Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Beatbox skrev:

Et par mnd med litt ekstra...når hun allerede ikke har tid til det hun ønsker....

Ganske sikker på at de er to?🤷‍♀️

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Beatbox
Skrevet
Akkurat nå, Birdo skrev:

Ganske sikker på at de er to?🤷‍♀️

Ja..og? Da bør de være to om ansvaret også da og da burde hun jo ihvertfall ikke klage over mangel på tid osv...

Skrevet
5 timer siden, tunaen skrev:

Smører du matpakke til tenåringer?? Det får da være måte på... Curlingforeldre er dårlige foreldre. Du gjør barna dine en bjørnetjeneste vet du. 

Tenåringer er jo vanligvis selvstendige og underholder seg selv. Så ikke vær kjepphøy om at du har tid til å trene ;)

Hektisk jobb har vi alle.

Jeg ser ikke at hun snakker nedsettende om andre.

Har du lest denne tråden? Side opp og ned om at hun må gå ned i vekt..

DU ville følt deg det ja, men det er kun du som har ansvaret for dine krenka følelser 

Les på bloggen hennes eller insta eller snap så vil du kanskje fatte hva jeg mener.

Så du mener at en som føler seg mobbet har ansvar for sine egne følelser?Ikke at mobberen har ansvar for disse følelsene og for hvordan de har oppstått? Wow....

Skrevet

Skjønner ikke at hun ikke vurderer en ny hund før etter operasjon? Denne avgjørelsen er i sann HD stil

• Liker 7
Skrevet

De er jo to om hundene. Det er jo ikke utenkelig at de har tenkt gjennom alt dette og at han tar på seg ansvaret når Helene skal gjennomgå en eventuell operasjon. De vet jo hvilket ansvar en valp bringer med seg og jeg tviler på at valget er spontant da man ofte må stå på venteliste for å få rasehunder(jeg antar den nye er samme rase som Gaia). 

• Liker 3
Skrevet

Hvis Helene opplever at hun har dårlig tid og mye å gjøre, så er det vel strengt tatt ikke opp til andre å plukke fra hverandre døgnets timer og måle opp imot det de tror hun har å gjøre. Det er jo strengt tatt en persons objektive følelse av stress i forhold til hverdagen vi snakker om her. Noen ganger er vi sårbare for stress og opplever kanskje at ting tar mer tid og er mer belastende enn andre ganger. Sånn er det jo for alle. Det skjer mye i livet hennes, skjønner godt at hun føler tidspresset innimellom. Jeg personlig har dager og uker hvor jeg er supereffektiv og har ork og tid til alt som skjer. Andre dager blir jeg stressa hvis jeg må støvsuge og handle på samme dag. Livet skjer for alle. Det er bare vi selv som eier stresset, eller de positive følelsene for den saks skyld.

• Liker 23
Skrevet
8 timer siden, tunaen skrev:

Smører du matpakke til tenåringer?? Det får da være måte på... Curlingforeldre er dårlige foreldre. Du gjør barna dine en bjørnetjeneste vet du. 

Tenåringer er jo vanligvis selvstendige og underholder seg selv. Så ikke vær kjepphøy om at du har tid til å trene ;)

Hektisk jobb har vi alle.

Jeg er ikke kjepphøy, jeg prioriterer.

Og ja, jeg smører matpakker til mine tenåringer av forskjellige grunner, så kom for all del ikke å kall meg en dårlig forelder. Du vet ingenting om mine barn annet enn det jeg lar deg få vite.

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Ryuk skrev:

De er jo to om hundene. Det er jo ikke utenkelig at de har tenkt gjennom alt dette og at han tar på seg ansvaret når Helene skal gjennomgå en eventuell operasjon. De vet jo hvilket ansvar en valp bringer med seg og jeg tviler på at valget er spontant da man ofte må stå på venteliste for å få rasehunder(jeg antar den nye er samme rase som Gaia). 

Nettopp☝🏼

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Trollmora skrev:

Du vet ingenting om mine barn annet enn det jeg lar deg få vite.

Tadaaa! Bingo! Og der har vi også SoMe, og til og med bloggere. Vi vet ingenting om andre enn det vi leser og ser bilder av. Man har ikke the whole picture, uansett hvor mange synsere det og "det er jooo..."-folk det er i denne tråden. 

Det var nøyaktig det jeg ville fram til. :)

• Liker 21
Skrevet

Det er ikke slik at om man ikke har barn så er dagene fattig og full av tid. Om en person har prioritert bort å få barn(eller ikke har mulighet til det), så kan man ha like travle dager som de som har barn! Du prioriterer å få barn, Helene prioriterer sosialemedier osv. Synes det er unødvendig å mene noe om dagene hennes, det handler om prioritering. Vil du skryte av hvor travel dag du har så gjør endelig det, men det gjør ikke dagene til barnløse noe mindre viktig, innholdsrik eller travel. Skal vi klage på at Helene får seg selv til å fremstå som travlere enn hun er så bruk nå argumenter om hvordan hun disponerer sin tid, ikke hvordan dere som har barn disponerer deres tid.

• Liker 38
Gjest Ms. Daisy
Skrevet
13 timer siden, tunaen skrev:

Tadaaa! Bingo! Og der har vi også SoMe, og til og med bloggere. Vi vet ingenting om andre enn det vi leser og ser bilder av. Man har ikke the whole picture, uansett hvor mange synsere det og "det er jooo..."-folk det er i denne tråden. 

Amen og halleluja på en gang!!! Dette kan man bare signere til de grader :):)

Skrevet
1 time siden, arnoyb skrev:

Det er ikke slik at om man ikke har barn så er dagene fattig og full av tid. Om en person har prioritert bort å få barn(eller ikke har mulighet til det), så kan man ha like travle dager som de som har barn! Du prioriterer å få barn, Helene prioriterer sosialemedier osv. Synes det er unødvendig å mene noe om dagene hennes, det handler om prioritering. Vil du skryte av hvor travel dag du har så gjør endelig det, men det gjør ikke dagene til barnløse noe mindre viktig, innholdsrik eller travel. Skal vi klage på at Helene får seg selv til å fremstå som travlere enn hun er så bruk nå argumenter om hvordan hun disponerer sin tid, ikke hvordan dere som har barn disponerer deres tid.

Er så enig! 

Jeg har barn, men min dag er ikke mer travel enn før - jeg bare endret prioriteringer.

• Liker 14
Skrevet
16 timer siden, tunaen skrev:

Helt tydelig ikke så OK når en selv får kritikk! 😂

Det finnes så mange bloggere som eksponerer barn og ikke merker innlegg. Det er blogging man kan kritisere, tenker jeg. Helene Drage er et vanlig menneske med feil og mangler som vi alle har, og at enkelte her gidder å plukke alt fra hverandre kun for å gni inn meningsløs kritikk, er utrolig. Om hun til tider motsier seg selv eller trår feil - herregud, jeg skal iallfall ikke kaste den første steinen. Jeg vet selv at hvis noen skal plukke fra hverandre mitt liv med det formål å kritisere, er det plenty å ta av. Plenty!! Så kan man kanskje si «Men du skriver ikke om det på en offentlig blogg!». Nei, det kunne virkelig ikke falt meg inn å gjøre, det er langt fra noe som faller seg naturlig for meg. Men jeg vil påstå at det bør være mulig å møte personer som eksponerer seg selv med et minimum av folkeskikk UANSETT. 

Og jeg synes det er ufattelig kjedelig i en slik tråd å høre om andre forherlige sitt eget liv og egne prioriteringer. Det er bare poengløst! Hva forteller det om deg som person hvor mange sunne matpakker man smører eller hvor mye man trener, hvor mye selvdisiplin man har eller om man selv eier eller leier bosted? Nada niks, og det tilfører ingenting nyttig. 

(Ha ha, kom til å tenke på at moren i den grusomme Alvdal-saken alltid fikk skryt av sine sunne matpakker og plettfrie ytre. På kveldstid torturerte hun barna sine. Dum digresjon, jeg vet, men likevel....)

• Liker 22
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor så mange kommentarer som går på kroppen hennes får lov å stå, det er jo ikke lov i de andre trådene

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, Orly skrev:

Skjønner ikke hvorfor så mange kommentarer som går på kroppen hennes får lov å stå, det er jo ikke lov i de andre trådene

Tjukkaser er fritt vilt skjønner du. Har man valgt å være tjukk så får man bare tåle sånt :ironi: 

• Liker 22
Skrevet
10 timer siden, Orly skrev:

Enig. Kommentarer om kropp og utseende er helt irrelevant i forhold til HD. Da er man på hennes eget nivå, slik hun har hetset og mobbet andre før. Så dette burde KG-brukere holde seg fra.

• Liker 4
Skrevet
På 8.5.2018 den 18.46, Candiru skrev:

Synes skikkelig synd på henne. På grunn av alt den dritten som skrives om henne her inne. Samme hva hun gjør så blir det vridd over til noe jævlig. Jeg liker henne jeg. Synes hun fremstår som en sympatisk og veldig søt jente.

Ja hun får gjennomgå til tider, og det er ikke greit. 

• Liker 6
Gjest Carina Maria
Skrevet
2 minutter siden, Lovelulu skrev:

Ja hun får gjennomgå til tider, og det er ikke greit. 

Jeg er helt enig og jeg blir lei meg over all dritten stakkars damen får. Noen sitter og vet alt som er negativt om hun. 

Skrevet
3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg er helt enig og jeg blir lei meg over all dritten stakkars damen får. Noen sitter og vet alt som er negativt om hun. 

Ja. Og noen tror de har rett til det når hun «feilet» og gikk opp så mange kilo igjen. Men det er ikke lett!

• Liker 3
Gjest Carina Maria
Skrevet
8 minutter siden, Lovelulu skrev:

Ja. Og noen tror de har rett til det når hun «feilet» og gikk opp så mange kilo igjen. Men det er ikke lett!

Jeg veit det for jeg har en jeg kjenner som er overvektig og jeg har forstått at det ække lett. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...