tutsi123 Skrevet 30. april 2018 #7681 Skrevet 30. april 2018 2 timer siden, Birdo skrev: Jeg trener intenst, var like stor som Drage og svettet mindre enn hun på det bildet. Jeg svetter nesten ikke, uansett hvor intenst jeg trener. En stund i badstu får svetten til å piple litt, men det er det eneste også. hehe selvsagt finnes det unntak fra regelen,det skrev jeg jo.Poenget mitt var at regelen er at du svetter mer jo større du er,om alle andre faktorer er like.Og hennes lille svetteflekk var jo ikke noe å skryte av,men mer et påskudd IGJEN for å vise seg frem for sine mannlige følgere. 6
Butternut Skrevet 30. april 2018 #7682 Skrevet 30. april 2018 Dette med svetting er veldig individuelt. Man kan være veldig godt trent og svette kjempemye, noe som faktisk er det mest vanlige. Jeg synes hun har blitt flinkere å ta tak i ting nå. Håper det varer 7
arnoyb Skrevet 30. april 2018 #7683 Skrevet 30. april 2018 Akkurat nå, Butternut skrev: Dette med svetting er veldig individuelt. Man kan være veldig godt trent og svette kjempemye, noe som faktisk er det mest vanlige. Jeg synes hun har blitt flinkere å ta tak i ting nå. Håper det varer Har du høy muskelmasse så svetter du mere. Selvfølgelig også om du er utrent osv.
Gjest Ms. Daisy Skrevet 30. april 2018 #7684 Skrevet 30. april 2018 Men so what om hun svetter eller ikke svetter. Er det ikke bra at hun trener da? Tenker det må være grenser hva man skal henge seg oppi.....
Devilmom Skrevet 30. april 2018 #7685 Skrevet 30. april 2018 Har fulgt kvinneguiden lenge nå,men dette er første gang jeg kommenterer. Hva har det å si hvor mye Helene svetter eller ikke,det varierer jo fra person til person og størrelsen har ikke alltid noe og si. Syns det blir vel mye pirk når man henger seg opp i sånne ting 16
arnoyb Skrevet 30. april 2018 #7686 Skrevet 30. april 2018 Akkurat nå, Devilmom skrev: Har fulgt kvinneguiden lenge nå,men dette er første gang jeg kommenterer. Hva har det å si hvor mye Helene svetter eller ikke,det varierer jo fra person til person og størrelsen har ikke alltid noe og si. Syns det blir vel mye pirk når man henger seg opp i sånne ting Hadde hun ikke svetta så hadde det blitt diskutert om hun egentlig hadde trent. Tror ikke folk skjønner at bloggere er ekshibisjonister i varierende grad. Helenes greie er jo helt klart at hun trenger bekreftelse på utseende og kropp, men at det må reageres på hver gang man ser noe undertøy er ganske rart ja. 8
Devilmom Skrevet 30. april 2018 #7687 Skrevet 30. april 2018 Helt greit å diskutere å sånne ting,men blir bare litt overgitt over hva enkelte henger seg opp isyns forøvrig at d siste innlegget på bloggen virket ganske reflektert og fornuftig. Håper for Helenes del at hun begynner å få ting på plass både fysisk og psykisk. Har egentlig alltid hatt sans for den jenta 4
Sahara_ Skrevet 30. april 2018 #7688 Skrevet 30. april 2018 1 minutt siden, Devilmom skrev: Helt greit å diskutere å sånne ting,men blir bare litt overgitt over hva enkelte henger seg opp isyns forøvrig at d siste innlegget på bloggen virket ganske reflektert og fornuftig. Håper for Helenes del at hun begynner å få ting på plass både fysisk og psykisk. Har egentlig alltid hatt sans for den jenta Hovedpoenget fra den originale kommentaren var uansett behovet for å vise frem hud fremfor hvor mye hun svettet - som er mer interessant tema enn gram svette per kropps-kg xD 10
Rubella Skrevet 30. april 2018 #7689 Skrevet 30. april 2018 (endret) Jeg skjønner ikke at folk vil dokumentere svetten sin generelt sett, jeg. Svette er jo ikke akkurat delikat Hvem har interesse av å se andres svetteflekker på snap/insta? (med mindre man har en spesifikk svette-fetisj) Endret 30. april 2018 av Rubella 12
Safiye Skrevet 30. april 2018 #7690 Skrevet 30. april 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Safiye, mod
nyher Skrevet 30. april 2018 #7691 Skrevet 30. april 2018 2 timer siden, Rubella skrev: Jeg skjønner ikke at folk vil dokumentere svetten sin generelt sett, jeg. Svette er jo ikke akkurat delikat Hvem har interesse av å se andres svetteflekker på snap/insta? (med mindre man har en spesifikk svette-fetisj) Er vel bare de som ønsker å vise seg fram😉 8
Levina Skrevet 3. mai 2018 #7692 Skrevet 3. mai 2018 Jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun legger ut slike antrekksbilder hvor magen kommer slik i fokus, som med det sorte skjørtet. Hun skriver at ja, hun har litt mage, men sannheten er at hun har en diger mage. Med et skjørt som strammer som et pølseskinn et det veldig lite flatterende. Man kan jo tro det er for å tilfredsstille menn som liker veldig overvektige damer, som er grunnen til at hun legger ut slike bilder. Kan ikke forstå at dette antrekket eller den rosa tightsen hun hadde på seg for noen dager siden, er til inspirasjon for overvektige kvinner. 14
Rubella Skrevet 3. mai 2018 #7693 Skrevet 3. mai 2018 At hun sier at hun har «litt mage» sier litt om fornektelsen hun lever i, ja. 13
Butternut Skrevet 3. mai 2018 #7694 Skrevet 3. mai 2018 (endret) Når man har et stort mageheng er det ikke litt mage lengre, sånn generelt. Jeg husker i 2013/14 når hun gledet seg til å få det fjerna men fikk avslag. Kjipt. Forøvrig synes jeg hun er blitt flinkere med både klær, hår og sminke selv om hun kan bomme litt. Men det er smak og behag. Hun vet at hun ikke kan tilfredstille alle, så å lage et rabalder på insta (og bloggen...) hjelper lite. Endret 3. mai 2018 av Butternut 9
Gjest Beatbox Skrevet 3. mai 2018 #7695 Skrevet 3. mai 2018 Å leve i den villfarelsen om at alle liker antrekkene hun legger ut sier jo sitt. Når folk da påpeker antrekket...og kun det..og hun freser i vei...hva skjedde med * jeg skal bli flinkere til å ta kritikk*...?? Hun spør på IG om hva hun skal svare når folk ikke liker antrekket...HD...la folk få lov å ha sine egne meninger..ikke alle liker kjøttkaker og det er greit!!
Hattivatti Skrevet 3. mai 2018 #7696 Skrevet 3. mai 2018 Den rosa tightsen er jo en treningstights. Sjelden treningstights er et flott plagg uansett hvem som har det på seg, overvektig eller ei. 4
Sahara_ Skrevet 3. mai 2018 #7697 Skrevet 3. mai 2018 I blogginnlegget klarer hun ikke å skille på kritikk for antrekket i seg selv og det å skjule seg med vinkler/positurer. Hun ser så sort/hvitt på ting og ser kun de ekstreme motsatte sidene. Hadde hun kledd opp en av sine kunder i det antrekket hadde 99% (om ikke flere) av dem sagt "Nei Takk" - og hun skal liksom representere stormote? Som ingen overvektige normalt sett ikke ville gått med? Og akkurat DETTE tror jeg vil hindre hennes blogg i å ha en voksende trend, for hun treffer ingen akkurat nå. Verken med livsstil, mote eller holdning (motsigelser). 13
Sahara_ Skrevet 3. mai 2018 #7698 Skrevet 3. mai 2018 9 minutter siden, Ryuk skrev: Den rosa tightsen er jo en treningstights. Sjelden treningstights er et flott plagg uansett hvem som har det på seg, overvektig eller ei. Spør du de fleste mannfolk tror jeg de sier seg sterkt uenig 😁 5
Levina Skrevet 3. mai 2018 #7699 Skrevet 3. mai 2018 På siste podcast så fortalt hun at hun hadde vært syk og hadde hatt en sjokoladsprekk. Dette forklarte hun med at synes synd på seg selv og at det var sjokolade i skapet og på benken. Hvorfor har hun dette tilgjengelig når hun er på sukkestopp?? Flott for henne hvis hun trapper ned, for hun kan nok spise sjokolade til frokost, men jeg tror ikke noe på at hun bare har hatt 2 sprekker. Ligget hjemme 1 uke syk og har sjokolade tilgjengelighet som hun påstår hun har spist 1 gang , for en som selv har sagt hun er sjokoladeavhengig, er ikke troverdig. 12
Wenda Skrevet 3. mai 2018 #7700 Skrevet 3. mai 2018 De er jo flere som bor der da... Jeg får også en sprekk en gang i blant fordi min samboer har sjokolade liggende. Kan kjempe meg gjennom noen dager, men så blir fristelsen for stor 9
Fremhevede innlegg