 av Navios
Wenda Skrevet 19. mai 2018 #7791 Skrevet 19. mai 2018 Ja det var jaggu godt at hun endelig feila igjen så man kunne få ut litt mer agg 12
MissCortado Skrevet 19. mai 2018 #7792 Skrevet 19. mai 2018 Godt hun sletta, for de kaloriene ingen ser inntaket av teller ikke. 18
Hattivatti Skrevet 19. mai 2018 #7793 Skrevet 19. mai 2018 Hun har nok fort glemt ut at en breezer har mye sukker i seg. Jeg kan glemme at det er mye sukker i enkelte mat og drikkevarer selv. Jeg er glad jeg ikke lever et some liv og blir halshugget med en gang jeg tråkker "feil". 12
Kartoffel Skrevet 19. mai 2018 #7794 Skrevet 19. mai 2018 Det er helt greit at jo vil redusere sukkerinntaket. Egentlig mer fornuftig det, enn full stopp som gjør at man er dømt til å sprekke. Men da kalles det faktisk ikke sukkerstopp! Da kalles det sukkerreduksjon. Hun endrer reglene etterhvert,hun skulle være ganske "nazi" da hun startet... 7
Sjøblåse Skrevet 19. mai 2018 #7795 Skrevet 19. mai 2018 Hun er seg selv lik 🤣 denne reisen går aldri bra, ikke med operasjonen en gang. Om noen få år er hun nok stor igjen, og da er det operasjonslegen sin feil, ikke hennes 👌🏽 8
Miranda16 Skrevet 19. mai 2018 #7796 Skrevet 19. mai 2018 Dette er slike ting som gjør at lesere gang på gang tar henne i løgn på løgn og kritikerne av kritikerne skjønner ikke hvorfor folk gjør det. At hun ikke har lært at det å sette seg uoppnåelige mål for hele verden som hun ikke klarer å gjennomføre. Det verste er at hun skaper en halleluja stemning blant leserne, alle skal med, men så faller alt i fisk. Dette er jo derfor ingen tar henne seriøst. 11
Sjøblåse Skrevet 20. mai 2018 #7797 Skrevet 20. mai 2018 Dagen blogginnlegg 🤣 full skjerpings IGJEN 🤭 7
tutsi123 Skrevet 23. mai 2018 #7798 Skrevet 23. mai 2018 (endret) De av dere her inne som følger Drage pga trening,livsstil,vektnedgang osv må bli temmelig frustrert.Det hadde i alle fall jeg blitt. Jeg har et tips i fall noen er interesserte til verdens mest motiverende menneske når det gjelder vektnedgang. https://www.facebook.com/Tjukkasbloggen.no/ Når Rune Glørstad har oppnådd så flotte resultat med hjelp av positivitet,viljestyrke og kunnskap så bør alle klare det,bare man vil det nok.Halvhjertede forsøk,er rett og slett bortkastet.I tillegg til hva han har oppnådd,er han en utrolig trivelig,positiv og jordnær mann.En mann verdt å lytte til. Endret 23. mai 2018 av tutsi123 7
Butternut Skrevet 23. mai 2018 #7799 Skrevet 23. mai 2018 Jeg skjønner ikke. For litt siden så hadde hun jo nådd vektmålet sitt, og hun skrev det på en slik måte at man skulle tro det var den enkleste saken i verden. Nå derimot er det full skjerpings.. Igjen? 4
Gjest Beatbox Skrevet 23. mai 2018 #7800 Skrevet 23. mai 2018 32 minutter siden, Butternut skrev: Jeg skjønner ikke. For litt siden så hadde hun jo nådd vektmålet sitt, og hun skrev det på en slik måte at man skulle tro det var den enkleste saken i verden. Nå derimot er det full skjerpings.. Igjen? Hun fremstår som umotivert og likeglad. hvorfor hun i det hele tatt har søkt om opr skulle vært interessant å vite...Mon tro om eneste årsaken var at hun ville stoppe kjeften på kritikerne? Flott at hun kler seg i det som passer henne, men at hun tilsynelatende gir en god dag i strekkmerker og cellulitter...veeel....hvorfor påpeker hun det da nærmest daglig hvis hun ikke ofrer det en tanke..som hun selv sier..
Fremhevede innlegg