Candiru Skrevet 8. mai 2018 #7741 Skrevet 8. mai 2018 Synes skikkelig synd på henne. På grunn av alt den dritten som skrives om henne her inne. Samme hva hun gjør så blir det vridd over til noe jævlig. Jeg liker henne jeg. Synes hun fremstår som en sympatisk og veldig søt jente. 33
Prinsesse788 Skrevet 8. mai 2018 #7742 Skrevet 8. mai 2018 Og for meg virker hun som ekstremt usympatisk voksen dame som ikke evner å ta ansvar for egne handlinger. 16
Birdo Skrevet 8. mai 2018 #7743 Skrevet 8. mai 2018 Jeg blir så provosert av denne tråden. Helene jobber med seg selv, og ja hun deler livet sitt på sosiale medier - men det gir ikke folk rett til å oppføre seg sånn som noen i denne tråden gjør for det! Dere(noen av dere) er skikkelig ekle i måten dere omtaler andre på, og jeg ville helt klart heller vært venn med en som er sykelig overvektig enn en som rakker ned på andre på denne måten. Helene gjør ingen noe vondt, hun lyver ikke for å selge produkter, ikke bryter hun loven og hun eksponerer kun seg selv og andre voksne som har gitt samtykke - så skjerp dere. Ta heller tak i de bloggerne som gjør overnevnte, og gå litt inn i dere selv. 42
Gjest Beatbox Skrevet 8. mai 2018 #7744 Skrevet 8. mai 2018 56 minutter siden, Birdo skrev: Jeg blir så provosert av denne tråden. Helene jobber med seg selv, og ja hun deler livet sitt på sosiale medier - men det gir ikke folk rett til å oppføre seg sånn som noen i denne tråden gjør for det! Dere(noen av dere) er skikkelig ekle i måten dere omtaler andre på, og jeg ville helt klart heller vært venn med en som er sykelig overvektig enn en som rakker ned på andre på denne måten. Helene gjør ingen noe vondt, hun lyver ikke for å selge produkter, ikke bryter hun loven og hun eksponerer kun seg selv og andre voksne som har gitt samtykke - så skjerp dere. Ta heller tak i de bloggerne som gjør overnevnte, og gå litt inn i dere selv. Nei men du syns det gir HD rett til å legge ut snapper og kalle folk for idioter? Som rakker ned på folk på kurset osv....
Birdo Skrevet 8. mai 2018 #7745 Skrevet 8. mai 2018 13 minutter siden, Beatbox skrev: Nei men du syns det gir HD rett til å legge ut snapper og kalle folk for idioter? Som rakker ned på folk på kurset osv.... Har du aldri irritert deg over andre bilister? Såfall er du en sjelden vare. Ingen ble hengt ut, ingen kan se hvem denne personen er - hun vet det ikke selv engang. Ang det kurset, så kommer det helt an på hvordan man tolker ting tenker jeg. Jeg har aldri sett noe jeg tenkte på som nedrakking av de på kurset. Jeg så en sårbar person som delte tankene sine. Og uansett, at hun sender en Snap hvor hun klager på parkering gjør det ikke greit å skrive som det ble skrevet over her. 15
Gresshoppa Skrevet 8. mai 2018 #7746 Skrevet 8. mai 2018 En slik parkering er da ikke helt innafor? Uavhengig om man er overvektig eller ikke..? Jeg er høygravid, og hadde muligens ikke kommet meg inn i bilen uten å ha kommet borti den parkerte bilen ved siden av.. Noe man selvfølgelig ikke vil. Et barnesete som tas ut og inn av bilen krever også at døren må stå åpen med flere centimeter enn det der🙄 14
korallrev Skrevet 8. mai 2018 #7747 Skrevet 8. mai 2018 (endret) Feil tråd Endret 8. mai 2018 av korallrev
Elhaym Skrevet 8. mai 2018 #7748 Skrevet 8. mai 2018 Lurer veldig på hvorfor direkte drittslenging er lov om kropp o.l i denne tråden, mens å navngi bloggernes barn slettes. Flere her inne burde virkelig skamme seg!! Jeg reagerer på mye med Helene, bl.a alle selvmotsigelsene og andre ting, men ingen av tingene er diskutert her virker det som... andre bloggere burde lest denne tråden før de snakker om at de blir mobbet, for makan til mobbing har de neppe opplevd 23
Birdo Skrevet 8. mai 2018 #7749 Skrevet 8. mai 2018 50 minutter siden, Takida skrev: Lurer veldig på hvorfor direkte drittslenging er lov om kropp o.l i denne tråden, mens å navngi bloggernes barn slettes. Flere her inne burde virkelig skamme seg!! Jeg reagerer på mye med Helene, bl.a alle selvmotsigelsene og andre ting, men ingen av tingene er diskutert her virker det som... andre bloggere burde lest denne tråden før de snakker om at de blir mobbet, for makan til mobbing har de neppe opplevd HD er fritt frem dessverre. Det er greit drøye ting som får stå her, lenge, som i andres tråder ville blitt moderert bort etter 2 min omtrent. 17
Trollmora Skrevet 9. mai 2018 #7750 Skrevet 9. mai 2018 Det er over min fatteevne at hun har det så travelt og ikke kan prioritere for å få ting til å fungere lengre. Jeg har en meget hektisk jobb, har to aktive tenåringer - en på football og ei på kor/skuespill og jeg får til å trene 5 dager I uka, lager sunne matpakker til flokken og serverer åkey middager hver dag. Det er bare å stå opp når klokka ringer 0530 hver dag og jeg har heller ikke flere enn 24 timer I døgnet (Ja det hender seg selvfølgelig at vi må ha stående buffet med pølser en dag eller to innimellom vi også såklart) Hun er kun seg selv og allikevell sliter med tidsklemma? Hvordan skal det bli når de får barn? 5
Sahara_ Skrevet 9. mai 2018 #7751 Skrevet 9. mai 2018 (endret) 8 minutter siden, Trollmora skrev: Det er over min fatteevne at hun har det så travelt og ikke kan prioritere for å få ting til å fungere lengre. Jeg har en meget hektisk jobb, har to aktive tenåringer - en på football og ei på kor/skuespill og jeg får til å trene 5 dager I uka, lager sunne matpakker til flokken og serverer åkey middager hver dag. Det er bare å stå opp når klokka ringer 0530 hver dag og jeg har heller ikke flere enn 24 timer I døgnet (Ja det hender seg selvfølgelig at vi må ha stående buffet med pølser en dag eller to innimellom vi også såklart) Hun er kun seg selv og allikevell sliter med tidsklemma? Hvordan skal det bli når de får barn? Jeg tror at mennesker med / uten barn har to forskjellige oppfatninger av en travel hverdag Jeg syntes selv mine dager kan være veldig hektisk uten barn, alt etter hvor mye jeg booker inn - men jeg føler nok anderledes den dag jeg får barn Endret 9. mai 2018 av Sahara_ 11
Levina Skrevet 9. mai 2018 #7752 Skrevet 9. mai 2018 (endret) Nok engang et innlegg om hvor travelt hun har det..det samme var det når PT og ikke hadde « tid» til egentrening. Ikke forstår jeg hvordan hun prioriteter hverdagen sin. Mitt inntrykk er at hun prioriterer det hun synes er gøy. Bruker nok masse tid på SoMe, inkludert bloggen, se på filmer og you tube videoer. Hun tar 1000 bilder i uken og det må jo også ta mye tid. Nei, dette blir for dumt. Det hun burde prioritere er sin egen helse, med trening og sunt kosthold. På siste podcast så var tydligvis sjokolade det gikk i tidligere til frokost og lunsj på Nordbysenteret, hvis hun ikke hadde tatt med mat. Hva med å kjøpe mat der og spise det istedenfor sjokolade. Var def ikke hun som var så opptatt av sunn balanse og alt det der. Det man ser i dag er at alt var spill for galleriet når hun var PT. Hun trente ikke selv og dårlig kosthold. Det å være PT handler om en livsstil og den har hun aldri hatt. Den dagen hun får barn så vil hun oppleve at dagene blir travlere. Hun gjør ikke husarbeid og lager ikke mat, så man forstår jo hvor mye tid hun bruker foran pc’en. I tillegg så blir alt tyngre når man er såpass overvektig og energien ikke er på topp. Det er så mye som tilsier at hun må ta den slankeoperasjonen for å få hjelp. Flott at hun har begynt å trene og fokusere på sunnere livsstil. Hun har vel ikke noe valg, da hun må vise en vektnedgang og livsstilsendring før innvilget operasjon. Endret 9. mai 2018 av Levina 9
SunnivaOslo Skrevet 9. mai 2018 #7753 Skrevet 9. mai 2018 På 8.5.2018 den 19.11, Birdo skrev: Jeg blir så provosert av denne tråden. Helene jobber med seg selv, og ja hun deler livet sitt på sosiale medier - men det gir ikke folk rett til å oppføre seg sånn som noen i denne tråden gjør for det! Dere(noen av dere) er skikkelig ekle i måten dere omtaler andre på, og jeg ville helt klart heller vært venn med en som er sykelig overvektig enn en som rakker ned på andre på denne måten. Helene gjør ingen noe vondt, hun lyver ikke for å selge produkter, ikke bryter hun loven og hun eksponerer kun seg selv og andre voksne som har gitt samtykke - så skjerp dere. Ta heller tak i de bloggerne som gjør overnevnte, og gå litt inn i dere selv. Helene mobbet feite da hun var slankere og kjefter på folk hver gang hun får en kommentar hun kan tolke 0.01% negativt. Hun lyver ikke for å selge produkter kanskje,men hun lyver mye generelt. Hva hun veier nå(sier ikke at det er så interessant,men alle kan se at hun har ikke gått opp bare 20 kg...), alle disse prosjektene hun starter og aldri fullfører (samtidig som hun kaller seg et forbilde),hevder at folk mener at hun må ha sixpack når det er INGEN som har nevnt det! Hun eksponerer folk når hun skriver nedlatende om dem. Kanskje hun ikke tar bilde men hvis jeg feks er på samme kurs som henne og deretter leser bloggen,ville jeg ha følt meg eksponert og mobbet. Alle ser jo at hun snakker nedsettende om andre der,det er ikke bare "da er det du som tolker det feil"... 11
Butternut Skrevet 9. mai 2018 #7754 Skrevet 9. mai 2018 Trener hun fremdeles beastmodeprogrammet sitt? Hørte liksom ikke noe mer om det.. 2
Hei2016-2 Skrevet 9. mai 2018 #7755 Skrevet 9. mai 2018 58 minutter siden, Butternut skrev: Trener hun fremdeles beastmodeprogrammet sitt? Hørte liksom ikke noe mer om det.. Är d nån som överhuvedtaget gör d? 5
tunaen Skrevet 10. mai 2018 #7756 Skrevet 10. mai 2018 23 timer siden, Trollmora skrev: Jeg har en meget hektisk jobb, har to aktive tenåringer - en på football og ei på kor/skuespill og jeg får til å trene 5 dager I uka, lager sunne matpakker til flokken og serverer åkey middager hver dag. Smører du matpakke til tenåringer?? Det får da være måte på... Curlingforeldre er dårlige foreldre. Du gjør barna dine en bjørnetjeneste vet du. Tenåringer er jo vanligvis selvstendige og underholder seg selv. Så ikke vær kjepphøy om at du har tid til å trene Hektisk jobb har vi alle. 11 timer siden, SunnivaOslo skrev: hevder at folk mener at hun må ha sixpack når det er INGEN som har nevnt det! Hun eksponerer folk når hun skriver nedlatende om dem. Kanskje hun ikke tar bilde men hvis jeg feks er på samme kurs som henne og deretter leser bloggen,ville jeg ha følt meg eksponert og mobbet. Alle ser jo at hun snakker nedsettende om andre der,det er ikke bare "da er det du som tolker det Jeg ser ikke at hun snakker nedsettende om andre. Har du lest denne tråden? Side opp og ned om at hun må gå ned i vekt.. DU ville følt deg det ja, men det er kun du som har ansvaret for dine krenka følelser 7
Edie Skrevet 10. mai 2018 #7757 Skrevet 10. mai 2018 Ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Edie, mod.
Gjest Beatbox Skrevet 10. mai 2018 #7758 Skrevet 10. mai 2018 For 2 dager siden var det atter en klagesang om at hun ikke har tid til alt hun ønsker...idag kommer nyheten om at de skal få enda en hund...atte hææ?
Birdo Skrevet 10. mai 2018 #7759 Skrevet 10. mai 2018 56 minutter siden, Beatbox skrev: For 2 dager siden var det atter en klagesang om at hun ikke har tid til alt hun ønsker...idag kommer nyheten om at de skal få enda en hund...atte hææ? De har allerede én, og en til er ikke noe særlig ekstra arbeid. Et par mnd med litt ekstra siden det er valp, men ikke etter det. 4
Gjest Beatbox Skrevet 10. mai 2018 #7760 Skrevet 10. mai 2018 6 minutter siden, Birdo skrev: De har allerede én, og en til er ikke noe særlig ekstra arbeid. Et par mnd med litt ekstra siden det er valp, men ikke etter det. Et par mnd med litt ekstra...når hun allerede ikke har tid til det hun ønsker....
Fremhevede innlegg