Miranda16 Skrevet 27. april 2018 #7661 Skrevet 27. april 2018 Hvordan i alle dager får hunden tak i rå kjøttdeig? Synes den hunden får tak i mat nå og da? Hva med å sørge for at den ikke gjør dette når det har skjedd flere ganger? 1
Wenda Skrevet 27. april 2018 #7662 Skrevet 27. april 2018 8 minutter siden, Miranda16 skrev: Hvordan i alle dager får hunden tak i rå kjøttdeig? Synes den hunden får tak i mat nå og da? Hva med å sørge for at den ikke gjør dette når det har skjedd flere ganger? Det er et øyeblikk det hvor man snur ryggen til. Er hunden en smart liten jævel så skal det ikke mer til. Har selv hatt hunder, og andre dyr, som stjeler så fort man blunker. Da har jeg alltid passet på å ha farlige ting langt utenfor rekkevidde. Sjokolade for eksempel kunne vi aldri ha på stuebordet, selv når vi satt i sofaen. Men det er umulig å passe på absolutt alt til enhver tid. 8
Miranda16 Skrevet 27. april 2018 #7663 Skrevet 27. april 2018 5 minutter siden, Wenda skrev: Det er et øyeblikk det hvor man snur ryggen til. Er hunden en smart liten jævel så skal det ikke mer til. Har selv hatt hunder, og andre dyr, som stjeler så fort man blunker. Da har jeg alltid passet på å ha farlige ting langt utenfor rekkevidde. Sjokolade for eksempel kunne vi aldri ha på stuebordet, selv når vi satt i sofaen. Men det er umulig å passe på absolutt alt til enhver tid. Så sant hunden ikke kan åpne kjøleskapsdøra eller komme opp i skapet eller oppå kjøleskapet så skjønner jeg det ikke. Den bikkja kommer til å få vondt i magen i allefall 1
Wenda Skrevet 27. april 2018 #7664 Skrevet 27. april 2018 3 minutter siden, Miranda16 skrev: Så sant hunden ikke kan åpne kjøleskapsdøra eller komme opp i skapet eller oppå kjøleskapet så skjønner jeg det ikke. Den bikkja kommer til å få vondt i magen i allefall Kommer helt an på hva Gaia er vant til å spise. Mine hunder spiste alltid mye rått i tillegg til tørrfôr. Om de fikk i seg en pakke kjøttdeig så var det ingen problemer for dem Og det hender man legger fra seg ei pakke med kjøttdeig eller andre ting på f.eks kjøkkenbenken når man skal lage mat og plutselig blir man distrahert et øyeblikk. Sånt skjer liksom 10
Sahara_ Skrevet 27. april 2018 #7665 Skrevet 27. april 2018 4 minutter siden, Miranda16 skrev: Så sant hunden ikke kan åpne kjøleskapsdøra eller komme opp i skapet eller oppå kjøleskapet så skjønner jeg det ikke. Den bikkja kommer til å få vondt i magen i allefall Tåler de ikke rått kjøtt?
Veslefrikk Skrevet 27. april 2018 #7666 Skrevet 27. april 2018 (endret) 53 minutter siden, Sahara_ skrev: Tåler de ikke rått kjøtt? Joda, men det kommer vel an på hva de er vant til å få til daglig. Vi forer med vom og det er jo rått kjøtt det. Endret 27. april 2018 av Veslefrikk 1
SunnivaOslo Skrevet 27. april 2018 #7667 Skrevet 27. april 2018 Det var da også noe å klage på....alle med dyr vet at de er slu som bare det. Jeg har dyr som kommer løpende ut av kjøkkenet og sleiker seg rundt munnen mens jeg bare har vært 10 sek på do.....men passe på må man,man må tenke over hva man lar ligge fremme. 7
Miranda16 Skrevet 27. april 2018 #7668 Skrevet 27. april 2018 10 minutter siden, SunnivaOslo skrev: .men passe på må man,man må tenke over hva man lar ligge fremme. Det var det som er hele poenget og at når dette skjer av og til så bør man være det bevisst. Kan ikke bare skylde på bikkja
Sahara_ Skrevet 27. april 2018 #7669 Skrevet 27. april 2018 1 time siden, Miranda16 skrev: Det var det som er hele poenget og at når dette skjer av og til så bør man være det bevisst. Kan ikke bare skylde på bikkja Tror alle som har hatt hund eller katt har opplevd lignende en gang eller to, og i dette tilfellet var det snakk om kjøtt. Ikke en ingrediens med livstruende utfall 10
Ellevill Skrevet 27. april 2018 #7670 Skrevet 27. april 2018 (endret) Alt man skal kritisere... Enkelte hunder stjeler som ravner om bare man snur ryggen til. Jeg måtte alltid rydde alt vekk fra bord og benker, innpakkede julegaver det f.eks. kunne være sjokolade i måtte legges utenfor rekkevidde og vi måtte ha søppelbøtte/matavfall bak lukket eller låst skapdør. Ei venninne har en huskey som tilogmed åpner overskap på leting etter mat. De fleste jeg kjenner med hund kan ikke forlate rommet om det står noe fristende på bordet, andre har hunder som aldri rører noenting. Begge deler er normalt. Og det var KJØTT hunden fikk i seg. Veldig lite sjokkerende. Hvorfor skal hunden få vondt i magen av det? Si meg, har de av dere som kritiserer slike ting en hverdag der dere aldri gjør en feil eller snubler i bagateller? Enkelte her virker som de LETER noe de kan kritisere. Er dere slik mot mennesker rundt dere IRL også? Endret 27. april 2018 av Ellevill 44
strawberryjaw Skrevet 27. april 2018 #7671 Skrevet 27. april 2018 På 25.4.2018 den 9.53, Trollmora skrev: Nå er det fryktelig mange som forveksler influensa med en forkjølelse, og med tanke på snap'ene til HD I går hvor hun bade gikk tur med hunden, pakket opp pakker av sponsa treningstøy, viste fram sneakers etc så tviler jeg på at det er influensa hun har! Sant! Har ofte sagt jeg har hatt influensa. Men da jeg VIRKELIG fikk influensa tidligere i år har jeg forstått forskjellen 😂 influensa slår deg helt ut! En forkjølelse kan man holde noen lunde i sjakk med litt piller. Hun roter nok bare litt med begrepene her. Det gjorde jeg også i mange år;) 10
Birdo Skrevet 28. april 2018 #7672 Skrevet 28. april 2018 21 timer siden, Ellevill skrev: Alt man skal kritisere... Enkelte hunder stjeler som ravner om bare man snur ryggen til. Jeg måtte alltid rydde alt vekk fra bord og benker, innpakkede julegaver det f.eks. kunne være sjokolade i måtte legges utenfor rekkevidde og vi måtte ha søppelbøtte/matavfall bak lukket eller låst skapdør. Ei venninne har en huskey som tilogmed åpner overskap på leting etter mat. De fleste jeg kjenner med hund kan ikke forlate rommet om det står noe fristende på bordet, andre har hunder som aldri rører noenting. Begge deler er normalt. Og det var KJØTT hunden fikk i seg. Veldig lite sjokkerende. Hvorfor skal hunden få vondt i magen av det? Si meg, har de av dere som kritiserer slike ting en hverdag der dere aldri gjør en feil eller snubler i bagateller? Enkelte her virker som de LETER noe de kan kritisere. Er dere slik mot mennesker rundt dere IRL også? Nettopp!! 4
Gjest moreno Skrevet 28. april 2018 #7673 Skrevet 28. april 2018 Jeg hadde ei bikkje en gang som spiste en pakke Paracet, så kjøttdeig ække det verste liksom. Mulig hun fiser godt i natt, men
tutsi123 Skrevet 29. april 2018 #7674 Skrevet 29. april 2018 Hvorfor må hun "unnskylde" bildene i bh med at hun vil vise frem at hun svetter under trening.Det er vel noe alle gjør,om de trener seriøst,og jo tjukkere du er jo mer svetter man sånn generelt. Mye bedre å være ærlig om at hun elsker å vise seg frem for å få komplimenter spesielt fra menn tror jeg.Ærlighet er ikke så nøye,men det er derimot oppmerksomhet for en hver pris :D 7
Halloi Skrevet 29. april 2018 #7675 Skrevet 29. april 2018 (endret) Jeg er normalvektig, men svetter mye mer enn HD på dette bildet etter en intervalløkt, så størrelsen sier ikke så mye. Endret 29. april 2018 av Halloi 4
Gjest ti10 Skrevet 29. april 2018 #7676 Skrevet 29. april 2018 På 27.04.2018 den 22.45, Ellevill skrev: Alt man skal kritisere... Enkelte hunder stjeler som ravner om bare man snur ryggen til. Jeg måtte alltid rydde alt vekk fra bord og benker, innpakkede julegaver det f.eks. kunne være sjokolade i måtte legges utenfor rekkevidde og vi måtte ha søppelbøtte/matavfall bak lukket eller låst skapdør. Ei venninne har en huskey som tilogmed åpner overskap på leting etter mat. De fleste jeg kjenner med hund kan ikke forlate rommet om det står noe fristende på bordet, andre har hunder som aldri rører noenting. Begge deler er normalt. Og det var KJØTT hunden fikk i seg. Veldig lite sjokkerende. Hvorfor skal hunden få vondt i magen av det? Si meg, har de av dere som kritiserer slike ting en hverdag der dere aldri gjør en feil eller snubler i bagateller? Enkelte her virker som de LETER noe de kan kritisere. Er dere slik mot mennesker rundt dere IRL også? Sikket ikke, finnes alltid en blogger ta ut aggresjonen på ....
tutsi123 Skrevet 29. april 2018 #7677 Skrevet 29. april 2018 Akkurat nå, Halloi skrev: Jeg er slank, men svetter mye mer enn HD på dette bildet etter en intervalløkt, så størrelsen sier ikke så mye. sier nok ganske mye om at intensiteten på din trening er større.Jeg skrev generelt har det med størrelse å gjøre,og så kommer andre faktorer som intensitet,medisiner,arv o.a. Men det vanlige er at man svetter mer dess større man er. 3
Halloi Skrevet 29. april 2018 #7678 Skrevet 29. april 2018 Det var litt av poenget mitt også. At det var ikke store svetteflekken å skryte av🤔 5
Birdo Skrevet 30. april 2018 #7680 Skrevet 30. april 2018 11 timer siden, tutsi123 skrev: Hvorfor må hun "unnskylde" bildene i bh med at hun vil vise frem at hun svetter under trening.Det er vel noe alle gjør,om de trener seriøst,og jo tjukkere du er jo mer svetter man sånn generelt. Mye bedre å være ærlig om at hun elsker å vise seg frem for å få komplimenter spesielt fra menn tror jeg.Ærlighet er ikke så nøye,men det er derimot oppmerksomhet for en hver pris :D Jeg trener intenst, var like stor som Drage og svettet mindre enn hun på det bildet. Jeg svetter nesten ikke, uansett hvor intenst jeg trener. En stund i badstu får svetten til å piple litt, men det er det eneste også. 6
Fremhevede innlegg