Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun har et press på seg nå for å gå ned i vekt. Man vet at hun må gå ned minst  5 % av vekta før hun kan bli vurdert til slankeoperasjon. Det blir fort 6-7 kilo det ut fra vurdering av vekt på bilder. De fleste begynte på denne livsstilsendringer mens de holdt på med kurset, men Helene har uttalt at det stod ikke så bra til med vektnedgangen på siste måling. Hun har jo også uttalt seg at hun ønsker barn. Man vet at på generell basis at folk med fedme kan slite med å bli gravide og enn vektnedgang har store helse fordeler både ved å forsøke å blir gravid og ved en eventuell graviditet. Flott at hun har tatt tak i trening, men det hjelper lite hvis kostholdet er dårlig og mye sukkerinntak. Alt handler om prioriteringer. Hun får det til å virke som hun har så mye å gjøre på jobben at hun ikke får tid til å trene, men tror tiden hun bruker sosiale medier kan byttes ut med trening hvis hun gikk inn for det.  Det blir for dumme unnskyldninger. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen forklare meg den siste treningssnappen?😅 hun bare dro opp genseren, jeg skjønner ikke? Hun reklamerte heller ikke for bhen????

• Liker 6
Skrevet

hun ville vise hvor svett hun var mellom brøda

• Liker 8
Skrevet
10 minutter siden, foreveralone skrev:

hun ville vise hvor svett hun var mellom brøda

Aha daså. 

• Liker 4
Gjest Gillians
Skrevet
3 timer siden, duplexx skrev:

Kan noen forklare meg den siste treningssnappen?😅 hun bare dro opp genseren, jeg skjønner ikke? Hun reklamerte heller ikke for bhen????

Bare venta på det, lenge siden et helt fjernt totalt ut av kontekst-puppebilde nå så det måtte komme. Alle rosabloggere er jo ekshibisjonistiske, men Helene er virkelig en av de verste.

Gjest Navios
Skrevet

Eg håper at forskarar får augene opp for den merkelege varianten av influensa som dukker opp i Østfold om dagen. Ikkje berre rammer den fleire månader utenfor sesong, med 3-4 årlige episoder hos den som blir ramma, dei får også så kortvarige sjukdomsforløp at dei klarer å få influensa og bli friske nok til å dra på shopping samme dag…. 

Skrevet

Flere måneder utenfor sesong? Jeg får som regel alltid influensa på denne tiden av året...sånn ca annethvert år

• Liker 1
Skrevet

Legen min mente ikke det var noe unormalt med det iallefall, så har aldri ofret det en tanke. Kan godt hende at HD får det på samme tid som meg da

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Wenda said:

Legen min mente ikke det var noe unormalt med det iallefall, så har aldri ofret det en tanke. Kan godt hende at HD får det på samme tid som meg da

Det er pollen du reagerer på denne tiden av året...

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, filifjonka skrev:

Det er pollen du reagerer på denne tiden av året...

Har ikke pollenallergi nei. Er litt forskjell på allergi og influensa også da. Hadde det vært snakk om forkjølelse så hadde jeg kanskje skjønt sammenligningen

og siden jeg nevner legen min i det du siterte så burde du vel forstå at legen vet forskjellen mellom influensa og pollenallergi :roll: 

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, Wenda said:

Har ikke pollenallergi nei. Er litt forskjell på allergi og influensa også da. Hadde det vært snakk om forkjølelse så hadde jeg kanskje skjønt sammenligningen

og siden jeg nevner legen min i det du siterte så burde du vel forstå at legen vet forskjellen mellom influensa og pollenallergi :roll: 

Ikke så sikker på det, noen reagerer atypisk vettu...kanskje det er deg!

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, filifjonka skrev:

Ikke så sikker på det, noen reagerer atypisk vettu...kanskje det er deg!

Mtp på at jeg har blitt sjekket for de aller fleste allergier så tror jeg ikke det nei. Og pollenallergi slå deg vel neppe rett ut med feber og alle influensasymptomer over natten og er syk i x antall dager for så å bli helt frisk igjen? 

Stoler mer på min lege enn folk på kg 😁

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, Wenda skrev:

Mtp på at jeg har blitt sjekket for de aller fleste allergier så tror jeg ikke det nei. Og pollenallergi slå deg vel neppe rett ut med feber og alle influensasymptomer over natten og er syk i x antall dager for så å bli helt frisk igjen? 

Nå er det fryktelig mange som forveksler influensa med en forkjølelse, og med tanke på snap'ene til HD I går hvor hun bade gikk tur med hunden, pakket opp pakker av sponsa treningstøy, viste fram sneakers etc så tviler jeg på at det er influensa hun har!

• Liker 17
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Trollmora skrev:

Nå er det fryktelig mange som forveksler influensa med en forkjølelse, og med tanke på snap'ene til HD I går hvor hun bade gikk tur med hunden, pakket opp pakker av sponsa treningstøy, viste fram sneakers etc så tviler jeg på at det er influensa hun har!

Helt enig! Har man influensa har man veldig redusert allmenntilstand, smerter i kroppen osv. En kraftig forkjølelse kan forveksles med influensa.

Endret av Rubella
  • Liker 3
Skrevet
13 hours ago, Wenda said:

It's a first for everything, også allergier...

Skrevet

Konklusjonen er at alle blir syke. Det er bare at hun er syk "hele tiden". Det er liksom alltid noe. Ikke at det kan være reelt og normalt altså.

• Liker 7
Skrevet

Voksne friske mennesker har influensa ca 1 gang per 5-10. år sies det! Ikke 4 ganger per sesong. I tillegg, har man influensa orker man ikke går tur med bikkja før man går på shopping. Folk er så teite! Det går an å være syk uten å ha influensa.

• Liker 19
Skrevet

Hun har fått antibiotika så det er nok ikke influensa (som er virusbasert).

Jeg er helt enig I at HD er mer syk enn gjennomsnittet, men det kan ha med kosthold og vitaminer/mineraler å gjøre. Immunforsvaret hennes er nok ikke det beste, I tilegg til at hun jobber I butikk og møter mange mennesker hver eneste dag som er smittebærere av ett eller annet. Ikke så sikker på at det er tilgang til vask hele tiden, så mulig håndhygiene kunne vært bedre. Mulig en flaske med antibak bak disken kunne vært noe?

• Liker 5
Skrevet

Zzz. Er det stille fra HD om dagen siden det fremdeles diskuteres sykdom? ;) 

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...