Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det virker som hun vet dette med vektmål osv, siden hun sa på podcast at hun hadde ca 2 kg igjen (...?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 3.5.2018 den 7.57, Levina skrev:

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun legger ut slike antrekksbilder hvor magen kommer slik i fokus, som med det sorte skjørtet. Hun skriver at ja, hun har litt mage, men sannheten er at hun har en diger mage. Med et skjørt som strammer som et pølseskinn et det veldig lite flatterende. Man kan jo tro det er  for å tilfredsstille menn som liker veldig overvektige damer, som er grunnen til at hun legger ut slike bilder. Kan ikke forstå at dette antrekket eller den rosa tightsen hun hadde på seg for noen dager siden, er til inspirasjon for overvektige kvinner. 

Jeg hadde vært helt i målgruppen for type menn som liker kroppen og utseende til Helene Drage. Dessverre får jeg meg ikke til å finne henne interessant med tanke på hvor mye hun rakket ned på plus-size modeller før. Jeg ser hun omtaler seg selv som "plus-size blogger" nå, og lurer derfor på hvor kjapt det går før hun fjerner dette når hun går ned, sammenlignet med den "sunn livsstil og PT" som hun hadde i lang tid, selv om hun var ferdig med det.

Nei, det finnes ekte plus-size modeller og inspo-damer man kan følge. Jeg blir bare så irritert over oppførselen hennes generelt på nettet, men hun hadde jo bare en bachelor og var fem år yngre når hun drev på med hetsen sin.

• Liker 10
Skrevet

Ja, når hun går med i vekt etter operasjonen er nok alle dårlige mennesker igjen som ikke klarer det samme.

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Butternut skrev:

Det virker som hun vet dette med vektmål osv, siden hun sa på podcast at hun hadde ca 2 kg igjen (...?)

Du blir målt av helsesøster/sykepleier når du går på startkurs. Så får du møte med kirurgen som avgjør om det blir operasjon. Er nok det hun har fått time til.

Skrevet

Lett å se her inne når Helene ikke har lagt ut noe spesielt, da begynner folk å dra opp ting hun har sagt og meninger hun hadde for mange år siden. For folk kan jo ikke forandre seg liksom..

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, Birdo skrev:

Lett å se her inne når Helene ikke har lagt ut noe spesielt, da begynner folk å dra opp ting hun har sagt og meninger hun hadde for mange år siden. For folk kan jo ikke forandre seg liksom..

Kjempeflott om hun har forandret seg, men det virker så lite overbevisende. Sorry.

• Liker 5
Skrevet

Måten hun «fat-shama» alle når hun selv gikk ned i vekt er skammelig. Har hun noen gang skrevet en skikkelig unnskyldning for menneskesynet hun hadde den gang?

Dvs. ikke bare noen bortforklaringer som at «det er jo så lenge siden at det betyr ikke noe lenger».

• Liker 16
Skrevet
2 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Måten hun «fat-shama» alle når hun selv gikk ned i vekt er skammelig. Har hun noen gang skrevet en skikkelig unnskyldning for menneskesynet hun hadde den gang?

Dvs. ikke bare noen bortforklaringer som at «det er jo så lenge siden at det betyr ikke noe lenger».

Hva var dette?

Skrevet (endret)
3 hours ago, Prinsesse788 said:

Hun har beklaget seg for det, men ikke i eget innlegg. Mer sånn når andre har kommentert det på bilder/blogginnlegg med svar "jammen det var jo mange år siden, folk forandrer seg - og ja jeg sa dumme ting da, fordi jeg hadde dårlig selvbilde" - opplegg 

Endret av Superrosa
  • Liker 5
Skrevet

Jeg synes det er litt rart at hun allerede har gått ned 5% av startvekt, når hun var på det kurset i ørten uker uten å klare å gå ned noe..men for all del:)

• Liker 6
Gjest Beatbox
Skrevet
42 minutter siden, Butternut skrev:

Jeg synes det er litt rart at hun allerede har gått ned 5% av startvekt, når hun var på det kurset i ørten uker uten å klare å gå ned noe..men for all del:)

Det er noe med den vurderingen og selvinnsikten hennes som ikke henger helt på greip....å tro at man i løpet av 3-4 mnd skal få alt det mentale på plass og kostholdet...når man ikke har klart det i løpet av 2-3 år....og føler selv at en operasjon er juks....Det er greit å være positivt innstilt men det er også noe med å se på historikken..For hvis det minste problemet nå var å gå ned de 5% av startvekt...hvorfor gikk hun da opp alt hun klarte å gå ned? Og hva skjer neste gang hun har en dårlig periode? Kommer de kiloene da tilbake fordi hun bearbeider følelsene sine med mat som hun sier selv?..

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan denne bloggeren fortsatt ikke eier selvinnsikt. Flere av innleggene hennes har beskrivelser som "litt ekstra" eller at hun har "litt mage" og så videre. Hvorfor ikke bare kalle en spade for en spade. Hang meg veldig opp i det i innlegget om antrekk til 17 mai, da hun selv skriver "Jeg er jo så heldig å ha en bunad som jeg fikk til konfirmasjonen min, men jeg må nok bare krype til korset og innse at de puppene har vokst en del siden da". 

Puppene? Jeg mener, min bunad er også trang, da den ble sydd til en 15 åring, men helt ærlig, det er nok ikke puppene det står på når det kommer til passformen. Jo fortere hun stopper å lage unnskyldninger for seg selv, jo bedre! Hun er jo på rett vei, og ønsker å gjøre noe med overvekten (for hun er faktisk ikke plus-size, hun har sykelig overvekt), men alle disse putene under armene og bortforklaringer hjelper ingen. Hadde vært mye mer interessant å lese om reisen hennes dersom hun faktisk var oppriktig og uretusjert :vetikke:

Tror nok det er derfor hun sliter med å nå målene hun setter seg selv. 

• Liker 32
Skrevet
25 minutter siden, Lissygloss skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan denne bloggeren fortsatt ikke eier selvinnsikt. Flere av innleggene hennes har beskrivelser som "litt ekstra" eller at hun har "litt mage" og så videre. Hvorfor ikke bare kalle en spade for en spade. Hang meg veldig opp i det i innlegget om antrekk til 17 mai, da hun selv skriver "Jeg er jo så heldig å ha en bunad som jeg fikk til konfirmasjonen min, men jeg må nok bare krype til korset og innse at de puppene har vokst en del siden da". 

Puppene? Jeg mener, min bunad er også trang, da den ble sydd til en 15 åring, men helt ærlig, det er nok ikke puppene det står på når det kommer til passformen. Jo fortere hun stopper å lage unnskyldninger for seg selv, jo bedre! Hun er jo på rett vei, og ønsker å gjøre noe med overvekten (for hun er faktisk ikke plus-size, hun har sykelig overvekt), men alle disse putene under armene og bortforklaringer hjelper ingen. Hadde vært mye mer interessant å lese om reisen hennes dersom hun faktisk var oppriktig og uretusjert :vetikke:

Tror nok det er derfor hun sliter med å nå målene hun setter seg selv. 

1.000 👍🏻 

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes også en del kommentarer er over the top,og har jo selv skrevet noe her inne som kanskje ikke er så hyggelig.

Derimot så kommer jo HD med jevnlige innlegg om kroppen sin og når hun da skriver "litt ekstra" "litt mage" osv når hun faktisk er sykelig overvektig,så er det kanskje ikke rart at folk reagerer på det?

Det er som en som sier hun har tatt "et lite plastisk kirurgi inngrep" når vedkommede har operert nede,hake,fått lagt inn silikon,fått brazilian butt lift og videre,da reagerer jo folk...

Dessuten så synes jeg personlig at HD ikke er et hyggelig menneske. Hun snakker nedlatende om andre mennesker og det er ikke noe hun bare gjorde for noen år siden,hun har snakket nedlatende om de hun gikk på kurs med,kunder i butikken og andre. Hun får ikke sympati når hun holder på sånn.

• Liker 19
Skrevet

Jeg håper hun holder ut den gode perioden hun er i nå og satser på å klare dette uten operasjon. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hun har på seg en sommerlig bluse og svarte bukser på snap, det kler henne :)   Mye mer flatterende.!

(Ser ikke ut som de er 2 str for små heller) 

Endret av *Stjerne*støv*
  • Liker 5
Skrevet

Nja, hadde en sånn parkering selv sist jeg parkerte der. Det var trangt altså. Mye trangere enn hva det så ut som når jeg prøvde å ta bilde av det også. Bilen ved siden parkerte på sin side, absolutt, men det er irriterende når de står så langt ut som de bare kan 

Skrevet (endret)

... 

Endret av loffen
  • Liker 14
Skrevet

Oi da, har du en dårlig dag i dag :klem: 

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...